Danique07 schreef:Jeetje, Gaat/ging lekker hier zeg..
De stal is inderdaar van erik, hij is een vriend en uitgaansmaat van mijn stiefvader en had alles dus al gehoord toen ik dit topic zag. Natuurlijk is het niet altijd even vriendelijk hoe die dieren daar zitten etc, maar het nog erger voor de kippen zo te moeten overlijden en voor erik is het ook erg vervelend.. Je bent in 1 keer, al je inkomsten kwijt, en dan ook nog nieuwe stallen laten bouwen etc. Het is een klap voor je dat je alle dieren heb laten verbranden en dan dit nog. Het lijkt mij wel iets heel ergs wat je kunt mee maken...
Deze stal was juist wel diervriendelijk. Het was volgens de nieuwste eisen gebouwd. Zoals annastasia zegt was het een stal die uit 2 etages bestond. Je kunt het vergelijken met 2 stallen naast elkaar. Maar nu dus bovenop elkaar gezet. Door de nieuwe regelgeving moet je tegenwoordig wel proberen grotere stallen te bouwen omdat je anders geen boterham meer verdienen kunt. Als je beneden in de stal staat merk je niet dat er nog een stal bovenop staat en voor boven geldt hetzelfde. De stal is van binnen weer opgedeeld in diverse afdelingen. Dus ze zitten niet met 60.000 bij elkaar, ze hebben veel ruimte en het was dus ook geen kooihuisvesting. De dieren kunnen hier vliegen en ze kunnen stofbaden nemen als ze het willen.
@liek_ jou reactie naar deze meneer toe is beneden alle fatsoensnormen. Maak zoiets zelf maar eens mee en laat mensen dan tegen jou zeggen; 'Jammer voor je'. Ben heel benieuwd wat je dan zegt.
Ik weet uit ervaring wat voor inpact zoiets op deze mensen heeft.