Als het puur en alleen voor de sex is dan haalt 'ie em nog maar keer door het vuistje.
Sex met anderen of betalen voor sex is in mijn ogen not done

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dwaallicht schreef:daarom vind ik het zo zielig als vrouwen daar langs gaan om prutsmutsen uit te lachen en schelden..kennelijk zien ze het dan als bedreiging wat al genoeg zegt over hun relatie..
Chiqa schreef:dwaallicht schreef:daarom vind ik het zo zielig als vrouwen daar langs gaan om prutsmutsen uit te lachen en schelden..kennelijk zien ze het dan als bedreiging wat al genoeg zegt over hun relatie..
Presies helemaal mee eens! Vrouwen die (ook in dit topic hoor) keihar roepen dat prostituees
zielig en kansloos zijn zijn gewoon als de dood om hun partner kwijt te raken aan zoiets..
Ja sorrie mss klink ik nu hard hoor maar als je er geen vrees voor hebt haal je het ook niet naar beneden.
Chiqa schreef:Lenn schreef:"Ze gaan toch wel"? Je mag je eigen ervaringen ( ? ) niet projecteren op alle mannen.Nadya schreef:Ik vind idd ook niet dat je door je (eventueel) eigen ervaringen alle mannen over 1 kam mag scheren.
Ho wacht even de relatie's die ik tot nu toe heb gehad is er geen een naar de prostitiees geweest hoor
wel zo netjes als je eerst even vraagt voor je oordeelt
Chiqa schreef:Nou ik geloof niet in de verhalen van een slechte relatie hoor,
ze gaan toch wel....Of je relatie nu goed is of slecht.
Dan heb ik liever dat ze het veilig met een psotituee doen dan
onveilig met een andere man of vrouw op straat.
Daar ben ik vrij makkelijk in.
Ylana schreef:Hem gelijk zijn koffer mee geven.
Misschien mag hij daar ook een kamertje huren...
Nadya schreef:Prima als jij dat eh... 'gelooft', maar je hebt geen gelijk (gelukkig).
mara_lover schreef:Kaat18 schreef:Dan kan hij zijn spullen pakken. Voor mij is naar de wallen gaan hetzelfde als vreemd gaan.
Tuurlijk!
Sex met een ander is sex met een ander, of het nou een prutsmuts is of niet. En sex met een ander betekent oprotten!
Nassie schreef:Daar is de deur, je spullen komen via het raam wel..
Ghani schreef:zo. Ik zou werkelijk op tilt slaan.
Hij zou echt moeten maken dat ie weg kwam, want bij mij zou hij niet meer veilig zijn.
Chiqa schreef:Nadya schreef:Prima als jij dat eh... 'gelooft', maar je hebt geen gelijk (gelukkig).
Nee hoor ik zeg niet iets wat gebakken lucht is.....ook geen eigen ervaring in relatie's
Zoals ik al zei heb ik contacten met een paar meiden die in
de prostitutie zitten....en zij komen met dat soort verhalen aanzetten...
Mannen hebben een prima relatie, alleen willen ze ook wel eens wat
anders...Soit.
Denk je nu écht dat alle die mannen die naar een prostituee gaat
single zijn? 1 op de 4 gaat nog steeds vreemd hier in Nederland...
KimDai schreef:Ik weet nog een goede oplossing voor dit probleem! Alles in rekening gaan brengen!
Faelivrin schreef:Is het gek als ik van mening ben dat als je relatie sterk genoeg is je ook dit kunt overwinnen/verwerken en je relatie weer op kunt pakken?