Heb nog een kwartier lopen hoesten, tranen over mn wangen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nog een kwartier lopen hoesten, tranen over mn wangen

niet dus
kon wel weer heerlijk in mijn bedje kruipen
!
Slappe lach. Ik moest naar de wc, dus wij wc zoeken. Moest je een trappetje van 3 treden af. Ik met me grote mond dacht; oohh, daar spring ik wel vanaf! En wat denk je?!; Ik ga op me smoel
.. Eindelijk bij de wc beland, en onverwachts grote behoefte
gedaan, trekt die wc niet meer door!! Heb me dood geschaamd en héél hard lachend de wc uitgerend
!
)
!
dus ja dat zegt volgens mij genoeg

! Dus maakt niet heel veel uit

) dus hopla zo over mn kleren. Gelukkig waren er op dat moment nog niet zo heel veel mensen, maarja later vroeg iedereen waarom ik zo'n grote natte plek op m'n shirt had (heel de bovenkant was nat
)
ja dat klinkt bekend 
Miss_Malfoy schreef:Ik had vandaag weer zo'n dag...
Ik kom op school, wil heel elegant van mijn fiets stappen, uiteraard donder ik er eerder af, maar kon nog net op mijn voeten landen. Maar terwijl ik land stoot ik met mijn wiel 1 fiets om, die nog een fiets omstoot en toen werd het domino. Tjakka 5 fietsen op een rij... En iedereen ging me zo aanstaren... Schaam! En ik wou de deur open doen op school, maar ik had haast dus wat doe ik? Ik loop er doodleuk tegenop. Auw!
DeniseES schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik had vandaag weer zo'n dag...
Ik kom op school, wil heel elegant van mijn fiets stappen, uiteraard donder ik er eerder af, maar kon nog net op mijn voeten landen. Maar terwijl ik land stoot ik met mijn wiel 1 fiets om, die nog een fiets omstoot en toen werd het domino. Tjakka 5 fietsen op een rij... En iedereen ging me zo aanstaren... Schaam! En ik wou de deur open doen op school, maar ik had haast dus wat doe ik? Ik loop er doodleuk tegenop. Auw!
heb jij geen vakantie dan

_Denise_ schreef:Mijn bijnaam is kluns.
Verzonnen en dagelijks gebruik door vriendinnen.
Zegt genoeg, hoop ik?