Vende schreef:Is dat zo? Ik vind het veel leuker om het over minpunten en alles te hebben dan over kwaliteiten.
Dan voel ik me zelf namelijk weer sexgoddelijk.
Ik over allebei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vende schreef:Is dat zo? Ik vind het veel leuker om het over minpunten en alles te hebben dan over kwaliteiten.
Dan voel ik me zelf namelijk weer sexgoddelijk.
Marjolein_18 schreef:Niet helemaal mijn type vrouw denk ik danKan wel.. Als een man praatjes heeft en de vrouw trapt daarin.. Dan is het gaatje wel gevuld denk ik.
SuperPepeijn schreef:Marjolein_18 schreef:Niet helemaal mijn type vrouw denk ik danKan wel.. Als een man praatjes heeft en de vrouw trapt daarin.. Dan is het gaatje wel gevuld denk ik.
Vende schreef:Een verhaal waarvan de vrouw denkt: jij mag mijn gaatje vullen na je praatje?
Kan me geen ander praatje voorstellen wat een gaatje moet vullen
Death_Squad schreef:Marleen: dat praatjes moet je dan maar zien als voorspel ofzo
Robijntjah schreef:Radio 538, noemt het onderzoek weer
Marjolein_18 schreef:En die tenminste een bos bloemen meeneemt voor de 1ste date, i.p.v zo'n vibrerende ring van Durex..
Citaat:we kunnen hie rook een hk topic van maken kunnen we het oder de minpunten hebben met robijntje zodat we ons weer seksgoddelijk voelen en in wat voor praatjes vrouwen trappen zodat het gaatje/gaatjes gevuld wordt/worden voor superpepeijn en marjolein enz hahaha
Miryamk schreef:Pure misleiding die bloemen, alsof ze die later in de relatie ooit nog eens meenemen.
SuperPepeijn schreef:Marjolein_18 schreef:Niet helemaal mijn type vrouw denk ik danKan wel.. Als een man praatjes heeft en de vrouw trapt daarin.. Dan is het gaatje wel gevuld denk ik.
Robijntjah schreef:Citaat:we kunnen hie rook een hk topic van maken kunnen we het oder de minpunten hebben met robijntje zodat we ons weer seksgoddelijk voelen en in wat voor praatjes vrouwen trappen zodat het gaatje/gaatjes gevuld wordt/worden voor superpepeijn en marjolein enz hahaha
Bedankt he
Marjolein_18 schreef:Je kan ze drogen.. Nou ja dan heb je nog wat leuks voor later. Kan hij nooit zeggen dat je geen herrinering meer hebt.
Death_Squad schreef:Bloemen kom je mee aanzetten als je iets goed te maken hebt
Miryamk schreef:Pure misleiding die bloemen, alsof ze die later in de relatie ooit nog eens meenemen.