Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achmeddie_

Re: Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:50

En waar haal je zo'n bergkristal? Lachen

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 00:05

Ik heb ook een film gezien, ik weet niet of dat iemand hem hier op bokt meer heeft gezien maar hij heet: Death tunnel.
En we kregen daar ook zo'n docu bij toen we m huurde.

Nou die film ja, was eigenlijk niet zo veel aan, ging over 5 meisjes die in een ziekenhuis waren dat verlaten was en allemaal bezeten werden en doodgingen zoals de mensen daar vroeger.
En toen ging ik die documentaire kijken en blijkt het daar echt te spoken en zag je allemaal foto's ervan enz. ooh zo eng :|

Horrorfilms geen probleem, maar niet meer van zulke voor mij!! Boos!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:51

Ik geloof er zeker in, maar kan mezelf behoorlijk gek maken met enge films en foto's, dus ik kijk er maar niet te vaak naar, ben dan bang dat ze naar mij toekomen ofzo Clown .
Zou het ook NOOIT durven om 's nachts in een leegstaand gebouw te verblijven waarvan men weet dat het er spookt Haha! .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:11

Pfff, ik kijk echt nevernooitmeer naar A Haunting... Nagelbijten / Gniffelen
Echt, toen ik dat keek (1,5 jaar geleden), begonnen de lampen te knipperen, er klonk een enorm kabaal uit de voorraadkast, geklop op deuren enz. Bloos!
Ik ben hard gillend naar bed gerend en heb de hele nacht niet durven slapen. Bloos

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:16

Ja op die documentaire van Death tunnel lieten ze een bol zien op een foto wat dan een geesteneenheid o.i.d aangaf. En ik begon op een gegeven moment toen ik 's avonds alleeen nog ff op de bank zag dat ik ze ook zag! Maar dat kan helemaal niet want het was zoiets van: eerst kijk je naar de tv, kijk je heel gauw naar iets anders en zie je wel is een bolletje,

Maar ik fok mezelf dan zo op!

Heb trouwens ook een keer gehad, dat toen het helemaal winddstil was, dat ik opeens met een kracht bij m'n bagagedrager naar voren werd geduwd op de fiets. Bloos

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:34

Rinske schreef:
Ik geloof er zeker in, maar kan mezelf behoorlijk gek maken met enge films en foto's, dus ik kijk er maar niet te vaak naar, ben dan bang dat ze naar mij toekomen ofzo Clown .
Zou het ook NOOIT durven om 's nachts in een leegstaand gebouw te verblijven waarvan men weet dat het er spookt Haha! .

ja ik kan ook absoluut neit tegen enge films
toch kijk ik ze elke keer weer Vork

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:49

maximee schreef:
Ja op die documentaire van Death tunnel lieten ze een bol zien op een foto wat dan een geesteneenheid o.i.d aangaf. En ik begon op een gegeven moment toen ik 's avonds alleeen nog ff op de bank zag dat ik ze ook zag! Maar dat kan helemaal niet want het was zoiets van: eerst kijk je naar de tv, kijk je heel gauw naar iets anders en zie je wel is een bolletje,

Maar ik fok mezelf dan zo op!

Heb trouwens ook een keer gehad, dat toen het helemaal winddstil was, dat ik opeens met een kracht bij m'n bagagedrager naar voren werd geduwd op de fiets. Bloos

Ik heb de documetaire hier thuis ligge die heet Spooked.

Hij valt best mee Lachen Wat er daar gebeurt is is waar, Er is daar nou een maal een hoop gebeurt en er zijn natuurlijk een hoop mensen gestorven aan TBC en toen het omgebouwd was tot bejaardetehuis werden de bejaarden daar gemartelt soms zo erg dat ze er gewoon aan stierven, Echt onmenselijk.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:49

Jaa hij heette Spooked inderdaad (de voorkant is al Spookyy Tong uitsteken)
Vond je dat niet eng toen ze die foto lieten zien van zo'n geestenjongetje die achter de regisseur liep in de 'Death tunnel' toen die daar alleen nog achterbleef en iets voelde en toen een foto maakte. Ooh wat schrok ik me toen dood. Bloos

Een vriend van mij draait regelmatig glaasje en een vriend van hem heeft ook gevraagt wanneerd ie dood ging, en die overleed ook op die dag =( vind dat echt heel eng Bloos

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:51

iel ik zou echt nooit glaasje draaien, doet hij het nu nog steeds nu er zelfss iemand is overleden ??

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:57

Ja, samen met zijn zus want die doet dat best wel vaak, en dan doet die mee zeg maar. Maar hij zal nooit de vraag stellen wanneer die dood gaat zei die. Maar, het moet me echt heel raar lijken om zo zonder enige kracht een glaasje heen en weer te voelen gaan. Ik zou dan in de eerste instantie denken dat iemand dat doet.
Ik zou het opzich wel willen doen, maar ik ben bang dat je dadelijk een kwade geest hebt of dat ik er gwn helemaal onwel van wordt Bloos

Zijn er meer mensen bekent met dit soort (tragische) verhalen Bloos

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:15

ik zou echt never nooit glaasje gaan draaien!!!

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:28

Idd, ik ook niet.. al geloof ik er niet echt in dat je via glaasjes geesten kan oproepen?
ik weet ook niet hoe het te werk gaat ongeveer.
Kan iemand me dat vertellen hoe dat ongeveer gaat dan? Lachen
Maar ik ga 't never nooit uitproberen.. te scary.

