Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkemetwikke schreef:dat die muts elke keer zo vlug een andere stal heeft,zou ze die standaard achter de hand hebben?
hoe lang heeft zij hem nu?
en hoe lang is het gelden dat jij kenbaar hebt gemaakt dat je de pony terug wil?
ikkemetwikke schreef:in welke regio dwaalt zij met dit diertje rond?
Diablo schreef:Al acht keer verhuisd, maar niemand kent haar of het paard?
mieske schreef:ikkemetwikke schreef:dat die muts elke keer zo vlug een andere stal heeft,zou ze die standaard achter de hand hebben?
hoe lang heeft zij hem nu?
en hoe lang is het gelden dat jij kenbaar hebt gemaakt dat je de pony terug wil?
Ze heeft hem vanaf 14 oktober 2006, dus ruim een jaar..
En in juli heb ik gezegd dat ik hem terug wou..
En ja ik weet het, het duurt allemaal te lang... Maar ik doe ook mijn best, en ik heb ook geen klauwen vol met geld.. Dus liever vermijd ik een echte rechtzaak, dus daarom probeer ik het nu nog op de laatste manier om hem terug te krijgen.. Mocht dat nu de volgende keer echt niet lukken, dan moet het toch met een rechtzaak..
Kostolany schreef:Dat zou ik ook graag weten! Of er nieuws is? Dat zou inmiddels toch wel moeten!
mylittlejoy schreef:Wat ik me trouwens ook bedenk, heeft ze ook het zadel e.d. erbij in bruikleen gekregen? Zo ja, dan zou ze daar ook natuurlijk een koopsom voor neer moeten hebben gelegd, of zou ze willen beweren dat ze de pony met tuig en al cadeau heeft gekregen?