Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Ik geloof er zeker in, maar kan mezelf behoorlijk gek maken met enge films en foto's, dus ik kijk er maar niet te vaak naar, ben dan bang dat ze naar mij toekomen ofzo.
Zou het ook NOOIT durven om 's nachts in een leegstaand gebouw te verblijven waarvan men weet dat het er spookt.
maximee schreef:Ja op die documentaire van Death tunnel lieten ze een bol zien op een foto wat dan een geesteneenheid o.i.d aangaf. En ik begon op een gegeven moment toen ik 's avonds alleeen nog ff op de bank zag dat ik ze ook zag! Maar dat kan helemaal niet want het was zoiets van: eerst kijk je naar de tv, kijk je heel gauw naar iets anders en zie je wel is een bolletje,
Maar ik fok mezelf dan zo op!
Heb trouwens ook een keer gehad, dat toen het helemaal winddstil was, dat ik opeens met een kracht bij m'n bagagedrager naar voren werd geduwd op de fiets.
Debortje_ schreef:Ik ben zo bang dat ik beet gepakt wordt of iemand zie bij mijn bed etc. Ik gil de hele boel bij elkaar!
Mijn vriendin's moeder werdt 's nachts aan der schouder naar achter getrokken, terwijl er niemand lag.
( Ik lig daarom altijd met mijn rug richting de muur)