rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:32

Juul schreef:
- Plakjes worst op de ramen plakken
- Als een jongetje willen kunnen plassen en dat natuurlijk ook even uitproberen
- Slakken verzamelen en in bakjes opsluiten en geprakte blaadjes voeren
- Die parfum maken ook idd
- Een foto van een veenlijk aan een vriendinnetje laten zien die daar nachten niet van heeft kunnen slapen
- 'droogsex' met kleren aan dus met een vriendje toen ik 6 ofzo was. Hij drong aan! Clown

Zal vast nog wel meer zijn maar daar kom ik nu even niet op. *LOL*

Huilen van het lachen *LOL*

Zelf parfum gemaakt, zelf eten gemaakt (naja eten, te eten was het niet *LOL* )
slakken verzamelen inderdaad. En ja nog meer van die gekke dingen.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:40

Ohja slakken verzamelen komt me ook bekend voor! Nouja, ik verzamelde slakkenhuisjes (in mijn jaszak) maar lette er nooit op of ernog een slak in zat of niet.
En mijn moeder vond het maar zo raar dat er slakkensporen door de gang liepen Vork Totdat ze mijn jas ging wassen en mijn zakken leeghaalde Tong uitsteken

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:45

Ohja, ik herinner me weer iets.. We (Digna en ik) hebben ooit eens een dag vlinder opvang gedaan, we vangden allemaal vlinders en sloten die op in potjes.. Nadien pakte Digna er eentje mee naar huis en de rest bleef hier in de tuin

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:50

Heb hier dubbel gelegen en mijn ouders maar raar kijken. Clown .

* Vroeger was belletje trekken nog heel leuk, dus ik zo aanbellen en een vriendinnetje om de hoek wachten. Zou ik net weglopen gaat er een slaapkamer raam open :'Ja?'. Ik heel snel iets verzinnen:'heeft u ook lege batterijen?' Alleen had ze die niet.

* Of met de hond door het hele dorp de hond voor de speelgoedtrekken en ik erop Bloos hoezo zielig.
De hond leeft overigens nog. Ach gut .

* of de hond voor de slee en ik erop , mijn vader mee en dan liet ie de hond los en de hond rennen dat ie deed. En een lol dat we hadden totdat de hond stopte en ik voorover viel.

* Was 2/3 jaar geleden ofzo, ik voor de grap eens op de slee en mijn vader trekken.
Mijn vader liep zo op de weg de slee te trekken met mij erop . Blijft de slee steken en mijn vader liep op een glad stukje en daar lag ie op zijn rug. Ik heb me echt dood gelachen.

* Of heel dom achterom kijken en ondertussen gewoon door blijfen fietsen ineens paaltje.
* of verstoppertje spelen met mijn nicht en we liggen daar op een kar en ik kijk op en mijn nicht duwt me keihard naar beneden gevolg , bloedneus.
* gewoon door lopen en ondertussen een botsing met een lantaarnpaal gevolg een bloedneus.
* Kauwgom eten van straat(hoezo vies Clown ).

Voor de rest zou ik eerst niks weten, heb genoeg uit gevreten. Koe

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:00

Ben ook wel is tegen een lantaarnpaal aangereden met m'n fietsje...
Lag echt helemaal open Clown

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:04

Citaat:
* Kauwgom eten van straat(hoezo vies Clown ).

Voor de rest zou ik eerst niks weten, heb genoeg uit gevreten. Koe

Whahaha Huilen van het lachen Geweldig!

Ik speelde met mijn buurjongen altijd ambulance op de skelter. Hadden we EHBO doos mee en gingen we aan iedereen vragen of ze gewond waren *LOL*

Isiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:14

Heb vroeger echt vanalles gedaan: parfum van rozenblaadjes maken, wormensoep maken(niet opgegeten), ben een keer in de sloot gevallen toen ik visjes ging vangen met een emmertje, ik heb visjes uit de sloot geopereerd, heb samen met mijn buurjongen een pot nutella leeggegeten, de brug was net geverfd en er stond 'nat' en ik moest even voelen: hele arm groen. Belletje trekken, emmer water over de schutting heen naar de buren gooien, ik heb mieren gegeten, spinnen gevangen en dan mijn zusje laten schrikken, lippenstift op mijn wangen gesmeerd, en mijn zusjes driewieler geschopt met als resultaat een gekneusde teen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:21

wat ik ook altijd deed was "mieren verzuipen". Een mierennestje zoeken tussen de naden van de tegels en daar een plens water in doen met de gieter...arme beestjes. Massamoordenaar was ik toen Nagelbijten / Gniffelen

Heb ook wel eens met een vriendin een snor en baard gemaakt van rood/wit/blauwe tandpasta. Wat een lol hadden we toen zeg Tong uitsteken Alleen mijn moeder vond het iets minder Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:30

iik heb met mijn huisdieren veel uitgespookt:
-knipte me konijnen
-waste de hamsters
-maakte de konijnen tam
-zette ze bij elkaar 2 mannen en dan wipten ze :S

