Als je nu kijkt naar engeland zit iedereen buiten op het terras van kroegen gezien alle rokers buiten staan, en juist ja alle niet rokers en ook de klagende mensen over rook staan daar bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Als je nu kijkt naar engeland zit iedereen buiten op het terras van kroegen gezien alle rokers buiten staan, en juist ja alle niet rokers en ook de klagende mensen over rook staan daar bij
sronnie schreef:Dus nu gaan alle mensen die zo fel voor het rookverbod zijn zichzelf opsluiten in huis gezien iedereen nu naar buiten moet om te roken?
Echwel schreef:Wat zijn rokers dan eigenlijk een viezerikken als ze zoveel zweten![]()
Dus om je lichaamsgeur te verbloemen ga je roken, nou ik gebruik een roller van Deoleen
werkt geweldig, ruik nooit naar het zweet...
Lielle schreef:sronnie schreef:Dus nu gaan alle mensen die zo fel voor het rookverbod zijn zichzelf opsluiten in huis gezien iedereen nu naar buiten moet om te roken?
Ik zal er idd niet bij gaan staan, ook niet als vrienden buiten gaan roken. Doe ik nu ook al niet.
Ik snap echt niet waarom de rokers het zo raar vinden dat hun gedrag overlast en een medisch risico veroorzaakt. Ik zie allerlei non-argumenten maar verder ho maar.
Ing__ schreef:Echwel schreef:Wat zijn rokers dan eigenlijk een viezerikken als ze zoveel zweten![]()
Dus om je lichaamsgeur te verbloemen ga je roken, nou ik gebruik een roller van Deoleen
werkt geweldig, ruik nooit naar het zweet...
dit slaat nergens op, zweetlucht die van ALLE mensen in de kroeg afkomen wordt door de rook geneutraliseerd!
Echwel schreef:Sorry maar als je liever rook ruikt dan zweet, zegt genoeg over de lichaamsverzorging van mensen
Je hoeft niet naar zweet te ruiken, zijn middeltjes tegen hoor..
Snoevie schreef:en ik neem aan dat je toch niet rookt om zweetlucht te verdrijven?
skippy1 schreef:Van een zweetlucht krijg ik geen prikkende ogen en een zere keel hoor...
katiavl schreef:En daarbij na tien minuten in een ruimte blootgesteld aan een geur ruik je hem niet meer.
Dus tien minuten volhouden dames
Kanelly schreef:Het verbaasd me trouwens dat zo veel mensen het over de restaurants hebben. Ik ben toch al in jaren geen restaurant meer tegengekomen waar roken en niet roken, niet gescheiden is. ( of het ligt aan de restaurants / eetgelegenheden waar ik kom )
katiavl schreef:Omdat afzuiging het werkpersoneel niet beschermd