Moeder is totaal de weg kwijt... of...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miyavi

Re: Moeder is totaal de weg kwijt... of...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 20:43

Sorry, sorry, sorry voor de late update. Lachen

Mijn moeder is dus vorige week naar de huisarts geweest en ze kwam redelijk verward/overstuur terug. Ze heeft er verder niks tegen mij over gezegd. Eerlijk gezegd is dat ergens wel een teleurstelling, omdat ik had gehoopt dat ze toe zou geven dat ze me verkeerd behandeld heeft... maargoed, dat is misschien een beetje te snel gedacht.

Ik ben inmiddels ook weer bij de huisarts geweest en wat er besproken is tussen mijn moeder en hem weet ik niet, want daar wilde hij vrij weinig over loslaten. Anyway, voordat hij mij/haar/ons verder gaat helpen, wilt hij eerst nog een gesprek met mijn moeder, mij en mijn vader erbij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen en wat er daarna gaat gebeuren, maar ik heb er opzich wel een goed gevoel bij...

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:45

Fijn dat er verder niks 'heftigs' gebeurd is, en dat het goed aanvoelt allemaal.
Ik hoop dat het snel goed komt, en dat het gesprek tussen jouw & je ouders goed verloopt. Lachen
Succes!!

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:45

Gelukkig!
Het klinkt alsof jullie in ieder geval een traject in zullen rollen, waarbij jullie met z'n allen geholpen gaan worden. Ik hoop dat je tijdens het gesprek met jullie drieën alles kunt zeggen wat je wilt.
Enne, voordat jouw moeder haar fouten zal toegeven, moet zij ze zelf eerst inzien. Het is maar de vraag of dat ooit zal gebeuren.
In ieder geval, evengoed veel sterkte! Ik blijf het knap van jou vinden hoe je met de situatie omgaat. Heel volwassen!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:00

Wat een verhaal zeg!!
Goed dat je naar de HA bent gegaan. Ik hoop voor je dat dit gaat werken Lachen
Sterkte en succes.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:19

ik heb een heel groot deel van je topic doorgelezen, met zware bewondering voor jou! Ach gut
ik hoop echt dat jullie er wat aan hebben en dat de HA jullie kan helpen/doorverwijzen.
veel sterkte en succes ermee

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:10

Geeft niet, dat je update even duurde..
Goed dat je moeder een gesprek heeft gehad.
Fijn dat je HA jullie helpt!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:14

Miyavi schreef:
Sorry, sorry, sorry voor de late update. Lachen

Mijn moeder is dus vorige week naar de huisarts geweest en ze kwam redelijk verward/overstuur terug. Ze heeft er verder niks tegen mij over gezegd. Eerlijk gezegd is dat ergens wel een teleurstelling, omdat ik had gehoopt dat ze toe zou geven dat ze me verkeerd behandeld heeft... maargoed, dat is misschien een beetje te snel gedacht.

Ik ben inmiddels ook weer bij de huisarts geweest en wat er besproken is tussen mijn moeder en hem weet ik niet, want daar wilde hij vrij weinig over loslaten. Anyway, voordat hij mij/haar/ons verder gaat helpen, wilt hij eerst nog een gesprek met mijn moeder, mij en mijn vader erbij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen en wat er daarna gaat gebeuren, maar ik heb er opzich wel een goed gevoel bij...

Gelukkig dat het zo opzich goed is gelopen, dat ze niet onwijs kwaad werd of dergelijke,
En ik ben ook benieuwd hoe je gesprek verloopt , sterkte iig. Ach gut

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:13

misschien juist een goed teken dat ze niets zei,dat ze alles aan het inzinken is?!
wanneer staat het gesprek met je vader erbij gepland, las ik vragen mag?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:28

Miyavi, ik heb dit topic met open mond gelezen. Wat blijf jij koel onder de situatie zeg. Erg goed van je dat je naar de HA bent gegaan, ik hoop idd zoals velen hier dat niet enkel jij maar ook je moeder en je vader hulp krijgen om deze situatie weer recht te trekken. Veel sterkte !

en proficiat met je toetsen, knap dat je ondanks alle stress geslaagd bent !

