SONY schreef:Nou zal ook even reageren hier.
Had zelf altijd lingerie van H&M en Livera sommige setjes zagen er best mooi uit alleen na 3 maanden begon het kant te rafelen, na wassen word het lelijk altijd en eeuwig die beugels die eruit steken en weinig keuze uit leuke setjes met m,n D cup. Meestal lag alleen nog de A,B en C maten er of was er zelfs geen D.
Toen na Marlies Dekkers gegaan paar maanden geleden daar een setje gekocht van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval! En wat denk je? Binnen 4 weken! De beugels aan BEIDE kanten eruit! Ik terug nee hoor werd niet vergoed want had maar 2 weken garantie. Nou wat een poedersuiker kwaliteit zeg en dat voor een prijs waar je bij de H&M wel 10 setjes koopt..
Dus dat gelul dat de duurdere merken kwalitatief gezien nou zo gigantisch veel beter zijn valt dus ook wel mee.
Valt me wel erg op dat HM en H&M hier een beetje zwart word gemaakt als goedkoop en slecht.
En dan sommige mensen er een beetje in wrijven dat zij allemaal dure setjes hebben...
Zo trouwens ook wel bustier willen kopen maar ken geen enkele winkel hiero in Emmen waar ik die kan krijgen, op internet zat aanbod maar kan me niet voorstellen dat je voor €17 kwaliteit hebt en straks past het weer voor geen meter dus iemand nog een idee bij welke winkels je die kan halen in Rotterdam bijvoorbeeld?
je zou 't kunnen proberen bij LinCherie, ze verkopen daar luxe ondergoed en ze zitten ook in Emmen.