'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:59

Ik verslikte me net ontzettend... Niet omdat ik probeerde te slikken en het lukte niet ofzo, nee ik bedacht opeens dat ik in moest ademen, en dat met een mond vol thee Haha! Heb nog een kwartier lopen hoesten, tranen over mn wangen Huilen van het lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:52

Hahahahah Huilen van het lachen
geweldig, de meeste zijn ook zo herkenbaar *LOL*
ik werd een keer wakker van mijn vader die kwam checken of alles in mijn kamer uit was (computer radio etc.) Ik dacht dat hij me wakker kwam maken, dus ik stap uit bed was mijn gezicht.
Toen mijn vader me vragend aan keek zei ik, 'het is toch ochtend!?'
niet dus Vork kon wel weer heerlijk in mijn bedje kruipen *LOL*

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:14

Haha dan heb ik er ook nog wel één Tong uitsteken!
Was aantal jaar terug op kamp, bij manege Bergemo (bij Nijmegen ergens).

Één avond gingen we naar Centerparcs Heijderbos (lag ernaast). Ik ging samen met een vriendin naar de speeltuin, stond een plank op veren. Dus ik ging daar heel vrolijk opstaan springen endoen, ik ging onderuit.. Tong uitsteken Slappe lach. Ik moest naar de wc, dus wij wc zoeken. Moest je een trappetje van 3 treden af. Ik met me grote mond dacht; oohh, daar spring ik wel vanaf! En wat denk je?!; Ik ga op me smoel Tong uitsteken.. Eindelijk bij de wc beland, en onverwachts grote behoefte Tong uitsteken gedaan, trekt die wc niet meer door!! Heb me dood geschaamd en héél hard lachend de wc uitgerend Tong uitsteken!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:11

Haha, Rachel, jij bent me er ook één, gek mens! Knipoog
Zelf gelukkig nooit last van blunders (zie enkele pages terug Bloos )

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:27

Haha heb ze al smakelijk zitten lezen, net zo blond he Irma Knipoog!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:32

haha hier nog een lotgenoot. de laatste keer dat ik blunderde heb ik er een gebroken heup aan overgehouden waar nu overigens twee schroeven inzitten Tong uitsteken dus ja dat zegt volgens mij genoeg Knipoog

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 01:44

Wow!
auw *LOL*

RCHLLKE ROFL
dat wil af en toe nog wel is voor beschamende momenten zorgen *LOL* Bloos

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 01:53

Ik meld me ook Ja
Ik heb altijd van die acties, waar iedereen die mij kent, altijd van zegt: 'Oh typisch weer zo'n Lindy actie' Clown

Gaan we uit, iedereen kijkt ons aan, donder ik van de laatste tree af van het trappetje Clown
Zitten we aan de bar, komt er een jongen naast me staan die toch wel zo'n gigantische snor had dat ik spontaan mijn drinken over hem heen 'fontijnde' Clown

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:18

Lieniminnie; Ach, kom daar toch nooit meer terug, en ze kennen me daar niet Tong uitsteken! Dus maakt niet heel veel uit Pling

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 00:53

hahaha dit is echt een leuk topic!! Gelukkig ben k zelf ook zooo handig!
Loop met een grote blauwe plek op mn wang ziet eruit alsof ik geslagen ben.. het ware verhaal is dat ik de deur open deed.. mn voet er nog voor stond en ik dus de deur tegen mn hoofd kreeg.. zo heb k wel meer van dat soort dingen hihi gelukkig was er nu niemand bij maar ja kan moeilijk zeggen dat ik gevochten heb haha

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 00:55

Hahahaha Huilen van het lachen
tuurlijk gewoon heel stoer ja een klap gehad *LOL*

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:40

Ik had vandaag weer zo'n dag... Huilen van het lachen

Ik kom op school, wil heel elegant van mijn fiets stappen, uiteraard donder ik er eerder af, maar kon nog net op mijn voeten landen. Maar terwijl ik land stoot ik met mijn wiel 1 fiets om, die nog een fiets omstoot en toen werd het domino. Tjakka 5 fietsen op een rij... En iedereen ging me zo aanstaren... Schaam! En ik wou de deur open doen op school, maar ik had haast dus wat doe ik? Ik loop er doodleuk tegenop. Auw!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:41

Hahaha leuke blunders allemaal Haha!

