Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jara

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:08

Ik ben nu 16, heb DD..
En dat is ook niet altijd een pretje..
Al die opmerkingen die je krijgt Dromen

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:13

Dit topic doet me denken aan (wat ik toen dacht) een vriendin was ooit nogal zwaar gepikeerd tegen me zei: "dat ik maar een koltrui moest aandoen de volgende keer en dat ik dan veel minder punten zou halen voor mijn engelse uitspraak" Ok, die leraar was nogal onder de indruk van mijn laaggelegen ogen, maar het had vooral niet met mijn vlotheid en accent te maken door een engelstalig schoonzusje dat destijds bij ons inwoonde. Haha!

Voor de rest is het allemaal relatief...veel jongens vinden het wel leuk om naar te kijken, maar ik quote "Als het mooie meisjes maar van die leeghoofden zijn, scheep ik ze af". Willen ze echt iets kijken ze wel verder hoor Tong uitsteken.

Al had mijn half slapende carpooler wel gelijk gezien dat er "een met dikke tetten" om 8 uur smorgens de discotheek uit liep toen we er met grote vaart langs reden. Ik moest nog net niet terugrijden Vork .

Of in een poging om carpooler zijn aandacht te trekken na vele malen zijn naam te roepen van een afstand "borsten" zeggen en gelijk volledig en integraal de aandacht krijgen. Clown

Of toen we met de meisjes een gesprek hadden over de cleavage of de afwezigheid ervan, duidelijk genieten van ongestraft meekijken en dan achteraf vragen naar de juiste betekenis van "cleavage" is. Knipoog

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:20

Chiqa schreef:
spoekie schreef:
Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden.

En dat geloof jij? Tong uitsteken Ik laat me niet voor de gek houden, mannen kicken nu eenmaal op tieten, punt.
Ze hoeven mij niet een goed gevoel aan te praten om mij teriend te houden hoor Knipoog

Ja eigenlijk wel Haha! Het is gewoon een vriend van mij, dus die heeft geen reden om te liegen. Het is net zoals met achterwerken. Sommige jongens vinden juist hele grote mooi, anderen wat kleinere. Een kwestie van smaak. En tsja, grote borsten en een klein achterwerk vind ik persoonlijk ook niet mooi. Het moet juist mooi in proportie zijn, dan is een lichaam op zijn mooist!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:27

Ik denk dat je met een grotere cupmaat inderdaad meer aandacht krijgt. Maar of je daar altijd zo blij mee moet zijn..... Er zijn mannen die alleen maar tegen je tieten praten en er naar blijven staren. Vreselijk is dat!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:31

Ja dat denk ik wel. Nagelbijten / Gniffelen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:38

Mieke_Lotte schreef:
Ik denk dat je met een grotere cupmaat inderdaad meer aandacht krijgt. Maar of je daar altijd zo blij mee moet zijn..... Er zijn mannen die alleen maar tegen je tieten praten en er naar blijven staren. Vreselijk is dat!

Idd.. Ik ben er een keer de kroeg door uitgezet Nagelbijten / Gniffelen

Ik stond met een gozer te kletsen in de kroeg, maar ik voelde gewoon dat zn ogen steeds naar beneden zakten. Ik heb hem daar na een tijdje op aangesproken, en hij verontschuldigde zich. Maar daarna gewoon weér doen, en ik toch wel geirriteerd en uiteindelijk weggelopen.
Later kwam hij weer naar me toe en zij: Ja, hoe heten ze eindelijk? Toen kon ik me niet meer in gehouden en heb ik 'm een knal verkocht Bloos! Ik was echt zó kwaad he!! Ik ben er echt niet trots op, maar dit is maar een voorbeeld dat een stevige voorgevel (imo) geen voordeel is Ik wil beoordeeld worden op wie ik ben, en niet op die bos hout voor de deur!!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:08

