ik irriteerde me in het begin gewoon aan zijn gedrag. ik was zo gewend hoe mijn vader was en hoe hij dingen deed, echt een super vent. hij was zo ontzettend anders. ik moest heel erg wennen.
kan er nu alleen nog om lachen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
brittje88 schreef:Denk nog wel heel vaak aan hem. Vooral als je op tv of iemand op straat leuk ziet doen met hun vader. Wou zo graag dat ik dat nog kon.
natje93 schreef:6 mei was mijn vader eigenlijk jarig geweest.... ik heb het nog steeds elk jaar op die dag er nog erg moeilijk mee (gelukkig waren we op vakantie en deden we leuke dingen... maar toch had ik zo iets zo van ja dit had hij ook leuk gevonden...
natje93 schreef:dat is bij mij ook een hele tijd geweest dat ik niet naar tv kon kijken als het over de dood of vaders etc. ging....
nu gaat het al veel beter (gelukkig) maar als ik mij slecht voor dan kan ik daar echt niet naar kijken..
6 mei was mijn vader eigenlijk jarig geweest.... ik heb het nog steeds elk jaar op die dag er nog erg moeilijk mee (gelukkig waren we op vakantie en deden we leuke dingen... maar toch had ik zo iets zo van ja dit had hij ook leuk gevonden...

. Ik was toen 10 jaartjes jong.