Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
griebels schreef:Ze wil gewoon haar verhaal doen, wat adviezen krijgen. Maar zit niet te wachten op dingen die ze HIER moet gaan verdedigen, laat dat over aan de politie die er mee bezig zijn.
Ik zeg ook niet dat hij onschuldig is, of juist schuldig of iets over dat neefje.. Ik laat haar gewoon haar verhaal doen.
griebels schreef:Mens... ze is zelf 18 jaar. Ze heeft dingen uit eerste hand. Wat zitten we nu moeilijk te doen, laat haar gewoon haar ei kwijt kunnen...
faye schreef:ALs je terugleest, lees je ook dat meneer losse handjes heeft, want in een ander topic vertelt TS dat ze wel eens geprobeerd heeft een klap terug te geven.
MeggieMea schreef:En dan zit ik nog steeds met een jaloerse ex..(na 1 1/2 jaar) die me de bloed onder de nagels vandaan haalt..
Die is er nog steeds van overtuigd hem terug te winnen![]()
Echt zo zielig en altijd schelden grote bek enz.. heb alles al geprobeert zwijgen, er rustig wat van zeggen, klap terug geven.
silvana schreef:Ik vind het niet raar dat ze haar vriend gelooft,als ze dat niet zou doen ,wat voor relatie heb je dan?Uiteindelijk heeft ze dit stuk (denk ik ) geschreven om haar gevoelens kwijt te kunnen ze zal heel emotioneel zijn door alles wat ze mee maakt .Ze verteld het verhaal uit haar beleving en ervaring.Als ze het meisje of het neefje echt zwart wilde maken zou ze hen met naam en toenaam noemen.Over het jongetje zegt ze ik noem hem maar Tom.Dus dit jongetje is geen Tom.
Ik denk dat ze al genoeg in een rotsituatie zit zonder dat ze zich ook nog tegen ons moet verdedigen .
griebels schreef:Mens... ze is zelf 18 jaar. Ze heeft dingen uit eerste hand. Wat zitten we nu moeilijk te doen, laat haar gewoon haar ei kwijt kunnen...
ThePast03 schreef:griebels schreef:Mens... ze is zelf 18 jaar. Ze heeft dingen uit eerste hand. Wat zitten we nu moeilijk te doen, laat haar gewoon haar ei kwijt kunnen...
Met 18 jaar weet je dat niet iemand zomaar de schuld kan geven en dat doet ze wel richting haar neefje.
En nee ze heeft die dingen alleen van horen zeggen en wijkt er niet voor terug om ze ook nog eens verder te gaan vertellen.
Eerst was het "die oude vriendin" die de volle laag kreeg en nu het neefje.
Je ei kwijt kunnen kun je ook zonder jan- en alleman te beschuldigen en zwart te maken, laat dat beschuldigen maar aan de rechter over.
Liezel1 schreef:katiavl schreef:En zoek de definitie van verkrachting tegelijk eens opdan zal je de aangifte beter begrijpen
onder verkrachting valt "het ongewenst binnendringen in een lichaamsholte"...
zie het "tongzoen arrest", want ja, gedwongen tongzoenen is ook ongewenst binnendringen in een lichaamsholte en ook dat valt over verkrachting!!
Cowboy55 schreef:[ De manier waarop mensen hier politie-agent, Officier van Justitie, Rechter en beul lopen te spelen gaat echt veel te ver.
ThePast03 schreef:Cowboy55 schreef:[ De manier waarop mensen hier politie-agent, Officier van Justitie, Rechter en beul lopen te spelen gaat echt veel te ver.
Kun je nagaan hoe dat 11-jarige ventje zich gaat voelen als hij er ooit achterkomt dat dit allemaal over hem op het internet staat en door iedereen te lezen is.
En als TS gewoon de waarheid tegen de politie gezegd heeft hoeft ze nergens druk over te maken of stressig over te voelen.
Cowboy55 schreef:Het 11-jarig ventje staat hier onder een schuilnaam op internet. Hoe zou hij zichzelf moeten herkennen dan?
En eerder had je het niet over 'de waarheid spreken' (inhoud), maar over de manier waarop TS zou getuigen en wat de gevolgen zouden kunnen zijn (vorm). Lees maar na: je waarschuwt iemand die waarschijnlijk stijf staat van de zenuwen dat ze de zaak van haar vriendje gaat schaden als ze zich gedraagt als iemand die stijf staat van de zenuwen. Fijne tip, dat....
katiavl schreef:Ze is al verhoord geweest, en laten we hier nu stoppen met een rel van te maken
sronnie schreef:De minder leuke reacties horen er zeker bij, maar het lijkt af en toe wel of dit de rechtzaal is en dat lijkt mij niet de bedoeling