Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lucy_

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:24

Romyv schreef:
Redrumfox schreef:
De voorbeelden die Siegje liet zien vind ik helemaal niks voor mij en ik zou ze ook nooit aantrekken (hoe trek je dat uberhaupt aan?) maar zoiets als onderstaand kan ik dan wel weer waarderen. Haha!

Axami Magnetic V631
Axami Sensual V831
http://www.chiquelingerie.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=827&category_id=114&option=com_virtuemart&Itemid=1

Het kan niet tippen aan de prijzen die ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar dat is volgensmij juist wat ik er zo leuk aan vind. Clown

is leuk!!

beetje PABO stijl Haha!

Die zijn toch helemaal niet duur? een gemiddelde hunkemoller bh kost ook 20 euro, en deze ook.. Die laatste is trouwens wel mooi..

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:10

BarbaLala schreef:
Aubade! Lovers

Hier nog een moeilijke cupmaat dame; ook E/F 75/80.

En ik voel echt wel het verschil met dure en goedkope bh's!
Is het niet als ik ze aanheb, dan is het wel met wassen Ja

daar was mn ex ook helemaal gek van, heb er een hoop setjes van liggen maar nooit aan Bloos

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:33

Ik ben ook zo iemand die een luxe bh mixt met "Cheap ass". M'n lade puilt zo'n beetje uit van de (naadloze) boxers van de Hema in alle kleuren van de regenboog. Ik heb namelijk een pesthekel aan naden, randjes èn strings en die boxers zitten prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:30

Als ik dan toch iets koop wil ik het wel compleet hebben dus echt de hele set compleet Clown Me gewone ''simpelere'' strings draag ik alleen als ik ga paardrijden ook, ik draag altijd setjes als een setje, geen idee waarom maar dat vind ik leuker Huilen van het lachen

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:41

k ga altijd naar de hunkemoller! zou niet weten waar ik anders naartoe moest Nagelbijten / Gniffelen

k heb een zielug cupje 70A maar zelfs bij de hunkemoller pas ik daar de laatste tijd zelfs die maat gewoon niet Verdrietig vaak is dat vooral omdat de cups heel rond en bol zijn en dan staat de bovenkant dus open..

dus wie o wie raad mij in een nog enigsinds normale prijsklassen een andere winkel aan??

ik woon tussen Beverwijk & Alkmaar, maar een naam van een winkel zou al fijn zijn!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:00

Ik wou dat ik leuke dure bh's kan kopen, maar om de bh na een half jaar weg te gooien is geld verspilling..

Het is maar net waar je je waarde aan hecht, denk dat voor mensen met een kleine cub een dure bh niet nodig is, mits de pasvorm niet goed is

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:26

Karoliefje_ schreef:
Ik wou dat ik leuke dure bh's kan kopen, maar om de bh na een half jaar weg te gooien is geld verspilling..

Het is maar net waar je je waarde aan hecht, denk dat voor mensen met een kleine cub een dure bh niet nodig is, mits de pasvorm niet goed is

Juist de duurdere bh's (uit de uitverkoop Geld, geld! ) gaan bij mij veel langer mee dan de goedkopere. Ik heb er een paar die denk ik toch wel een jaar of 3-4 oud zijn. Ik heb laatst een goedkopere weggemikt omdat de beugel onder m'n oksel stak/klemde met een wondje als gevolg, die was net een jaar oud....

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:06

Helaas lijkt het alsof mijn vriendje maar weinig om setjes geeft Verward

Ik des te meer Clown
Ik draag idd ook altijd matchend ondergoed, als dat een keer niet kan voelt t ook niet lekker Clown

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:12

Ze zijn niet na een half jaar versleten, maar te klein.. dat is duur kopen kan ik je vertellen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:13

BarbaLala schreef:
Helaas lijkt het alsof mijn vriendje maar weinig om setjes geeft Verward

Ik des te meer Clown
Ik draag idd ook altijd matchend ondergoed, als dat een keer niet kan voelt t ook niet lekker Clown

Haha inderdaad Huilen van het lachen Daarom koop ik alles ook altijd als setje en meestal meerdere strings ofzo Vork

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:20

Zeg maar gerust verslaafd hier Haha!
En wel een heel setje. Ga voor geen goud in een niet-setje lopen.
Al zou ik in lompen moeten lopen, als mn ondergoed maar mooi is Tong uitsteken

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:25

Nou zal ook even reageren hier.

