En dat is ook niet altijd een pretje..
Al die opmerkingen die je krijgt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:spoekie schreef:Mij is door meerdere mannen verteld dat ze een cup E oid helemaal niet mooi vinden.
En dat geloof jij?Ik laat me niet voor de gek houden, mannen kicken nu eenmaal op tieten, punt.
Ze hoeven mij niet een goed gevoel aan te praten om mij teriend te houden hoor
Mieke_Lotte schreef:Ik denk dat je met een grotere cupmaat inderdaad meer aandacht krijgt. Maar of je daar altijd zo blij mee moet zijn..... Er zijn mannen die alleen maar tegen je tieten praten en er naar blijven staren. Vreselijk is dat!
Youko schreef:Ik geloof niet dat het veel uitmaakt. Ik ken veel meiden met een bescheiden maatje die onwijs veel aandacht krijgen. Met een leuk fris koppie, uitstraling en een beetje normale lichaamsverhoudingkrijg je ook een hoop positieve aandacht. En verder sta ik niet op aandacht te wachten van vieze oversekste mannetjes. Ikzelf zou ook nooit mijn borsten (heb zelf ook een normaal postuur) of whatsoever gebruiken om iets voor elkaar te krijgen. Mijn mening he
...
Lauss schreef:Ligt aan de leeftijd! Als je wat ouder bent & je hebt nog steeds een mooie volle cup zal je wel wat meer zelfvertrouwen krijgen en kijken de jongens ook wat verder dan alleen je borsten!
rakkertjuuhh schreef:dit probleem heb ik ook.
heb ook cup d,en word altijd naar gekeken,mn vriend vind gweldig als ik beetje strak truitje aan doet(kan hij opscheppen) pff ik schaam me dood voor mn lichaam echt waarzo trots ben ik er niet op maja ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden. en heb ook geen last van me rug.
bh's kopen is een ramp alleen van die lelijke oma bh's met suf kleurtje of met kantik wil ook wel sexy lingerie maja dat is er niet
of idioot duur
laatst zag ik wel leuke bh in mijn maat maar is die string wat er bij zit l en ik heb s
mocht geen andere string bij pakken echt zo flauw