Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Ik heb wel in de hand hoe ik hem buig.. Maar heb idd wel gehoort dat het soms echt vanzelf buigt.. Ik moet toch echt wel een beetje kracht zetten, maar het gaat heel makkelijk.
Heb het vanavond nog voor moeten doen aan mijn vader nadat mijn moeder het vertelde. Mijn ouders zijn echt héél erg nuchter.. dus mijn vader stond er echt van te kijken en hij heeft ook echt van alle kanten geprobeert de lepel te buigen (en hij is sterk!!) maar dat lukte hem dus echt niet!
sunshine schreef:Want nu lees ik dat sommige hem met de gedachte kunnen buigen, maar jij buigt hem dus zelf met je handen ?(kracht dus)
smeetjoew schreef:Oe, leuk topic om te lezen!
Ik kijk ook elke week de Uri Geller show, maar vind het wel een echte show. Ik vind de trucs van de mentalisten te ver gezocht - op het duo mentalisten na - en heb ook het idee dat het nep is. Of wat gis en denkwerk.
Maar het feit van lepels verbuigen en lepels die van de tv springen, daar sta ik echt van te kijken! Dat sommige van jullie het ook gewoon kunnen, is echt knap!Ik heb het ook meerdere malen op verschillende manieren geprobeerd, maar het lukt me echt niet.
![]()
Wel denk ik dat ik er te nuchter voor ben. Je moet wel 100% in zoiets geloven en iets hebben denk ik. Ik denk dat ik en mijn familie hier te nuchter voor zijn.
Leuk topic om te lezen!