Keer op een verjaardag had wat te drinken gepakt, wilde het opdrinken maar lette niet op. Ik kantelde het glas al voordat het bij mn mond was (ja echt heel dom Vork ) dus hopla zo over mn kleren. Gelukkig waren er op dat moment nog niet zo heel veel mensen, maarja later vroeg iedereen waarom ik zo'n grote natte plek op m'n shirt had (heel de bovenkant was nat Bloos)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:44

ROFL ja dat klinkt bekend Huilen van het lachen
Of dat ik niet let op het glas wat ik mijn hand heb tot ik mijn drinken op de grond hoor vallen Tong uitsteken

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:56

Miss_Malfoy schreef:

Ik kom op school, wil heel elegant van mijn fiets stappen, uiteraard donder ik er eerder af, maar kon nog net op mijn voeten landen. Maar terwijl ik land stoot ik met mijn wiel 1 fiets om, die nog een fiets omstoot en toen werd het domino. Tjakka 5 fietsen op een rij... En iedereen ging me zo aanstaren... Schaam! En ik wou de deur open doen op school, maar ik had haast dus wat doe ik? Ik loop er doodleuk tegenop. Auw!

heb jij geen vakantie dan Bloos!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:58

hier nog een blunderaar. Sla ik vanmiddag een bord met broodjes en paté van het bureau af. das dan nog niet het ergste.... ik heb dan het geluk dat het hele bord in duizend stukken vliegt

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:31

DeniseES schreef:
Miss_Malfoy schreef:

heb jij geen vakantie dan Bloos!

Ik had vorige week vakantie. Lachen

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:05

dat lukt mij ook altijd wel, ken ook de meeste gevallen wel.

Er werd me bij mn oude vz pony's gevraagt om les te geven aan de buurmeisjes van de eigenaresse.
en we zouden evenwichts en lenigheidsoefeningen gaan doen. dus een van die meiden bij mij om haar knieën op te trekken, ze kon nog wel verder dachtik dus ikhelp haar mee, ligt ze in het zand (was vergeten dat ze hun beugels uit moesten doen) later bijhet galopperen om haar mee te helpen met de longeerlijn erachteraan, wou de pony een tikje geven om door te lopen omdat zij zelf niet echt kon rijden (helemaal fout, ik weethet maar wist toen niet beter) struikel ik en raak ik haar vol op haar kont.

bedenk me er strax gegarandeert nog meer maar nu even niet Tong uitsteken

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:28

Bloos
hier nog eentje, ik zeg ook vooral vaak van die ondoordachte dingen als: "Nee, dat kan niet, hij moet zijn ballen meenemen." Waarna ik dan ook echt even na moet denken waarom iedereen me uitlacht Bloos

ik had ook een keertje, zat ik rustig te drinken uit een flesje. Zegt een vriendin van mij: "Ja Veer, dan moet jij *naam van mijn vriend* meenemen, want dats jouw aanhang." waar hij bij was en nog een hoop andere uiteraard deed ik splaaaatsjj met al het drinken in mijn mond, goot vervolgens de resterende inhoudt van mijn flesje mijn shirt in en verslikte me gigantisch.. oeps.. Bloos

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:17

Op school liep ik een keer samen met een vriendin achter een leraar aan, want we moesten even iets bij hem ophalen. Ik had redelijk gladde schoenen aan en de vloer is ook glad. We lopen de trap op, en bij ons op school is er op de helft van de trap een soort van plateau, daar moet je een bocht maken en dan gaat de trap weer verder. Ik neem die bocht te snel, glij uit, val echt rollend de trap af (echt rollend) en kon me nog net voor het eind vastgrijpen aan iemand die voorbij liep, anders had ik zo die leraar omver 'gerold'. Ik schaamde me dood Tong uitsteken

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 09:51

Ik bijna een DURE blooper begaan: ik was in Dolfinarium harderwijk, wilde in het DolfijndoMijn foto's maken na de show van de dieren, glipt ineens die camera uit mijn handen! Kon de camera nog nét vastpakken anders was dat ding (ruim 279 euri) in de plomp gevallen. En: mijn hand zat niet om het koortje heen!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 09:58

Haha er zijn veel herkenbare situaties waar ik ook last van heb zoals de deur tegen je gezicht krijgen , eten ,.

Ik was laatst mijn fiets aan de schuur aan het doen toen een vriendin met een verhaal kwam dat ze nog even wat moest zeggen wat erg dringend was.
Toen ze het verteld had wou ik de fiets de schuur in doen bam knal ik zo met fiets en al tegen de muur had niet meer vooruit gekeken toen ik op wou stappen maar was dus al blijkbaar erg dicht bijd e muur haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:56

Mijn bijnaam is kluns.
Verzonnen en dagelijks gebruik door vriendinnen.
Zegt genoeg, hoop ik? Huilen van het lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:38

_Denise_ schreef:
Mijn bijnaam is kluns.
Verzonnen en dagelijks gebruik door vriendinnen.
Zegt genoeg, hoop ik? Huilen van het lachen

haha vertel? Ik ben niewsgierig. Schijnheilig

mietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:02

Bridget Jones hahaha

ik heb er af en toe ook een handje van hoor van die blunders haha...