Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fixture schreef:merrietje schreef:En wie heeft er mee gedaan? Ik ben wel mee gelopen, maar ik ben redelijk snel weer weggegaan aangezien ik er niet helemaal meeeens was met wat ze deden.
Sorry als het verkeerd staat
je hebt ook veel actie gemist
Jotee schreef:Ze willen toch alleen voor de eerste en tweede klassers de dagen langer maken? Of heb ik dat nou mis?
Ilzjuh schreef:Oftewel, nog zo'n groep met mensen die absoluut geen reden hebben om te staken maar het toch maar doen. Want dat is natuurlijk heel stoer..
Emilia schreef:Jotee schreef:Ze willen toch alleen voor de eerste en tweede klassers de dagen langer maken? Of heb ik dat nou mis?
Neehoor....iedereen is dan de sigaar!
Maureenn schreef:De leraaren staakten zelf ook mee.. en nee niet omstoer tedoen, maar of het leuk was dat wel
Emilia schreef:*zucht* Wie gaan er maandag nou weer staken??
Jotee schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik doe die overheid wat... Grrr... Ik ga maandag serieus staken.
Ilzjuh schreef:Laura_horse schreef:lottehorse; het heeft wel zin. anders doen ze t ook niet..
Wat is dat nou weer voor onzin?
Sterker nog, het zou me niks verbazen als jullie het nu mooi voor jezelf verpest hebben (ik heb er geen last van, schijn al 1040 uren te hebben momenteel op school).
Bovendien zit er een erg groot verschil tussen staken en rellen.