tja ik ken 'm verder niet dus ik weet het niet, maar de wake-up light doet dat in ieder geval wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tja ik ken 'm verder niet dus ik weet het niet, maar de wake-up light doet dat in ieder geval wel
DresslOver schreef:ik word er wel echt wakker van ja![]()
Ehm, ik ben 's ochtends een wandelend rampgebied. ik zit recht overeind in bed van die pokke wekker, ik schrik me echt dood, vervolgens loop ik een half uur lang als een zombie rond en komt er echt niet meer als een chagarijnig : mwoah' uit..het is voor mij vooral het rustig wakker worden wat belangrijk is, en dat gebeurt hiermee ook. heeel relaxt en kalm.
eerst was het : k*T ik moet eruit!! *spring, ren, vlieg, hol, val, fladder* nu is het : ooohh, ik moet er zachtjes aan uit.. *snooze*

Was welliswaar al wat later. Morgenvroeg gaat hij om 7.15 dus ben benieuwd hoe ik er dan uit stap

casperrr schreef:Ik was vandaag met mijn moeder gaan kijken. Maar wat zijn die dingen afzichtelijk grooooooot zeg! Moet hem echt niet hebben, spuuglelijk en heb er echt geen plek voor!
corinne1981 schreef:casperrr schreef:Ik was vandaag met mijn moeder gaan kijken. Maar wat zijn die dingen afzichtelijk grooooooot zeg! Moet hem echt niet hebben, spuuglelijk en heb er echt geen plek voor!
Als ie klein zou zijn, kan ie toch ook nooit de hele kamer verlichten? Hoe lelijk hij ook is, ik heb hem nu een maand en ik ben helemaal om! Voor mij nooit meer een normale wekker.
Ik ben 's ochtends strontchagerijnig als ik eruit moet, en ik moet er al zo vroeg uit.

.