Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
slimmerik schreef:Wat zijn welpies![]()
( zucht... word soms een beetje moe van mensen die niet eerst het begin lezen maar meteen een reactie plaatsen en zo of dubbele dingen zeggen of iets vragen wat ze ook hadden kunnen weten door het topic te lezen
Uthrick schreef:slimmerik schreef:Wat zijn welpies![]()
Als je even de moeite neemt om de 1e post te lezen, dan staat dat daar duidelijk uitgelegd( zucht... word soms een beetje moe van mensen die niet eerst het begin lezen maar meteen een reactie plaatsen en zo of dubbele dingen zeggen of iets vragen wat ze ook hadden kunnen weten door het topic te lezen
![]()
Romytjuuh schreef:Ik werk bij de AH als Cassiere en ik moet zeggen het lijkt net of de klanten alleen voor de welpies komen

__Possie__ schreef:Wat een drama is het bij de appie in deze tijdGisteravond ging ik boodschappen doen bij de appie kom ik bij de kassa staat er zo'n wat middelmatige gozer voor me, en hij had iets van 10euro wat ie moest betalen, die gozer helemaal van slag en bleef maar zaneken van ''mag ook mn welpie ?'' De cassiëre bleef herhalen van dat je pas 1 krijgt vanaf 15euro !! Afijn meneertje hield maar niet op, dus toen was ik ff de cassiëre in verdediging geschoten van ''Jongeman waarom zo moeilijk doen als je echt een welpie wilt moet je toch echt wat meer aankopen doen ?'' Naja dat hielp want plots liep ie toch maar de winkel uit!
Echt wat een drama gedoe zeg, tja ik vind zo belachelijk al die mensen die er zo onderuit proberen te komen of zelfs ze proberen te jatten, dan denk ik bij mezelf een ieder ander doet zijn/haar aankopen, dan kan je toch wel normaal doen pfoe oh nee tegenwoordig weten sommigen niet eens meer wat normaal doen inhoud!!

(Kon een grinnik niet onderdrukken, de volgende klant in de rij ook niet haha)

Yoline schreef:Ik had vandaag een vrouwtje van een jaar of 60 aan mijn kassa, die een kreet van teleurstelling uitbracht, toen zij voor 12,80 aan boodschappen af moest rekenen. "AAAAAAAAAAAAAAH alweer geen welpie!!!"
"Nee mevrouw, dat klopt..."(Kon een grinnik niet onderdrukken, de volgende klant in de rij ook niet haha)
maar om nou persee naar de AH te komen om voor precies 15 euro te gaan shoppen om zo'n ding te krijgen.. hmm nee ik pas 
) Tammietjeeh schreef:Yoline schreef:Ik had vandaag een vrouwtje van een jaar of 60 aan mijn kassa, die een kreet van teleurstelling uitbracht, toen zij voor 12,80 aan boodschappen af moest rekenen. "AAAAAAAAAAAAAAH alweer geen welpie!!!"
"Nee mevrouw, dat klopt..."(Kon een grinnik niet onderdrukken, de volgende klant in de rij ook niet haha)
Hahahahahaaa![]()
Kinderachtig gaan mensen doen eh ?!

slimmerik schreef:Mijn moeder heeft het ook al een paar keer meegemaakt (nee, niet bij AH) dat ze nog geen euro tekort kwam voor een aktie artikel of zoiets. Als de cassière dan moeilijk doet, loopt ze rustig naar de andere kant van de winkel om daar nog een boodschapje bij te pakken. Zij vindt dan n.l. de cassière kinderachtig![]()
Ze kennen haar nu inmiddels en doen er niet meer moeilijk over.
.
Ik vind het wel grappig.

Al vind ik de wuppies nog steeds leuker, welpies mogen er ook zijn

Voordat ze weer zo snel op zijn...geloof dat ze nu 60% meer hebben laten maken, maar als je die ook zo makkelijk weggeeft, heb je alsnog een probleem! 
Jammer dat m'n moeder boodschappen doet bij super de boer, daar krijg je die stomme poppetjes van het elftal
Menino schreef:jaja! ik heb er 1 op mijn scooter... En z'n haren wapperen in de wind!