Ik begin wel een beetje bang te worden van sommige verhalen hier, gisteren had ik hier iets gelezen over dat die persoon s'nachts bij d'r voeten wordt gepakt, heb de hele nacht me benen op getrokken en helemaal verstopt onder de dekens. Nagelbijten / Gniffelen

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:31

He getsie =O, het lijkt me ook echt super eng om opeens een schim te zien ofzo...

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:32

IK zou zelfs niet eens willen weten hoe dat moet.. ik ga het toch niet doen dus nergens voor nodig Knipoog

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:32

ik weet ook een verhaal, ben er zelf niet bijgeweest omdat ik toen nog niet geboren was.
maar weet ceker dat het echt is want geloof mijn moeder voor de volle 100%

mijn overgrootoma sliep bij haar dochter( mijn oma) en haar man, mijn Overgrootoma sliep alleen op de zolder.
snachts werd mijn oma wakker van gegil en geschreew, en stuurde haar man eropaf met een knuppel ( de zolder op)
daar lag mijn overgrootoma helemaal bezweet en in paniek, maar er was verder niemand. ze beweerde dat iemand aan haar been trok. Mijn oma ook in paniek haar dochters bellen ( mijn moeder en haar zus) ook zij hebben gekeken, niets gezien. maar me moeder zegt het gezicht van mijn overgrootoma nooit meer te vergeten.

de conclusie die nacht van iedereen was dat ze het had gedroomt, maar mijn overgrootoma geloofde dat niet,
die ochtend bij daglicht bleek dat der hele been blauw was.

ik vond dit toch een heel eng verhaal, en heeft me ceker aan het denken gezet.
Laatst bijgewerkt door Cavaliere op 10-12-07 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:35

woow, heeft je moeder dan ook iets engs meegemaakt ermee?? Bloos

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:42

ooh, dit vertelde me moeder mij ook, toen haar vader overleed, mijn opa dus
kwam ik sochtens heel vaak vrolijk benede met de boodschap dat ik met hem had gepraat.
ik vertelde alles aan me moeder, die het toch wel een heel mooi iets vond.
het rare is, dat ik ondaks dat ik toen zo jong was, ik nog steeds een beeld voor me zie van mijn opa op het randje van mijn bed.
en dat is echt na de tijd dat hij overleden was.

toen ook mijn oma overleed is mijn moeder met zo een vrouw gaan praten, die vrouw wist niks van mijn moeder en vertelde deze dingen:

je moeder is niet gestorven aan de kanker, het lag aan haar hart. maar niet huilen meisje ze is nu weer bij haar man. ze zorgt ook goed voor je hondje, daar hoef je jezelf geen zorgen over te maken.

ook vertelde ze dat mijn opa vond dat ik goed kan tekenen ( maar toen hij stierf was ik nog zo jong dat ik zo ongeveer nog geen potlood vast kon houden.) en verder vertelde ze dat mijn paardje van me hield en op me wachte.

vind ook dit erg vreemd, die vrouw wist van te voren niet van mijn oma's overlijden, haar hardproblemen, of haar kanker. en zet hier een heel verhaal neer.
Laatst bijgewerkt door Cavaliere op 10-12-07 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:42

Ik ben zo bang dat ik beet gepakt wordt of iemand zie bij mijn bed etc. Ik gil de hele boel bij elkaar!

Mijn vriendin's moeder werdt 's nachts aan der schouder naar achter getrokken, terwijl er niemand lag.
( Ik lig daarom altijd met mijn rug richting de muur)

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:58

Wat 2 aangrijpende verhalen zeg! Het lijkt me zo raar om dat mee te maken.. wordt dr gwn helemaal geëmotioneerd van Bloos.
Ik weet nog wel iets raars wat ons pap en mam laatst nog hadden vertelt dat doen ik heel klein was, ze naar mijn naam vroegen en dat ik zei van: Ik heet Johanna, (mijn doopnaam maar dat weet een kind van 4 nog niet echt Knipoog). En dat is de naam van mijn oma. En ik heb nu schijnbaar nog van die griezelige trekjes ervan, dat ik dingen doe die ze vroeger deed en ik die heel normaal vind. Het is de moeder van ons pap dus dat is altijd heel raar voor hem maar ook wel fijn Knipoog

Edit: m'n oma stierf toen ik 2 was en ik kan me nog precies herinneren hoe ze eruit zag in het ziekenhuis etc. toen ze erg ziek was(kanker) Wat ik dronk en uit welk bekertje.

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 23:55

Debortje_ schreef:
Ik ben zo bang dat ik beet gepakt wordt of iemand zie bij mijn bed etc. Ik gil de hele boel bij elkaar!

Mijn vriendin's moeder werdt 's nachts aan der schouder naar achter getrokken, terwijl er niemand lag.
( Ik lig daarom altijd met mijn rug richting de muur)

jakkes :S wat eng, ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken

zelf voel ik me wel veiliger op een of andere manier als ik idd met mijn rug tegen de muur lig

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 23:57

Nee daar zou k ook niet aan moeten denken! Bloos

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 00:03

Ik lig altijd op mijn buik Vork

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:05

ik lig wel altijd met mijn gezicht naar de muur.. moek maar eens anders gaan doen dan:P

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:19

Haah geld voor mij ook, maar gelukkig draai ik ook nog 1000x heen en weer.
Ooh, vanmorgen was ik zo geschrokken Bloos, ik ging naar beneden en dan kijk je tegen de voordeur aan waar een luikje met glas in zit en het was nog donker, zie ik ineens zo'n schim!
Dus ik gelijk aan dit topic denken, was het de postbode maar (A) Bloos

thummetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:00

haha gelukkig maar dat het de postbode was dan Tong uitsteken
ik slaap ook altijd met mijn gezicht naar de muur.. maar word dan meestal aan de andere kant van m''n bed weer wakker