Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kafue schreef:Dat de jeugd verknipt is is de schuld van de opvoeding van de ouders. Liever een tik over mijn vingers dan alleen thuiskomen en wachten tot er eindelijk iemand komt. Die kinderen schreeuwen om aandacht negatief of positief.
Cer schreef:Dus niet iedereen die wel es een tik krijgt (let wel, een verschil tussen een tik en slaan) wordt een randgroepjongere...
Cer schreef:@Shadow: Dat is hetzelfde zwartwit zien als degene die zeggen dat ouders die een tik uitdelen, agressieve kinderen kweken en niet met hun kinderen praten.
Citaat:Ik denk dat ik zeer redelijk geworden ben van mijn opvoeding.. maar ja, das mijn mening
Shadow0 schreef:Cer schreef:@Shadow: Dat is hetzelfde zwartwit zien als degene die zeggen dat ouders die een tik uitdelen, agressieve kinderen kweken en niet met hun kinderen praten.
Wat interessant is, want dat heb ik niemand zien zeggen.
Shadow0 schreef:Nou ja, het is in elk geval niet verwonderlijk dat ook de 'jeugd van tegenwoordig' niet leert dat er andere manieren zijn om problemen op te lossen dan door boosheid of zelfs lichamelijk geweld.
Jammer...
Welshcobfan schreef:correctie tik geef je ook niet met het doel je kind pijn te doen.