Wie heeft of kent Welpie al? ;-)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Wie heeft of kent Welpie al? ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:15

Ik werk bij de AH als Cassiere en ik moet zeggen het lijkt net of de klanten alleen voor de welpies komen Vork

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 22:18

slimmerik schreef:
Wat zijn welpies Verward Haha!

Als je even de moeite neemt om de 1e post te lezen, dan staat dat daar duidelijk uitgelegd Pling ( zucht... word soms een beetje moe van mensen die niet eerst het begin lezen maar meteen een reactie plaatsen en zo of dubbele dingen zeggen of iets vragen wat ze ook hadden kunnen weten door het topic te lezen Lips are sealed

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:19

Uthrick schreef:
slimmerik schreef:
Wat zijn welpies Verward Haha!

Als je even de moeite neemt om de 1e post te lezen, dan staat dat daar duidelijk uitgelegd Pling ( zucht... word soms een beetje moe van mensen die niet eerst het begin lezen maar meteen een reactie plaatsen en zo of dubbele dingen zeggen of iets vragen wat ze ook hadden kunnen weten door het topic te lezen Lips are sealed

Ik dacht dat je de grap van mijn vraag wel inzag na het zien van mijn avatar Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:24

Ondanks dat ik ze stom vind, heb ik al een blauwe en een oranje. Bloos

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:24

Romytjuuh schreef:
Ik werk bij de AH als Cassiere en ik moet zeggen het lijkt net of de klanten alleen voor de welpies komen Vork

Komen ze ook. Ja
Veel mensen komen speciaal naar de Albert Heijn voor die dingen, terwijl ze normaal gesproken ergens anders boodschappen doen. Lachen
Bij mij AH is het in ieder geval al flink rennen geblazen om alle Welpies.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:25

ik vind de welpies ook super stoer !!! en heb er stiekem al 1.mijn vriend is nu heel boos op mij (hij werkt bij de C1000 en haat de AH) Haha!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:31

Ik wil een welpie...
voor in mijn auto Lachen
Ben ook helemaal C1000 normaal maar de welpie is toch wel even de moeite waard om wat kleine dingen bij de AH te kopen Haha!

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:39

__Possie__ schreef:
Wat een drama is het bij de appie in deze tijd Haha! Gisteravond ging ik boodschappen doen bij de appie kom ik bij de kassa staat er zo'n wat middelmatige gozer voor me, en hij had iets van 10euro wat ie moest betalen, die gozer helemaal van slag en bleef maar zaneken van ''mag ook mn welpie ?'' De cassiëre bleef herhalen van dat je pas 1 krijgt vanaf 15euro !! Afijn meneertje hield maar niet op, dus toen was ik ff de cassiëre in verdediging geschoten van ''Jongeman waarom zo moeilijk doen als je echt een welpie wilt moet je toch echt wat meer aankopen doen ?'' Naja dat hielp want plots liep ie toch maar de winkel uit!

Echt wat een drama gedoe zeg, tja ik vind zo belachelijk al die mensen die er zo onderuit proberen te komen of zelfs ze proberen te jatten, dan denk ik bij mezelf een ieder ander doet zijn/haar aankopen, dan kan je toch wel normaal doen pfoe oh nee tegenwoordig weten sommigen niet eens meer wat normaal doen inhoud!!

Bedankt Possie, bedankt Lovers

Mensen weten idd niet meer wat normaal doen inhoud idd!
Wat ik nog het ergst vind, is bekenden die denken. Aaah die kennen we, zij geeft er wel een heleboel Vingers aflikken

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:42

Ik had vandaag een vrouwtje van een jaar of 60 aan mijn kassa, die een kreet van teleurstelling uitbracht, toen zij voor 12,80 aan boodschappen af moest rekenen. "AAAAAAAAAAAAAAH alweer geen welpie!!!"
"Nee mevrouw, dat klopt..." Doei, doei (Kon een grinnik niet onderdrukken, de volgende klant in de rij ook niet haha)

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:49

ik ben ook cassiere bij de ah en gewoon maandag bij de eerste klant al n discussie over dat ze nog geen welpie kreeg! jah nu heb je er toch zat! dus ik krijg er tog wel 1! Ik ben blij dak maar zelden of nooit kassa moet draaien! (servicebaliemedewerker!) maar zou helemaal popiejopie worden!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:50

HIHI

Ik had vandaag ook een klant aan de kassa...

"Heb je voor mij ook een blauwe? "
"Volgens mij heb ik net de laatste weg gegeven"....*graaft door welpies* "jups sorry, alleen nog rood en oranje "

"mag ik hem dan bij de andere kassa halen? "

Clown Nagelbijten / Gniffelen

Was vaste klant dus ik zei ja hoor loop maar naaar anita Clown Nagelbijten / Gniffelen

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:52

Haha ik ben vandaag met me moeder mee geweest Haha!
Ik heb nu alle kleuren, en natuurlijk ook de mega Welpie Nagelbijten / Gniffelen
Zo mega is tie niet maar goed..