Ik geloof niet dat het veel uitmaakt. Ik ken veel meiden met een bescheiden maatje die onwijs veel aandacht krijgen. Met een leuk fris koppie, uitstraling en een beetje normale lichaamsverhouding Tong uitsteken krijg je ook een hoop positieve aandacht. En verder sta ik niet op aandacht te wachten van vieze oversekste mannetjes. Ikzelf zou ook nooit mijn borsten (heb zelf ook een normaal postuur) of whatsoever gebruiken om iets voor elkaar te krijgen. Mijn mening he Knipoog...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:15

Youko schreef:
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt. Ik ken veel meiden met een bescheiden maatje die onwijs veel aandacht krijgen. Met een leuk fris koppie, uitstraling en een beetje normale lichaamsverhouding Tong uitsteken krijg je ook een hoop positieve aandacht. En verder sta ik niet op aandacht te wachten van vieze oversekste mannetjes. Ikzelf zou ook nooit mijn borsten (heb zelf ook een normaal postuur) of whatsoever gebruiken om iets voor elkaar te krijgen. Mijn mening he Knipoog...

Haha, ik denk dat niemand daar op zit te wachten hoor Knipoog En ik zal mn voorgevel ook echt noóit gebruiken om iets voor elkaar te krijgen.. Dan voel ik mezelf echt cheap Scheve mond

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:18

Nee, dat is waar, maar ook niet als ik er mijn voordeel uit kan halen. Voel me ook erg ongemakkelijk als er constant naar mijn borsten wordt gestaard tijdens een gesprek. Maar ik zal wel niet de enige zijn Knipoog.

PiieterLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:20

ik ben 13 en heb Cup C.
Veel jongens kijken alleen maar daar naar en ik vind dat heel vervelend.
als ik iemand echt leuk vind hoor ik weer van een ander dat diegene mij alleen maar wilt om mijn borsten erg naar !.
Maarja er valt niks aan te doen ,
Voel me er dan soms ook wel onprettig bij .
Zeker de mensen die jaloers zijn en dan gaan zeggen dat je opvulling op Push up gebruikt word daar zo gek van !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:12

Ligt aan de leeftijd! Als je wat ouder bent & je hebt nog steeds een mooie volle cup zal je wel wat meer zelfvertrouwen krijgen en kijken de jongens ook wat verder dan alleen je borsten Ja !

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:13

Lauss schreef:
Ligt aan de leeftijd! Als je wat ouder bent & je hebt nog steeds een mooie volle cup zal je wel wat meer zelfvertrouwen krijgen en kijken de jongens ook wat verder dan alleen je borsten Ja !

hahaha dat van zelfvertrouwen ok, maar jongens groeien nooit op geloof ik! Knipoog

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:14

Ligt aan de situatie denk ik. Ik krijg ook wel aandacht als ik in mn winter jas loop met sjaal en handschoenen, maar ook in de zomer in een 'bllot' shirtje. En ik heb verre van een grote boezem, dus....
Er is geen verklaring voor...

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:31

22 en E cup en ja veel aandacht maar denk dat het meer uitstraling gebonden is. en sommige mannen zijn gewoon ploerten

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:32

Ik vind van wel.. helaas
Ergenis is af en toe niet uit te staan.. Zij zijn groot en ik is klein!

Maarr.. binnenkort ben ik dervanaf Lachen Ik laat een borstverkleinende operatie doen (niet alleen om deze reden uiteraard)

Ben echt zooooo benieuwd Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 12:09

Klopt idd wel, had eerst een cup E en het had best zijn voordelen. Nu nog 'maar' een C en merk dat ik minder opmerkingen krijg, maar kan niet zeggen dat ik nu ook minder voor elkaar krijg Clown

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:55

rakkertjuuhh schreef:
dit probleem heb ik ook.
heb ook cup d,en word altijd naar gekeken,mn vriend vind gweldig als ik beetje strak truitje aan doet(kan hij opscheppen) pff ik schaam me dood voor mn lichaam echt waar Ach gut zo trots ben ik er niet op maja ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden. en heb ook geen last van me rug.
bh's kopen is een ramp alleen van die lelijke oma bh's met suf kleurtje of met kant Vork ik wil ook wel sexy lingerie maja dat is er niet Tong uitsteken of idioot duur Bloos laatst zag ik wel leuke bh in mijn maat maar is die string wat er bij zit l en ik heb s Haha! mocht geen andere string bij pakken echt zo flauw Vork

