Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Irmaatje

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 16:29

jacimatho schreef:
"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..Knipoog

" "t " is een goede vriendin van me, zou graag willen dat we hier met respect elkaar kunnen aanspreken Lachen
Voor de rest bemoei ik me er niet mee.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:30

patos schreef:
KiWiKo schreef:
Patos........ komt vanzelf, echt waar Lachen

Kun je niet wat overstralen? (trekt een sip gezicht)
Al de exen van mijn vriend (zijn lijstje is net wat uitgebreider dan de mijne) zijn van die zelfverzekerde types die heel goed weten wat ze willen en zich niet aan iemand vastklampen (tenminste, dat is mij verteld).
Wat moet hij dan bij mij? (En door dat soort gedachtes voel ik me alleen nog maar belabberder)

Maar goed, tot zover mijn persoonlijke sores --> weer terug ontopic

ik denk dat jij veel zelfverzekerder bent dan jij denkt dat jij bent........ en jij bent veel waard.......... en dat straal jij ook uir

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:30

ik ben zelf nooit vreemdgegaan en verwacht dit terug van mijn partner.. een zoen zou ik nog overheen kunnen komen wellicht... 1x..
maar bij seks is het bij mij klaar.
we bestaan niet alleen uit oerdriften, we hebben ook hersens en gevoelens..

is mijn mening Lachen

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 16:31

arno8 schreef:
Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om z'n broekzakken en mobiel te checken. Als het goed is hoor je niks te vinden nl.
Knipoog

Maar ik wil hem graag vertrouwen.
Als ik mezelf tot broekzakken checken/mobiel checken laat.
Win ik nooit vertrouwen terug toch?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:31

patos schreef:
De meningen lopen in dit topic nogal uiteen. Het verbaast mij dat het merendeel van de mensen met enige levenservaring niet heel grote problemen maakt van een kus buiten de relatie om.

Misschien dat ik nog teveel in een droomwereld leef, maar ik hoop stiekem nog steeds dat er voor iedereen een 'ware' is en dat je heus wel een monogaam leven kunt leiden én erg gelukkig kan worden zo.
Oke, niet iedereen heeft er behoefte aan om monogaam te zijn, maar dat wil niet zeggen dat de mens daar niet voor gemaakt is.

Afgod ik hoop ook dat er voor iedereen een perfecte partner is. Die van mij het liefst monogaam, lekker lijf, mooie ogen en een lekkere bos haar, en het liefst nog zonder enige moeite te verkrijgen, en belangrijk het moet vrijgezel zijn Haha! ik ga weer verder met dagdromen Dromen (ik ken er wel zo eentje, maar die heb ik laten lopen met mijn stomme kop voor mijn vriend die vervolgens vreemdgaat..tss had ik ook gewoon moeten doen Duivel )
Ik denk dat een monogaam leven wel kan maar je moet het wel willen en je partner ook. Als je er samen voor kiest om een niet-monogaam leven te lijden is dat natuurlijk prima, maar ik wil hem toch wel liever voor mijzelf Bloos

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:31

Zulke dingen vergeet je niet. Vergeven is iets anders dan vergeten.
Het is moeilijker dan je denkt.. Ik heb niet precies hetzelfde meegemaakt, maar wel iets soortgelijks.
Deed ook ontzettend veel pijn, jongen heeft huilend gezegd dat hij er spijt van had en het eigenlijk niet wilde en weet ik het. Ik heb het hem ook vergeven, maar de littekens zullen er altijd blijven zitten. En dan merk je. Uiteindelijk is het toch uitgegaan na 1,5 jaar omdat ik het niet kon vergeten..

Het is niet grappig om via msn van iemand anders te moeten horen "ze zat met haar hand op z'n been" of "ze zat weer bij 'm op schoot".
Ja lekker makkelijk als je toch 250km van elkaar af zit Rolleyes

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:32

Irmaatje schreef:
arno8 schreef:
Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om z'n broekzakken en mobiel te checken. Als het goed is hoor je niks te vinden nl.
Knipoog

Maar ik wil hem graag vertrouwen.
Als ik mezelf tot broekzakken checken/mobiel checken laat.
Win ik nooit vertrouwen terug toch?

JIJ hoeft ook geen vertrouwen te winnen.. HIJ moet vertrouwen winnen..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:34

Als dat je helpt Schijnheilig

Hij hoeft het niet eens te weten.. Alhoewel ik het wel aan zou geven: vind hij het niks, dan weet je genoeg!