Had zelf altijd lingerie van H&M en Livera sommige setjes zagen er best mooi uit alleen na 3 maanden begon het kant te rafelen, na wassen word het lelijk altijd en eeuwig die beugels die eruit steken en weinig keuze uit leuke setjes met m,n D cup. Meestal lag alleen nog de A,B en C maten er of was er zelfs geen D.

Toen na Marlies Dekkers gegaan paar maanden geleden daar een setje gekocht van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval! En wat denk je? Binnen 4 weken! De beugels aan BEIDE kanten eruit! Ik terug nee hoor werd niet vergoed want had maar 2 weken garantie. Nou wat een poedersuiker kwaliteit zeg en dat voor een prijs waar je bij de H&M wel 10 setjes koopt..

Dus dat gelul dat de duurdere merken kwalitatief gezien nou zo gigantisch veel beter zijn valt dus ook wel mee.

Valt me wel erg op dat HM en H&M hier een beetje zwart word gemaakt als goedkoop en slecht.
En dan sommige mensen er een beetje in wrijven dat zij allemaal dure setjes hebben...

Zo trouwens ook wel bustier willen kopen maar ken geen enkele winkel hiero in Emmen waar ik die kan krijgen, op internet zat aanbod maar kan me niet voorstellen dat je voor €17 kwaliteit hebt en straks past het weer voor geen meter dus iemand nog een idee bij welke winkels je die kan halen in Rotterdam bijvoorbeeld?

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:05

SONY schreef:
Nou zal ook even reageren hier.

Had zelf altijd lingerie van H&M en Livera sommige setjes zagen er best mooi uit alleen na 3 maanden begon het kant te rafelen, na wassen word het lelijk altijd en eeuwig die beugels die eruit steken en weinig keuze uit leuke setjes met m,n D cup. Meestal lag alleen nog de A,B en C maten er of was er zelfs geen D.

Toen na Marlies Dekkers gegaan paar maanden geleden daar een setje gekocht van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval! En wat denk je? Binnen 4 weken! De beugels aan BEIDE kanten eruit! Ik terug nee hoor werd niet vergoed want had maar 2 weken garantie. Nou wat een poedersuiker kwaliteit zeg en dat voor een prijs waar je bij de H&M wel 10 setjes koopt..

Dus dat gelul dat de duurdere merken kwalitatief gezien nou zo gigantisch veel beter zijn valt dus ook wel mee.

Valt me wel erg op dat HM en H&M hier een beetje zwart word gemaakt als goedkoop en slecht.
En dan sommige mensen er een beetje in wrijven dat zij allemaal dure setjes hebben...

Zo trouwens ook wel bustier willen kopen maar ken geen enkele winkel hiero in Emmen waar ik die kan krijgen, op internet zat aanbod maar kan me niet voorstellen dat je voor €17 kwaliteit hebt en straks past het weer voor geen meter dus iemand nog een idee bij welke winkels je die kan halen in Rotterdam bijvoorbeeld?

je zou 't kunnen proberen bij LinCherie, ze verkopen daar luxe ondergoed en ze zitten ook in Emmen.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:37

Redrumfox leuke links!
Leuk spul voor weinig Ja

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:49

Citaat:
je zou 't kunnen proberen bij LinCherie, ze verkopen daar luxe ondergoed en ze zitten ook in Emmen.

die zit ook heel dicht bij mij in de buurt Haha!

aan wat voor prijsklasse moet ik daar denken?
bh's vanaf welke prijs ongeveer?
Laatst bijgewerkt door diesel_ op 05-06-08 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:55

Daar ben ik meermalen geweest maar daar hebben ze ook niet echt wat alleen Marlies Dekkers,Bjorn borg etc.