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:44

Mijn vriend heeft toen hij klein was in een druk winkelcentrum op de noodstop van de roltrap gedrukt... Clown de mensen schijnen niet blij geweest te zijn toen ze allemaal half voorover vielen Vork

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:47

mijn zus heeft ook eens iets stouts gedaan met mij, maar eigelijk wel grappig Haha!
Het was in de zomer en onze nicht (even oud als mijn zus, dus beide 5jaar ouder dan mij) bij ons komen logeren.
In de tuin hadden we zo een plastic zwembad(je). En mijn zus en nicht waren erin aan het spetteren en ik wou er ook in, maar begon altijd te wenen als er spetters op mij kwamen (julllie weten wel zo op een toon van: alééé neee Haha!).
En ze waren met zo een bal aan het spelen (waar je zo kan opzitten en er zijn handvaten op om mee rond te springen, ben effe de naam kwijt). En ik wou op de bal zitten en mijn zus zei: kom ik zal je erop zetten (maar ik wou dus niet nat worden). En mijn zus pakt me bij mijn middel en in plaats van mij op de bal te zetten laat ze me zo vallen op mijn buik in het water. Ik natuurlijk zo hard wenen en het zwembadje uit.
Dit hele gebeuren staat uiteraard op film Haha!

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:03

marleen_88 schreef:
Ik had vroeger altijd een lieveheersbeestjes ziekenhuis, dan ging ik de pootjes uit die beestjes trekken en ze er weer aanvast plakken met leukoplast... En dan deed ik ze in een luciferdoosje, zodat ze daarin konden genezen. Huilen van het lachen

Achgossie, das wel heeel zielig Ach gut

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:04

Skippybal? xD

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:12

- Ik heb hem ooit eerder geplaatst, maar dit verhaal blijft toch wel grappig;-

Ikzelf was een flinke 'penny-muts' vroeger.
En ja, ook ik reed proefjes op mijn fiets.

Zo kwam het dat ik eens besloot een fijne buitenrit te gaan maken. Mijn (stalen) ros (lees:fiets) moest uitgebreid worden opgetuigd.
Ik naar de Appie om kartonnen dozen.
1. Van karton maakte ik een zadel. Daar moesten uiteraard stijgbeugels aan, maar wat zo lastig is; die trappers blijven tijdens het fietsen niet op dezelfde hoogte...
Maar ik liet me niet zo snel uit het veld slaan; de stijgbeugelriemen maakte ik gewoon van elastiek!
2. De teugels fabriceerde ik van een touw dat ik aan mijn stuur bond.
3. Mijn 'paard' moest een weelderige staart en manenkam hebben, dus flink aan de slag met een bol zwarte wol. Aan de bagagedrager hing een mooie staart, en het frame beplakt met manen.
4. Een stuk pvc-buis was mijn 'zweepje'

Ikzelf mijn regenlaarzen aan en een zwarte gymlegging, petje op en ik was klaar voor de buitenrit!

Het ging heerlijk. De wind in de rug en daar zoefde ik al lichtrijdend over het fietspad.
Mijn 'paard' was erg braaf en liet zich niet afleiden door de auto's op de autoweg die parallel aan het fietspad liep.
De automobilisten keken bewonderend (lees:verbijsterd) naar mijn mooie paard en ik spoorde nog eens flink aan voor een galopje.

Het was best even wennen, sturen met touwtjes... en zo gebeurde het dat ik slechts lichtjes naar rechts had willen sturen, maar het een beetje anders liep.
Mijn stuur klapte finaal naar rechts toen ik aan mijn rechterteugel trok en ik reed met mijn paard door de heg heen en vloog over de kop, zo de autoweg op. Vóór een auto, die met piepende banden moest remmen.

Bleek van de schrik stapte de automobilist uit. 'Meisje, meisje... ik schrik me rot... gaat het?"

Oké bokkers, probeer je een beeld te vormen van wat de arme man daar aantrof voor zijn auto:
een 10-jarig meisje dat onder een fiets ligt, bedolven onder stukken karton.. overal zwarte wol draden die van voor naar achter en weer terug lopen, touwen aan het stuur, elastieken aan haar voeten die weer ergens tussen verdwijnen, een grote pvc-buis tussen de spaken....

De man vroeg: "Maar waar ben jij in vredesnaam doorheen gereden?"