Weet nog wel dat mijn ex woest was toen ik hem confronteerde met smsjes die niet in zijn telefoon hoorden te staan. Waar haalde ik het recht vandaan. Oke, het stond niet letterlijk in het koopcontract van ons huis, en werd ook niet nadrukkelijk genoemd in ons samenlevingscontract, maar toch Knipoog

Was overigens puur intuitief dat ik zijn telefoon eenmalig (!) checkte, dat had ik nooit eerder gedaan, vond ik meteen een en ander ook Clown

Irmaatje schreef:
Ik heb dt topic niet geplaatst omdat ik nou zo geschrokken ben van die kus.
Mag van mij een keer gebeuren, liever niet. Maar wat doe je eraan.

Maar ik wil niet de jaloerse vriendin worden die zijn broekzakken checkt/mobieltje afpakt.
Daar zit ik gewoon mee.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:35

Ja ik kijk ook regelmatig in zijn telefoon maar dat weet hij ook..
Dus of het nou zo'n zin heeft betwijfel ik, want de smsjes die ik niet mag zien verwijdert ie dan wel als ie ze krijgt..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:36

Iemand die de fout ingaat met vreemdgaan, is uiteindelijk ook een keer dom genoeg om te vergeten een sms of mail te verwijderen Knipoog

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:37

Haha ja dat hoop je dan maar Tong uitsteken

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:38

Irmaatje schreef:
jacimatho schreef:
"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..Knipoog

" "t " is een goede vriendin van me, zou graag willen dat we hier met respect elkaar kunnen aanspreken Lachen
Voor de rest bemoei ik me er niet mee.

Respect moet je verdienen, als ze het zelf moeilijk vind om dat op te brengen naar anderen is het te verwachten dat het terug komt.
Een ieder leeft z'n eigen leven, en het is niet bepaald gepast zomaar mensen te bekritiseren op hun omgang met mens en dier, terwijl ze hen niet kent.

Ontopic...
Respect is wat mij betreft ook het sleutelwoord in de kwestie over vreemdgaan.
Het kan je gebeuren dat je verliefd wordt, of je hevig aangetrokken voelt tot iemand.
Maar je kiest ervoor om er naar te handelen.

Ik heb de afspraak met mijn lief, mocht een van die twee dingen zich voordoen, en het is onbedwingbaar....we er eerst met elkaar over praten, hetzij om er een punt achter te zetten, hetzij om te kijken waar de schoen wringt en er iets aan te doen.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:39

Ik ben via de mail erachter gekomen dat mijn ex was vreemdgegaan. Ik vertrouwde het niet, hij keek me steeds met tranen in de ogen aan nadat het uit was. Dus ik stiekem zijn mail in.. en bij het eerste mailtje was het al raak. Hij is daar nooit boos om geworden (anders had ik hem ook wel even de oren gewassen) dus volgens mij zat hij ook wel eens in mijn mail te loeren. Maakt mij helemaal niks uit heb niks te verbergen!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:41

jacimatho schreef:
Irmaatje schreef:

Respect moet je verdienen, als ze het zelf moeilijk vind om dat op te brengen naar anderen is het te verwachten dat het terug komt.
Een ieder leeft z'n eigen leven, en het is niet bepaald gepast zomaar mensen te bekritiseren op hun omgang met mens en dier, terwijl ze hen niet kent.

Ontopic...
Respect is wat mij betreft ook het sleutelwoord in de kwestie over vreemdgaan.
Het kan je gebeuren dat je verliefd wordt, of je hevig aangetrokken voelt tot iemand.
Maar je kiest ervoor om er naar te handelen.

Ik heb de afspraak met mijn lief, mocht een van die twee dingen zich voordoen, en het is onbedwingbaar....we er eerst met elkaar over praten, hetzij om er een punt achter te zetten, hetzij om te kijken waar de schoen wringt en er iets aan te doen.