Vandaar dat kwat ik rotterdam zoek daar hebben ze het vast wel Tong uitsteken

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:10

Ze hebben daar Freya, heb ik net een bikini van gekocht. Mooi en betaalbaar Ja

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:54

diesel_ schreef:
Citaat:

die zit ook heel dicht bij mij in de buurt Haha!

aan wat voor prijsklasse moet ik daar denken?
bh's vanaf welke prijs ongeveer?

De standaard prijs is stevig, maar ik heb die nog nooit betaald. Kom er alleen tijdens de uitverkoop. En best kans dat ze ook normaler geprijsde dingen hebben, maar ik kom er niet vaak genoeg om exact te weten wat ze hebben.
Marlies Dekkers verkopen ze er ook (à € 100-150 per bh geloof ik...)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:28

leuk die dure lingerie Verdrietig

ben je bijna 20 jaar, nog nooit een passende bh gevonden bij hunkemoller of h&m.

Had ik vandaag al mijn hoop gevestigd op julie mooie dure lingerie!!

Ik ben bij 2 dure winkels geweest, met alle merken die hier zijn voorbij gekomen.

er was geen 1 BH die ik paste met mijn zieluge 70A of dus eigenlijk nog niet eens Verdrietig Verdrietig

t enige wat die mevrouw nog kon uitbrengen was: sorry kom in juli/aug nog eens terug als de nieuwe collectie binnen is

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:02

Ik heb er zelf geen geld voor, of niet genoeg voor over. Dus ik houd het ook bij HM en C&A.
Maar tellen echte corsetten ook mee? Dáár heb ik mijn geld wél voor over. Haha! (alleen die draag ik boven mijn kleren)
Corsetten en bustiers e.d. vind echt geweldig. Haha!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:06

@ diesel_ Al ééns bij Livera geweest daar hebben ze hier bij de Livera echt leuke setjes ook voor de kleinere cupmaten. Enne waarom zou een 70 Acup zielig zijn joh?

Je kan nou éénmaal niet kiezen hoe je oren,ogen,borsten,voeten,hoofd, e.d. er uit zien...

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:38

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:39

de cup zelf is opzich niet zielug, maar wel het feit dat ik al de hele maand nergens een bh vind voor mijn maat.. de mensen met hele grote borsten zullen dat probleem ook hebben hoor. maar het is wel behoorlijk frustrerend als de winkelmevrouw geen kleinere bh heeft, of eigenlijk ik te kleine borsten voor de bh's

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:39

Heeft de H&M niet juist voor een kleine cup geschikte bh's? Het verschilt ook per collectie Ik heb altijd B, maar bij Hunkemoller heb ik soms ineens een A van een bepaalde collectie. Dan vraag ik me altijd al af wat vrouwen die een A hebben toch moeten. Het stomme is ook nog eens, dat wanneer ik een cup kleiner heb, dit meestal bij een push up bh is. Vrouwen die een push up bh kopen willen niet ineens een maat kleiner hebben, en juist een push up moet iemand met een kleine maat passen zou je denken. Dat ze dát bij Hünkemoller toch niet begrijpen... Gelukkig heb ik er zelf dan weinig last van, want ik pas nog in het maatje kleiner. Maar je zou maar een A cup hebben en dan vrijwel alle push up modellen niet passen, en de gewone wel, zo onlogisch.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 07:53

Toch liever te kleine borsten dan te grote.... Ik vind het zo lelijk als ik sommige meiden zie paardrijden en ze hebben niet eens een fatsoelijke (sport)BH aan en al die t*eten zwabberen alle kanten op.... Bloos En je ziet het nog al eens hoor valt me op...