20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na half jaar naar huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: jaja, 20 jaar, en dan al naar t bejaardentehuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:46

willekes: daar is ze mee bezig, heb je het topic niet gelezen?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 18:47

Willekes schreef:
Zoek de media op.

ehm... als je eve terug leest zie je dat ik al in de krant van vandaag sta, en dat ik ook al op internet sta;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 18:50

Evelli schreef:
ach ze moeten toch iemand als voorbeeld nemen Knipoog maar niet met die bejaarden erbij

ja, maar ook niet alleen dit voorbeeld. die is nu genoeg in de publiciteit geweest vind ik. al vind ik dat niet genoeg mensen t kunnen zien. maar t heeft al het gewenste effect gehad op de gemeente. tis alleen jammer dat ze in de krant alles ontkennen. nu doen ze net of ik alles verzonnen heb en een grote leugenaar ben. dat ga ik nog wel even recht laten zetten. ik heb alles zwart op wit staan over die beslistermijnen, dus dan moeten ze niet in tegen de krant zeggen dat t niet waar is... dat ze nog 8 weken de tijd hadden. ik geloof eerlijk gezegd niet dat de krant dat stukje zelf verzonnen heeft, want ze hebben mijn stuk ook redelijk gelaten zoals ik t gezegd heb en geen dingen verdraaid ofzo...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:55

staat dat ook op internet? of alleen in de krant?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:00

nee ik kan t niet op internet vinden. mijn buurvrouw heeft het me door de telefoon voorgelezen;)

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:06

Geweldige actie van je ! Haha!
Mag ik dit stukje uit de krant gebruiken voor een presentatie op school ? Lachen Ik moet maandag wat vertellen over een krantenstukje op school. Misschien dat ik je stukje wat extra onder de aandacht kan brengen Lachen ?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:08

wat wil je er over vertellen? zolang je niets erger maakt en uit zijn verband trek mag je het van mij gebruiken...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:56

Wauw goed gedaan zeg dat stukje op de TV , je brengt het perfect , super netjes en positief verwoord , en komt heel leuk over ! OK dan!

En zijn ze al aan het breken in je huis ? Knipoog

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:58

Ik hoop voor dat de gemeente nu snel de aanpassignen voor je eigen huis mogelijk maakt!

Echt op hoe je dit weer recht voor zn raap regelt. ga zo door! (van je bekeuring vond ik ook al top!)
Hopelijk heb je snel je electrische rolstoel. Wordt het er weer 1 die "omhoog" kan (zodat je op indi kan klimmen)?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:05

ikenindi schreef:
Maanling schreef:
Ik vind dat je het hartstikke goed doet in het interview! Leuke meid ben je Agnes, hou ons op de hoogte!

whahaha nu doe je me blozen! hihi, ik vind mezelf een dikke kop hebben op t filmpje;)

btw, de electrische rolstoel is geergeld. iemand die de krant had gelezen van een soort welzorgwinkel heeeft contact opgenomen met de gemeente. zij wisten al wie ik was omdat ik al eens contact met ze had gehad. ze hebben de gemeente een elektrische huurrolstoel aangeboden, en mij daarover gebeld. ze hadden toevallig mijn telefoonnummer nog, en ze dachten al dat ik het was;)
nu, de gemeente heeft dat aangenomen. ik kon dus nu wat de gemeente betreft naar de regenboog, maar helaas moeten ze nu vanuit de regenboog weer dingen regelen Boos!

twordt waarschijnlikj maandag dat ik over ga...

ik kreeg trouwens ook een briefje van de verpleging in mijn handen gedrukt vanmiddag. of ik even terug wilde bellen. iemand van de telegraaf!!!! haha die wilde morgen een foto maken van mij tussen de bejaarden daar. ik heb hem maar gezegd dat dat niet kan vanwege privacy van de mensen daar, en dat ik ook vind dat er al genoeg publiciteit is geweest. ik ben bang dat een landelijke krant toch te veel gaat verdraaien. al moet ik zeggen dat ik de stentor erg netjes vind gebleven. alleen 1 ding hebben ze tussen aanhalingstekens staan alsof ze mij geciteerd hebben, maar dat had ik echt niet gezegd... dat over: `als ik ze zat ben ga ik wel naar mijn kamer`. daar viel ik wel een beetje over.

de foto in de krant schijnt trouwens een halve pagina in beslag te nemen... mijn buurvrouw belde me dat ze een levensgrote agnes in haar handen had. hihi. nahja ik moet em nog zien. ik hoop dat ie meevalt. volgens haar stond ik er leuk op...

Je moet iedereen de foto uit de krant vragen en daar het bejaardenhuis mee vol hangen. Je begint een BN er te worden.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:01

ja maar agnes is niet het enigste geval die zo behandeld word door de gemeente dronten je moet hier alles zelf uitzoeken hulp krijg je niet het moet via via of iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt die je ook alles kan vertellen waar je het geld weg kan trekken .
en dan nog moet de gemeente meewerken .

ook ik woon aangepast , maar moet overal de volle mep voor betalen omdat mijn vriend bij me woont , maar als je weet hoe hard je moet vechten voor ontheffingen , toeslagen , hulp , aanpassingen , en goederen dan ben jedaar nog 10x zieker van als van de ziekte die je al hebt .

agnes lekker doorgaan zo laat dronten maar eens op zijn bek gaan want wat ze nu met ons doen is gewoon niet menselijk meer!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 09:43

ma_rie_tje schreef:
Ik hoop voor dat de gemeente nu snel de aanpassignen voor je eigen huis mogelijk maakt!