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:58

Yoline schreef:
Ik had vandaag een vrouwtje van een jaar of 60 aan mijn kassa, die een kreet van teleurstelling uitbracht, toen zij voor 12,80 aan boodschappen af moest rekenen. "AAAAAAAAAAAAAAH alweer geen welpie!!!"
"Nee mevrouw, dat klopt..." Doei, doei (Kon een grinnik niet onderdrukken, de volgende klant in de rij ook niet haha)

Hahahahahaaa Bloos
Kinderachtig gaan mensen doen eh ?!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:07

lijkt me wel lachen om er zoeentje te hebben omdat ze er schattig uit zien Haha! maar om nou persee naar de AH te komen om voor precies 15 euro te gaan shoppen om zo'n ding te krijgen.. hmm nee ik pas Tong uitsteken
net als die Mc' Donald hypes (Snoopy's enzo die ze in mijn iets jongere jaren hadden Tong uitsteken )

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:11

Tammietjeeh schreef:
Yoline schreef:

Hahahahahaaa Bloos
Kinderachtig gaan mensen doen eh ?!

Mijn moeder heeft het ook al een paar keer meegemaakt (nee, niet bij AH) dat ze nog geen euro tekort kwam voor een aktie artikel of zoiets. Als de cassière dan moeilijk doet, loopt ze rustig naar de andere kant van de winkel om daar nog een boodschapje bij te pakken. Zij vindt dan n.l. de cassière kinderachtig ROFL

Ze kennen haar nu inmiddels en doen er niet meer moeilijk over. Knipoog

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:45

slimmerik schreef:
Mijn moeder heeft het ook al een paar keer meegemaakt (nee, niet bij AH) dat ze nog geen euro tekort kwam voor een aktie artikel of zoiets. Als de cassière dan moeilijk doet, loopt ze rustig naar de andere kant van de winkel om daar nog een boodschapje bij te pakken. Zij vindt dan n.l. de cassière kinderachtig ROFL

Ze kennen haar nu inmiddels en doen er niet meer moeilijk over. Knipoog

Kijk, dan geef ik hem mee Knipoog.
Ben geen mierenn**ker die om 1euro/1.5 euro moeilijk gaat doen.
Maar als ze bij 12euro al zo zielig gaan doen...

Dat is dus ook de bedoeling eh, als mensen te weinig hebben om een welpie te scoren.
Dat ze dan er iets bij kunnen pakken, om dan toch aan die 15 = welpie te komen.

Maargoed, sommige zijn de moeilijksten niet en geven hem wel gewoon!

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:20

Die haren van de Welpie ruiken heel muf....weet niet of het bij iedereen zo is of dat het komt doordat mijn kat erop heeft gesabbeld Huilen van het lachen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:21

Haha hier op A'dam Sloterdijk hangt een groot bord met die Welpie-actie. Huilen van het lachen Ik vind het wel grappig. *LOL*

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:43

Ik heb er nog 1 bij nu.
Dus nu in totaal heb ik er 2 ; blauw en oranje *LOL*

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:47

ik vind ze echt ubersexy.

tzijn weer de echte klantentrekkers!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:52

Die wil ik ook Haha! Al vind ik de wuppies nog steeds leuker, welpies mogen er ook zijn ROFL

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:52

Oh dat zeker Haha!
Iedereen vraagt er om! Had vandaag een scholier die vond dat hij wel een welpie mocht. Maar hij kocht iets van 2 euro ofzo. Dus ik zei dat hij er geen recht op had. "Ja maar met de wuppies mocht het wel!" Ja en dat is precies de reden dat we nu strenger moeten zijn Knipoog Voordat ze weer zo snel op zijn...geloof dat ze nu 60% meer hebben laten maken, maar als je die ook zo makkelijk weggeeft, heb je alsnog een probleem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:54

jaja! ik heb er 1 op mijn scooter... En z'n haren wapperen in de wind!

Dat konden die wuppies lekker niet !

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:54

Ik vind die reclame echt té leuk Haha!
En ik wil ook wel een Welpie eigenlijk Schijnheilig Jammer dat m'n moeder boodschappen doet bij super de boer, daar krijg je die stomme poppetjes van het elftal Clown

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:55

Menino schreef:
jaja! ik heb er 1 op mijn scooter... En z'n haren wapperen in de wind!

Ik had er vanochtend eentje op m'n fietsbel geplakt, maar die was ik halverwege al kwijt xD
Volgende keer maar met secondelijm aan de slag hihi.