Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essie79

Re: Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:39

Zondagavond toen mijn buurjongetje van 3 achter de heg vandaan kwam

"of we ook een balletje kwamen trappen" Bijdehandje Haha!

En daarna toen de hond de bal pakte en hij wilde hem terug maar dat lukte niet en toen hoorde ik achter de heg
"Potverdomme"

Daar schoot ik zooo van in de lach Bloos

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:41

zaterdag, we waren aan het galopperen op de wei zonder zadel en hoofdstel met een halstertje en Rebecca zat op een klein shetlandertje en die stopte uit de galop en begon te grazen en ketste dr voorover af.. Ik had het niet meer Huilen van het lachen

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:49

Zaterdagavond tijdens een bbq. Toen de "mannen" als kleine jongetjes elkaar met waterpistolen te lijf gingen......
Op een gegeven moment stond 1 bij het zwembad zijn pistool te vullen en jaja je raad het al.... Een ander kwam heel sniekie van de andere kant en gaf hem een duw.... Hij lag lang uit in het zwembad en vooral zijn verbaasde kop toen hij weer boven kwam!!!!!! Whaha hilarisch....... Toen hij uit het zwembad stapte kwamen er stralen water uit zijn mouwen en broekspijpen!!!!!
Daarna dacht 1 van de mannen slim te zijn door over het muurtje te spuiten..... Maar daar stond niemand!!!!! Whaha wij meiden hadden de tranen over de wangen..... Hilarisch!!!!!
Mijn kaken deden er zondag nog zeer van.....

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:58

Tja de laatste tijd heb ik eigenlijk niet meer van die echte melige lachbuien! Eigenlijk best jammer.
Maar vanmiddag op de fiets naar huis moest ik toch ook aardig lachen Nagelbijten / Gniffelen Mijn vriendin en ik waren eventjes gestopt om wat water te drinken, nou eerst krijgt mijn vriendin het voor mekaar om haar water(met prik Huilen van het lachen ) in haar neus te krijgen, dus die zat allemaal rare geluiden te maken omdat het zo'n zeer deed. Ik lag natuurlijk helemaal dubbel, maar nam zelf ook op het verkeerde moment een slok water. Dus ik verslikte me en nou, ik kreeg echt even geen lucht meer Vork En op zo'n moment doe je ook alles tegelijk; moest en lachen om m'n vriendin, lachen om mezelf en probeerde tegelijkertijd te hoesten en te proesten Clown Het moet er vreselijk uit hebben gezien!

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:41

vandaag tijdens de bosrit hadden we echt lol om elk klein dingetje Tong uitsteken

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:50

Vannacht nog.
Maar ik had afgelopen zondag enorme lol.

Bij ons in de woonplaats kwamen van die sterke mannen een wedstrijd doen ofzo..
Iig ik samen met een vriendin ging gewoon overdreven gillen. Als ze dan iets goed gedaan hadden deden we met z'n 2en de wave.
En heb wel dingen geroepen zoals: je kan het, you can do it, Ik hou van je...

Of dan gingen hun een boos geluid maken ofzo om kracht te krijgen en dan gingen we dat na doen.
En nog wel veel meer.
Maar heb wel gelachen. Bloos Clown

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:51

ik lach altijd heel veel... maar de laatste klapper was laatst op stal.. ik maakte een opmerking die toch eigenlijk heel raar uit kwam.. ik kwam echt niet meer bij Huilen van het lachen

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:05

Gister toen een vriendin film kwam kijken en gewoon even hangen, toen ik het had over een leuke jongen in de videotheek. Dus ze keek me aan van Nors opkijken Tjah... als je op oudere mannen valt... Dus ik zo, oud? Viel best mee, nja zal wel. Bleek dat ze dacht dat ik het over een andere vent van 55 had die daar onze film afgerekend had ROFL En nja, samen zingen voor de camera met een haarborstel een oorverzorgingslotionfles die opeens begint te lekken en nja het was gewoon echt f*cking grappig, en daarna van je vader horen dat we zo geweldig mooi zongen ROFL We keken elkaar echt zo aan en ik schoot zoooo ohard in de lach Huilen van het lachen En onder science een staarwedstrijd doen is ook niet echt een succes ROFL

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:29

Oh een staarwedstrijd heb ik ook nog wel een paar herinneringen aan.. Ik bleef zo lang kijken dat m'n gezicht helemaal nat was van de tranen, en we lagen toch in een deuk!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:56

Ik lach me elke dag kapot omdat ik crazy ben (=