Echt op hoe je dit weer recht voor zn raap regelt. ga zo door! (van je bekeuring vond ik ook al top!)
Hopelijk heb je snel je electrische rolstoel. Wordt het er weer 1 die "omhoog" kan (zodat je op indi kan klimmen)?

jup, 1 met hoog laag functie:) en 1 die ik wel echt mag gebruiken overal;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 09:52

winnitou schreef:
Je moet iedereen de foto uit de krant vragen en daar het bejaardenhuis mee vol hangen. Je begint een BN er te worden.

haha dus echt niet he. ik heb n hekel aan foto`s van mezelf, en om nou mijn kamer vol te hangen met dezelfde foto`s... nee doe maar niet;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 09:53

Sparky10 schreef:
agnes lekker doorgaan zo laat dronten maar eens op zijn bek gaan want wat ze nu met ons doen is gewoon niet menselijk meer!

ik baal alleen van de ractie van de gemeente. ze liegen daar, ik heb het namelijk anders zwart op wit staan... tis dat ik geen scanner heb... jij misschien? dan kom ik n keer langs...kun je t ff voor mij scannen;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 09:57

het staat vandaag(met kleinere foto) in de stentor van regio zwolle!

kan iemand voor mij de telegraaf in de gate houden? die wilde ook graag er over schrijven. ik heb foto en intervieuw geweigerd, maar ze mogen naturulijk gewoon de efiten uit de stentor gebruiken...persvrijheid... ik ben benieuwd wat zij er van maken...(als ze dat toch doen)

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 09:59

kan iemand dat stukje in de krant niet inscannen? Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 10:01

tis t zelfde stukje als op internet... welk stukje bedoel je? want dat stukje van wat de gemeente zegt staat nu ook online...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 10:02

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 10:08

pmarena schreef:
En zijn ze al aan het breken in je huis ? Knipoog

helaas gaat dat nog wel even duren ben ik bang. als de gemeente al niet een beslissing gaat maken dat het voor hun goedkoper is dat ik naar een andere woning moet verhuizen en dus niet meer terug mag komen naar mijn eigen huisje...want die kans zit er ook nog in:s

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 10:14

belachelijk die gemeente.
Fijn dat die hoog laag rolstoel wel overla gebruikt mag gaan worden.

Maare, de beslissings termijn is 4 jan, en dan hebben de nog tot de 17e om de uitslag aan jou door te geven? dat is gewoon 2 weken!!!

Belachelijk dat die mensen 2 (!!) weken rekenen voor het schrijven van een briefje.

Moet jij is flikken bij een overheidsinstantie, of hij een bewaarschrift van een bekeuring. Ja ik had op tijd besloten wat ik ging doen, maar het duurt wel 2 weken voordat ik een briefje kan schrijven.

Van de gekken gewoon

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 10:40

ikenindi schreef:
winnitou schreef:

haha dus echt niet he. ik heb n hekel aan foto`s van mezelf, en om nou mijn kamer vol te hangen met dezelfde foto`s... nee doe maar niet;)

Niet je kamer maar de gangen (grapje hoor)

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:48

Maar heb je je dan vergist in de vervaltermijn? Dan heeft de gemeente toch de tijd nog?

Als je aanvraag nl pas in november is binnengekomen klopt je bewering van ruim een jaar wachten toch niet?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:53

nee, de gemeente heeft een verkeerde brief gestuurd met een verkeerd gerekend vervaltermijn (zeggen ze nu)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 14:54

ma_rie_tje schreef:
belachelijk die gemeente.
Fijn dat die hoog laag rolstoel wel overla gebruikt mag gaan worden.

Maare, de beslissings termijn is 4 jan, en dan hebben de nog tot de 17e om de uitslag aan jou door te geven? dat is gewoon 2 weken!!!

Belachelijk dat die mensen 2 (!!) weken rekenen voor het schrijven van een briefje.

Moet jij is flikken bij een overheidsinstantie, of hij een bewaarschrift van een bekeuring. Ja ik had op tijd besloten wat ik ging doen, maar het duurt wel 2 weken voordat ik een briefje kan schrijven.

Van de gekken gewoon

dat klopt ook niet wat zij hebben geschreven. in de brief die ik heb ontvangen staat dat ze uiterlijk 4 januari een beslissing nemen. er staat niet dat ze 4 januari uiterlijk het rapport binnen krijgen... en dan nog... dat rapport hebben ze nog niet af en ook nog niet binnen hoor. het is gewoon wegduiken van de gemeente. erg laf als ze wel bellen met hun excuses naar mij...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 14:55

Kweetnietje1 schreef:
Maar heb je je dan vergist in de vervaltermijn? Dan heeft de gemeente toch de tijd nog?

Als je aanvraag nl pas in november is binnengekomen klopt je bewering van ruim een jaar wachten toch niet?

ik heb het al een aantal keer aan moeten vragen;) de eerste keer is ruim 1,5 jaar terug;)