Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willekes schreef:Zoek de media op.
Evelli schreef:ach ze moeten toch iemand als voorbeeld nemenmaar niet met die bejaarden erbij
ikenindi schreef:Maanling schreef:Ik vind dat je het hartstikke goed doet in het interview! Leuke meid ben je Agnes, hou ons op de hoogte!
whahaha nu doe je me blozen! hihi, ik vind mezelf een dikke kop hebben op t filmpje;)
btw, de electrische rolstoel is geergeld. iemand die de krant had gelezen van een soort welzorgwinkel heeeft contact opgenomen met de gemeente. zij wisten al wie ik was omdat ik al eens contact met ze had gehad. ze hebben de gemeente een elektrische huurrolstoel aangeboden, en mij daarover gebeld. ze hadden toevallig mijn telefoonnummer nog, en ze dachten al dat ik het was;)
nu, de gemeente heeft dat aangenomen. ik kon dus nu wat de gemeente betreft naar de regenboog, maar helaas moeten ze nu vanuit de regenboog weer dingen regelen![]()
twordt waarschijnlikj maandag dat ik over ga...
ik kreeg trouwens ook een briefje van de verpleging in mijn handen gedrukt vanmiddag. of ik even terug wilde bellen. iemand van de telegraaf!!!! haha die wilde morgen een foto maken van mij tussen de bejaarden daar. ik heb hem maar gezegd dat dat niet kan vanwege privacy van de mensen daar, en dat ik ook vind dat er al genoeg publiciteit is geweest. ik ben bang dat een landelijke krant toch te veel gaat verdraaien. al moet ik zeggen dat ik de stentor erg netjes vind gebleven. alleen 1 ding hebben ze tussen aanhalingstekens staan alsof ze mij geciteerd hebben, maar dat had ik echt niet gezegd... dat over: `als ik ze zat ben ga ik wel naar mijn kamer`. daar viel ik wel een beetje over.
de foto in de krant schijnt trouwens een halve pagina in beslag te nemen... mijn buurvrouw belde me dat ze een levensgrote agnes in haar handen had. hihi. nahja ik moet em nog zien. ik hoop dat ie meevalt. volgens haar stond ik er leuk op...
ma_rie_tje schreef:Ik hoop voor dat de gemeente nu snel de aanpassignen voor je eigen huis mogelijk maakt!
Echt op hoe je dit weer recht voor zn raap regelt. ga zo door! (van je bekeuring vond ik ook al top!)
Hopelijk heb je snel je electrische rolstoel. Wordt het er weer 1 die "omhoog" kan (zodat je op indi kan klimmen)?
winnitou schreef:Je moet iedereen de foto uit de krant vragen en daar het bejaardenhuis mee vol hangen. Je begint een BN er te worden.
Sparky10 schreef:agnes lekker doorgaan zo laat dronten maar eens op zijn bek gaan want wat ze nu met ons doen is gewoon niet menselijk meer!
pmarena schreef:En zijn ze al aan het breken in je huis ?
ikenindi schreef:winnitou schreef:Je moet iedereen de foto uit de krant vragen en daar het bejaardenhuis mee vol hangen. Je begint een BN er te worden.
haha dus echt niet he. ik heb n hekel aan foto`s van mezelf, en om nou mijn kamer vol te hangen met dezelfde foto`s... nee doe maar niet;)
ma_rie_tje schreef:belachelijk die gemeente.
Fijn dat die hoog laag rolstoel wel overla gebruikt mag gaan worden.
Maare, de beslissings termijn is 4 jan, en dan hebben de nog tot de 17e om de uitslag aan jou door te geven? dat is gewoon 2 weken!!!
Belachelijk dat die mensen 2 (!!) weken rekenen voor het schrijven van een briefje.
Moet jij is flikken bij een overheidsinstantie, of hij een bewaarschrift van een bekeuring. Ja ik had op tijd besloten wat ik ging doen, maar het duurt wel 2 weken voordat ik een briefje kan schrijven.
Van de gekken gewoon
Kweetnietje1 schreef:Maar heb je je dan vergist in de vervaltermijn? Dan heeft de gemeente toch de tijd nog?
Als je aanvraag nl pas in november is binnengekomen klopt je bewering van ruim een jaar wachten toch niet?