Ik vind dit nou net een leuk topic op even te kletsen over nare en leuke dingen, laten we er dan even geen strijd van gaan maken tussen naturals en niet naturals en alles wat er tussen in hangt. Iedereen even vriendjes!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:48

Inderdaad.. Even geen ruzie hier..
Het gaat om het probleem van de ts, en niet over wat je van naturals vindt..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:56

KiWiKo schreef:
ik denk dat jij veel zelfverzekerder bent dan jij denkt dat jij bent........ en jij bent veel waard.......... en dat straal jij ook uir

Ach gut Thanx, door dit soort lieve woorden gaat het zonnetje vandaag nog net even iets harder schijnen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:56

Maar dat is soms ook net wat je nodig hebt..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:57

En weer ontopic: het moeilijk is dat ik echt niet weet wat ik zou doen in deze situatie. Wat mij betreft is een kus (maar wel weer afhankelijk van de situatie) nog te overkomen. Maar hoe het verder op te lossen? Helaas heb ik daar nog te weinig praktijkvaardigheden voor opgedaan, dus ik luister mee naar de wijze woorden van anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:58

inderdaad. en wij meiden moeten elkaar steunen met dit soort dingen!

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 16:59

Zolang we maar niet teruggaan naar "spice girl-periode" met girl power vind ik het goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:01

ik denk patos dat je dat pas weet als het gebeurt en dat dat ook per partner kan verschillen.. bij mijn eerste lange relatie wat voor mij mijn eerste grooote liefde was had ik zelfs met seks geprobeerd verder te gaan en het op te lossen. Relatie daarna had ik bij een zoen al de deur dicht gegooid.. maar die hele relatie was gewoon niet oke.. En mijn huidige lief ken ik nog maar kort.. maar ik ben nog nooit zo ontzettend gek op iemand geweest, het heeft niet eerder zo goed, vol vertrouwen, eerlijkheid, gelijkheid en respect gevoeld.. dus ik zou niet weten hoe ik nu zou reageren.. En al weet je niets zeker.. bij hem is mijn vertrouwen zeer groot dat het nooit zal gebeuren.

Clown hahaha ik gooi er nog geregeld een girrrlpowerrr tegenaan ROFL

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:02

Ja ik weet het ook allemaal niet goed hoor Tong uitsteken
Maar ik zei altijd als hij met iemand anders zou zoenen dat ik het dan uit zou maken..
Maar toen was die met iemand ''naar bed geweest'' en toen maakte ik het dus niet uit.. Terwijl dat toch nog wel een stap verder is..
Je kan van te voren nooit zeggen wat je daarna gaat doen..

Ik ben nu heel erg jaloers (schaam schaam).. Eerst was ik het een beetje, maar na een tijdje met hem gehad te hebben ging dat zo langzamerhand over.. En nu is het dus wel héél erg..
We hebben nu bijna 3 jaar (ofja, bijna.. Over 3 maanden maargoed..) en ik voel me wel gewoon fijn als ik bij hem ben, maar ondertussen denk ik er echt nog heel vaak aan. Ik denk ook niet dat dat zomaar ophoudt.
Het blijft denk ik altijd wel in je achterhoofd rondspoken.. Maar toch is het denk ik het beste om het voor zover dat kan los te laten.. Hoe moeilijk dat ook is..

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 17:06

Het is gewoon duidelijk dat mannen niet zonder vrouwen kunnen.
Alleen dat ze soms moeite hebben om bij 1 persoon te blijven.
Hoop dat m'n vriend het bij deze 1e x laat.
Ik heb nu mild gereageerd, maar weet niet hoe dat zou zijn als het nog een keer gebeurt.
Bij echt sex zou ik het wel uitmaken denk ik.
Dat duurt nou eenmaal wel even, dan heb je tijd zat om na te denken en het stop te zetten.
Een kus duurt niet zo lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:08

ik zou niet teveel generaliseren..
er zijn ook zat vrouwen die vreemdgaan en hun vriend pijn doen..

er zijn mensen die vreemdgaan. helaas. en partners pijn doen. maar ik denk dat er echt wel een verschil is tussen een hele hele stomme fout waar iemand spijt van heeft of iemand die geen respect heeft en van 2 walletjes wil snoepen.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:11

Zijn er hier ook meiden aanwezig die een keer zijn vreemdgegaan? (We gaan je niet tot duivel verheerlijken hoor, zou graag willen weten why?) Girlpowerrrrr is een goed idee Lachen Ik ben één keer het meisje geweest waarmee vreemdgegaan werd, terwijl ik niet wist dat hij een vriendin had.. ik voelde me zo gebruikt toen ik erachter kwam.