jacimatho schreef:"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..
" "t " is een goede vriendin van me, zou graag willen dat we hier met respect elkaar kunnen aanspreken

Voor de rest bemoei ik me er niet mee.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jacimatho schreef:"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..
patos schreef:KiWiKo schreef:Patos........ komt vanzelf, echt waar
Kun je niet wat overstralen? (trekt een sip gezicht)
Al de exen van mijn vriend (zijn lijstje is net wat uitgebreider dan de mijne) zijn van die zelfverzekerde types die heel goed weten wat ze willen en zich niet aan iemand vastklampen (tenminste, dat is mij verteld).
Wat moet hij dan bij mij? (En door dat soort gedachtes voel ik me alleen nog maar belabberder)
Maar goed, tot zover mijn persoonlijke sores --> weer terug ontopic
arno8 schreef:Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om z'n broekzakken en mobiel te checken. Als het goed is hoor je niks te vinden nl.
patos schreef:De meningen lopen in dit topic nogal uiteen. Het verbaast mij dat het merendeel van de mensen met enige levenservaring niet heel grote problemen maakt van een kus buiten de relatie om.
Misschien dat ik nog teveel in een droomwereld leef, maar ik hoop stiekem nog steeds dat er voor iedereen een 'ware' is en dat je heus wel een monogaam leven kunt leiden én erg gelukkig kan worden zo.
Oke, niet iedereen heeft er behoefte aan om monogaam te zijn, maar dat wil niet zeggen dat de mens daar niet voor gemaakt is.
Irmaatje schreef:arno8 schreef:Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om z'n broekzakken en mobiel te checken. Als het goed is hoor je niks te vinden nl.
Maar ik wil hem graag vertrouwen.
Als ik mezelf tot broekzakken checken/mobiel checken laat.
Win ik nooit vertrouwen terug toch?
Irmaatje schreef:Ik heb dt topic niet geplaatst omdat ik nou zo geschrokken ben van die kus.
Mag van mij een keer gebeuren, liever niet. Maar wat doe je eraan.
Maar ik wil niet de jaloerse vriendin worden die zijn broekzakken checkt/mobieltje afpakt.
Daar zit ik gewoon mee.
Irmaatje schreef:jacimatho schreef:"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..
" "t " is een goede vriendin van me, zou graag willen dat we hier met respect elkaar kunnen aanspreken
Voor de rest bemoei ik me er niet mee.
jacimatho schreef:Irmaatje schreef:
Respect moet je verdienen, als ze het zelf moeilijk vind om dat op te brengen naar anderen is het te verwachten dat het terug komt.
Een ieder leeft z'n eigen leven, en het is niet bepaald gepast zomaar mensen te bekritiseren op hun omgang met mens en dier, terwijl ze hen niet kent.
Ontopic...
Respect is wat mij betreft ook het sleutelwoord in de kwestie over vreemdgaan.
Het kan je gebeuren dat je verliefd wordt, of je hevig aangetrokken voelt tot iemand.
Maar je kiest ervoor om er naar te handelen.
Ik heb de afspraak met mijn lief, mocht een van die twee dingen zich voordoen, en het is onbedwingbaar....we er eerst met elkaar over praten, hetzij om er een punt achter te zetten, hetzij om te kijken waar de schoen wringt en er iets aan te doen.
KiWiKo schreef:ik denk dat jij veel zelfverzekerder bent dan jij denkt dat jij bent........ en jij bent veel waard.......... en dat straal jij ook uir