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:04

Ik zou er weg gaan voordat ze straks jou iets aandoet

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:18

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:26

Hoe doet je moeder nu tegen je dan?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:37

Haar terugkomst van de huisarts is voor mij een teken dat ze geschrokken is van wat daar besproken is en het ook wel een beetje inziet (anders zou ik namelijk verwachten dat ze bij thuiskomst jou weer de volle laag had gegeven).

Dat de huisarts niets loslaat verbaast me niets, hij heeft immers geheimhoudingsplicht en mag jou niets vertellen over jou moeders dossier. Ik ben wel blij te horen dat hij ook echt actie onderneemt om tot een oplossing te komen.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:25

Jemig wat een verhaal.Ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt met mijn ouders.Ben heel veel geslagen en voor de rest werdt er niet zo veel naar me omgekeken.Mijn vader was 3 weken weg e als hij thuis was dan praatte hij alleen als ik weer wat gedaan had in hun ogen.Op mijn 17de kreeg ik een relatie en toen zei mijn moeder meteen,kun je haar niet gelijk meenemen.En dat ik ook gebeurt.Woon nou 5 jaar samen ben gelukkig getrouwd en heb straks 2 kinderen.Meid als je wilt praten,sta ik voor je klaar.Ik weet wat je meemaakt

Miyavi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 10:56

Diablo schreef:
Hoe doet je moeder nu tegen je dan?
Ze is een dag na het doktersbezoek ontzettend tegen me uitgevallen, verder negeert ze me dood. Scheve mond

ikkemetwikke schreef:
wanneer staat het gesprek met je vader erbij gepland, las ik vragen mag?

Geen idee. De huisarts zou mijn vader bellen om een afspraak te maken, maar gezien mijn vaders werkschema zal dat pas zijn als wij terug zijn van vakantie (rond de 14e augustus).

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:22

Ik heb net het hele topic doorgelezen.
Jeetje meid... Ach gut Wat ontzettend naar voor je, dit verdien je echt niet! Ik hoop dat de dingen snel beter worden.
Goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:58

Ik lees je topic nu pas, en ik hoop dat jullie gewoon snel terecht kunnen bij de huisarts. Je vader moet er desnoods maar vrij voor nemen (in mijn ogen dan) want geen enkele baan is belangrijker dan het welzijn van je kind.

Ik hoop dat jullie snel geholpen worden, en als je eens weg wil zijn, dan ben je volgens mij bij half bokt welkom. Bij mij in ieder geval ook! Ach gut

Tracy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:26

Ik vind het eerlijk gezegt een beetje lang duren....
ik vind dit nogal een ernstige situatie
maar je hebt super gehandelt! Knipoog

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:31

De HA zal toch eerst vertrouwen moeten winnen van beide ouders en dit is een traject wat gewoon zijn tijd nodig zal hebben denk ik. De HA moet eerst de ernst van de situatie duidelijk krijgen bij beide ouders. Als de ouders dat niet inzien, heeft therapie weinig nut imo.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:01

Miyavi schreef:
Ze is een dag na het doktersbezoek ontzettend tegen me uitgevallen, verder negeert ze me dood. Scheve mond

Meid, wat ontzettend naar voor je. Ik hoop echt dat er wat gaat gebeuren.
Sterkte. Ach gut

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:06

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:19

Ik lees nog steeds je topic mee, en heel erg goed van je dat je naar de Ha bent gegaan. Het zal nog even duren voor het wat op gaat leveren, Als het al iets op gaat leveren in deze situatie, maar mocht je dan besluiten uit huis te gaan op die gronden kan niemand, letterlijk echt never nooit niemand je een verwijt maken dat je er niet voor gevochten hebt.

Chapeau!!! OK dan!

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:27

meid ik bewonder hoe sterk je bent, respect....
ik hoop dat de huisarts iets voor jou/jullie kan betekenen!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:17

Mijn eigen moeder heeft de nodige trekken van iemand met een narcistisch persoonlijkheidsstoornis. Ik heb daar veel over gelezen en in wat ik heb gelezen, herken ik een hoop. Misschien dat je er ook dingen in herkent?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nar ... eken&meta=
Veel sterkte!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 20:15