weg vinden Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weg vinden
Cavaliere schreef:ik kan niet 1 wenkbrauw op trekken, terwijl ik dat in sommige situaties zo graag zal willen.
zijn super veel dingen die ik niet kan, maarja beetje blond he
Sommige mensen zijn van mening dat ik dan mn schouder uit de kom haal, maar dat lijkt me sterk
Ik kan gewoon mn schouder daar heel vrij in de kom bewegen. Ben sowieso vrij flexibel (niet lenig, dat dan weer niet
).
)
Casca schreef:@Jolandaa: Dat doe ik dan met mn tenen automatisch![]()
haha
Er komen zo veel herkenbare dingen voorbijmaar even een vraagje:
Wie kan er met het puntje van zn tong het puntje van zn neus aanraken??Dat kan ik dan weer wel
Ik kan het wel, maar bijna mijn hele familie kan het, logisch dus dat ik het kan.
Ohja! En ik kan ook niet verder kijken dan mijn neus lang is. Ik ben altijd alles kwijt! Voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten... Ik ga er even over nadenken over wat ik nog meer niet kan
bromfiets schreef:Ik kan niet fluiten![]()
Weet ook niet hoe het komt
(ff ter verduidelijking, dus zijwaarts rollen, niet zoals de meeste van voor naar achter, echt van links naar rechts)
Ilzjuh schreef:Wat moet ik verstaan onder "mijn tong oprollen"?
Maar dat je dus de zijkanten van je tong naar elkaar toe brengt, dan krijg je een soort 'rolletje' van je tong.
. GuitarLove schreef:Haha, ja nouja, oprollen, het is maar hoe je het wil noemen.Maar dat je dus de zijkanten van je tong naar elkaar toe brengt, dan krijg je een soort 'rolletje' van je tong.