Ik stond met het schaamrood op mijn kaken op, sleepte per ongeluk mijn hele fiets mee die via elastieke stijgbeugelriemen aan mijn voeten verbonden was en plukte wat 'manen' van mijn kleren.
Keek de man aan en mompelde wat over 'buitenritje... paard...' en sleepte gauw mijn fiets door het ontstane gat in de heg weer terug het fietspad op.
Heb wat stukjes karton recht gehangen, de staart weer op zijn oorspronkelijke plaats terug gehangen en ben ik volle rengalop met de tranen op mijn wangen naar huis gefiet.. euh.. gereden.

Dat was overigens mijn laatste buitenritje...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:27

Vandaag in de kleedkamer tijdens gym: Een meisje uit groep 3: 'Aaah een spin'. *Trapt m dood*. Bukt en zegt met een snik in dr stem: 'Oh...het was een lieverheersbeestje'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:37

Mulan schreef:
- Ik heb hem ooit eerder geplaatst, maar dit verhaal blijft toch wel grappig;-

Ikzelf was een flinke 'penny-muts' vroeger.
En ja, ook ik reed proefjes op mijn fiets.

Zo kwam het dat ik eens besloot een fijne buitenrit te gaan maken. Mijn (stalen) ros (lees:fiets) moest uitgebreid worden opgetuigd.
Ik naar de Appie om kartonnen dozen.
1. Van karton maakte ik een zadel. Daar moesten uiteraard stijgbeugels aan, maar wat zo lastig is; die trappers blijven tijdens het fietsen niet op dezelfde hoogte...
Maar ik liet me niet zo snel uit het veld slaan; de stijgbeugelriemen maakte ik gewoon van elastiek!
2. De teugels fabriceerde ik van een touw dat ik aan mijn stuur bond.
3. Mijn 'paard' moest een weelderige staart en manenkam hebben, dus flink aan de slag met een bol zwarte wol. Aan de bagagedrager hing een mooie staart, en het frame beplakt met manen.
4. Een stuk pvc-buis was mijn 'zweepje'

Ikzelf mijn regenlaarzen aan en een zwarte gymlegging, petje op en ik was klaar voor de buitenrit!

Het ging heerlijk. De wind in de rug en daar zoefde ik al lichtrijdend over het fietspad.
Mijn 'paard' was erg braaf en liet zich niet afleiden door de auto's op de autoweg die parallel aan het fietspad liep.
De automobilisten keken bewonderend (lees:verbijsterd) naar mijn mooie paard en ik spoorde nog eens flink aan voor een galopje.

Het was best even wennen, sturen met touwtjes... en zo gebeurde het dat ik slechts lichtjes naar rechts had willen sturen, maar het een beetje anders liep.
Mijn stuur klapte finaal naar rechts toen ik aan mijn rechterteugel trok en ik reed met mijn paard door de heg heen en vloog over de kop, zo de autoweg op. Vóór een auto, die met piepende banden moest remmen.

Bleek van de schrik stapte de automobilist uit. 'Meisje, meisje... ik schrik me rot... gaat het?"

Oké bokkers, probeer je een beeld te vormen van wat de arme man daar aantrof voor zijn auto:
een 10-jarig meisje dat onder een fiets ligt, bedolven onder stukken karton.. overal zwarte wol draden die van voor naar achter en weer terug lopen, touwen aan het stuur, elastieken aan haar voeten die weer ergens tussen verdwijnen, een grote pvc-buis tussen de spaken....

De man vroeg: "Maar waar ben jij in vredesnaam doorheen gereden?"

Ik stond met het schaamrood op mijn kaken op, sleepte per ongeluk mijn hele fiets mee die via elastieke stijgbeugelriemen aan mijn voeten verbonden was en plukte wat 'manen' van mijn kleren.
Keek de man aan en mompelde wat over 'buitenritje... paard...' en sleepte gauw mijn fiets door het ontstane gat in de heg weer terug het fietspad op.
Heb wat stukjes karton recht gehangen, de staart weer op zijn oorspronkelijke plaats terug gehangen en ben ik volle rengalop met de tranen op mijn wangen naar huis gefiet.. euh.. gereden.

Dat was overigens mijn laatste buitenritje...

ooh jemig Clown

Halina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:31

Geweldig die verhalen.

Toen ik een jaar of 3/4 was had ik een driewieler waarmee ik op het balkon fietste.
Mijn vader was zo dom geweest om een pot met witte verf te laten staan en ik had witte strepen op de grond geverfd.
Zo leek het net een echte straat Ja

Ik er lekker over heen fietsen. Vonden mn ouders niet zo leuk toen ze er achter kwamen Haha!

Verder heb ik waspoeder gegeten omdat ik dacht dat het suiker was, samen met vriendinnetje met omgekeerde fietsstuur van een berg af gereden (ging niet zo goed) en nog meer rare dingen.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:43

Ow Mulan! Wat een geweldig verhaal!
Wel herkenbaar, wij deden dat vroeger ook (alleen tuigden we onze fietsen dan niet zo op, jij maakte er echt werk van!).
Wat we ook deden was elkaar longeren, beenbeschermers om en hup rondjes lopen aan de longeerlijn. Of teugels maken van touwen en je dan rond laten sturen door de bak Clown Haha!

