"of we ook een balletje kwamen trappen" Bijdehandje
En daarna toen de hond de bal pakte en hij wilde hem terug maar dat lukte niet en toen hoorde ik achter de heg
"Potverdomme"
Daar schoot ik zooo van in de lach
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn vriendin en ik waren eventjes gestopt om wat water te drinken, nou eerst krijgt mijn vriendin het voor mekaar om haar water(met prik
) in haar neus te krijgen, dus die zat allemaal rare geluiden te maken omdat het zo'n zeer deed. Ik lag natuurlijk helemaal dubbel, maar nam zelf ook op het verkeerde moment een slok water. Dus ik verslikte me en nou, ik kreeg echt even geen lucht meer
En op zo'n moment doe je ook alles tegelijk; moest en lachen om m'n vriendin, lachen om mezelf en probeerde tegelijkertijd te hoesten en te proesten
Het moet er vreselijk uit hebben gezien!
Tjah... als je op oudere mannen valt... Dus ik zo, oud? Viel best mee, nja zal wel. Bleek dat ze dacht dat ik het over een andere vent van 55 had die daar onze film afgerekend had
En nja, samen zingen voor de camera met een haarborstel een oorverzorgingslotionfles die opeens begint te lekken en nja het was gewoon echt f*cking grappig, en daarna van je vader horen dat we zo geweldig mooi zongen
We keken elkaar echt zo aan en ik schoot zoooo ohard in de lach
En onder science een staarwedstrijd doen is ook niet echt een succes