Cup D en dan geen leuke bh's ik laat mijn borsten verkleinen naar een D omdat er dan juist lingerie te koop is.Bij de livera ect heb je genoeg mooie bh's in een D.Alleen ze kosten wat meer

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:02

Dat wat meer is ook niet eens waar, ik heb dus ook cup D en ik kan gewoon bij de Hunkemoller BHs kopen voor 20 euro. Ik ken genoeg mensen die BHs moeten kopen van 80 euro omdat ze niks anders hebben in die maat...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:24

Ik heb 90E en bij mij ligt het eraan hoe ik in mijn vel zit of ik aandacht krijg.
Zit ik niet lekker in mj vel, dan krijg ik weinig aandacht, ongeacht of ik (bij wijze van spreken) in een tietentopje rond huppel of niet.
Zit ik lekker in mijn vel, dan krijg ik ook veel meer aandacht.
En dan maakt het ook niet uit of ik in mijn joggingbroek met oude trui rond loop of een topje aantrek met inkijk boven mijn spijkerbroek.

Toen ik nog paard reed, had ik altijd een fijnzittende bh aan met daaroverheen een strak topje voor de ondersteuning, daaroverheen droeg ik dan weer een wat wijder shirt en/of trui.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:25

Ik krijg er soms wat opmerkingen over, maar niet echt overdreven ofzo. Het is niet zo dat er deuren voor me worden opengehouden of dat ik nagestaard wordt haha.
Maar wel heeel vervelend: een vriend van me kan echt zijn ogen niet van mijn borsten afhouden en kan er dan ook de klok op zetten dat ik daar opmerkingen over krijg, of hij gaat heel genant staren Bloos

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:44

Ik krijg ook wel eens opmerkingen. Of het vervelend is ligt eraan hoe en wat ze zeggen en doen.

Het is niet zo dat als je een grotere boezem hebt, meer aandacht krijgt als iemand anders. Die andere persoon kan bijv. een leuk koppie hebben, waardoor zij ook meer aandacht krijgt.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 21:32

IK ben 19 en heb cup E, opmerkingen word je gek van.
Laatst was ik in een kuuroord, gemengde dag, en dr was 1 zown vent die kon zn ogen er niet vanaf houden, dan denk ik weleens bij mijn eigen, had ik maar een kleine boezem Lachen

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 09:34

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 09:39

Ik heb toch echt geen abnormale cupmaat (C Knipoog ), maar zodra ik een lager truitje aan heb merk ik het ook vrij snel hoor. Clown
Soms zeg ik er weleens iets van, iets in de trant van; "m'n ogen zitten een verdieping hoger" oid.

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:17

IK denk niet dat je er extra aandacht mee krijgt.
ik heb namelijk niet als ik ergens ben ik merk dat er echt opgelet word hoor(ik heb C)
tuurlijk het wel iets waar jongens nou eenmaal naar kijken.
en als je wat groter heb dat vinden ze nou eenmaal interesanter en zullen ze wat sneller kijken.
als ik een gesprek met een jongen heb,bijv met uitgaan ofso en ke kijkt ze gewoon aan dan merk ik niet dat ze een verdieping lager kijken Haha! hahaha

ik merk wel weer dat als ik eenmaal een jongen ken ofso dat er vaker wat door hem wat van gezegt word..
maar dat zeggen ze niet zomaar alleen als ze me kennen,en niet als eerste indruk zeg maar Lachen

en tuurlijk je hebt er altijd van die kleuters tussen zitten waarbij als je langs loopt ze er wat over zeggen.
maar meestal zijn dat jongens van een bepaalde leeftijd (A)

nee ik vind niet dat ik er extra aandacht door krijg,
misschien ligt dat ook een beetje aan hoe je je kleed en of je het zelfs extra laat opvallen( dit hoeft natuurlijk niet he Knipoog )