Haha dat waren nog eens tijden! Cool

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:12

Haha, ik bedenk mij net ook weer iets.. Onze arme hond Ach gut
Ik was voor het eerst een middagje alleen thuis met een vriendin.. mijn moeder was geloof ik boodschappen aan het doen en ik wou niet mee..
Toen heb ik van die kniebeschermers voor met het skeeleren bij de hond om zijn voorpoter gedaan, en hoe geweldig het wel niet was hoe hij liep.. Huilen van het lachen
Die arme hond keek zo zielig.. Ach gut

Ook nog zoiets leuks.. Mijn vader en ik waren in de auto naar de winkels gegaan.. in een ander dorp (wij hebben geen winkels..) \
Mijn vader even snel wat halen en ik bleef mooi in de auto zitten.. toen mijn vader terug kwam waren alle deuren opslot en hij had de sleutels in de auto laten liggen.. Ik zo koppig als ik was wou de deuren niet open doen.. Mijn vader mijn moeder bellen om te vragen of ze op de fiets ons op wou komen halen.. toen heb ik maar snel de deuren van slot gedaan.. Huilen van het lachen

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:32

Wat een verhalen, supergrappig!

Ik knipte op de peuterschool mooie vierkante gaten in mjn nieuwe broek, e maar volhouden tegen mijn moeder dat ik was gevallen...

Mijn zusje was altijd gek op bééstjes. Hadden we bjvoorbeeld een lieveheersbeestje gevonden, en dan kwam mijn zusje: oooooh bééstje!!! *splettt*.

Met mijn vader in de stad op jonge leeftijd liet ik mijn broek zakken op straat en ging zitten poepen. Jaja ik ben echt een buitenkind...

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:58

Huilen van het lachen

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 23:40

Mijn vader was aan het klussen en ik zou hem wel even helpen, gevolg: ik stond vol enthousiasme op zijn bril te hameren

Mijn zusje wijsmaken dat de koekjes die ik in de zandbak had gefabriceerd prima eetbaar waren, immers, in de supermarkt verkopen ze ook zandkoekjes

Mijn zusje uit dr bedje ontvoeren, in mijn poppen-kinderwagen zetten en er mee door de buurt sjouwen, is een stuk realistischer dan een pop. Ouders lichtelijk over de ze*k vanwege verdwenen kind Haha!

Als peuter ben ik eens klem komen te zitten onder het bed, heeft een uur geduurd voordat mams me kwam bevrijden

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 09:21

Ik en mijn broertje waren vroeger heel behulpzaam Schijnheilig

Zo was mijn moeder ooit de ramen aan het zemen, dus om haar te helpen heb ik het nog maar een keer gedaan met een appel Vork

Mijn broertje wilde de auto van mn opa en oma wassen... met zand Tong uitsteken

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:06

och, och ik kom niet meer bij haha!
Ik was ook een opdondertje,
Ging altijd aan de staart van de hond trekken.. Tong uitsteken
Of vlinderdozen maken en dan vlinders vangen, in een kartonnen doos proppen met zijn allen och wat was ik dan trots Tong uitsteken
Ook vond ik het leuk om mijn kip in bad te doen, maar wat raar dat hij nadat bad op eens heel stil was en niks meer deed.. Clown
En ik deed ook kappertje met mijn zusje, en waar kun je het best mee knippen als een schaar?
Nou...Een scheermesje, roetss door de haren van mijn zusje.. oeps oeps oeps.. Bloos

Of een wilde duif in huis laten rondvliegen, overal poep.
Of een shirt op de rattenkooi laten liggen, shirt weg Tong uitsteken
Ik mocht ook nooit verder dan de lantaarn paal bij ons in de straat, heb mij daar altijd aan gehouden tot die keer dat ik kikkers wou gaan vangen met een vriendin, lekker een eind uit het dorp op een verlaten fietspad...Ook slim...
En een keer mijn ouders kwijt geraakt enzovoort, enzovoort Tong uitsteken

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:19

Ik kan het me niet meer herrineren, maar is me verteld...
Ik was nog heel jong (ongeveer 3) en ik ging met papa en mama en nog wat mensen uit eten in een luxe restaurant. We zaten aan een chique gedekte tafel met een bordje met boter, etc. erop. Het was lopend buffet, dus iedereen ging eten halen. Ik bleef aan tafel zitten.
Komen mijn ouders terug, zit ik daar met een vies gezicht te kijken: "kaas niet lekker!". Keken mijn ouders naar die boter, was er zo'n stukje 'uitgepakt'. Had ik daar dus pure boter zitten eten, waarvan ik dacht dat het kaas was...