Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammetje_

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:18

Ik blijf het een raar verhaal vinden Scheve mond . In ieder geval heel erg veel sterkte en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:28

pff vereselijk... heel veel sterkte(K)

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:41

Meisje wat erg zeg! Dit gun je niemand! Maar ik zou mooi de haken op de deuren doen, ookal heeft die de sleutel, erin kan die dan mooi niet vannacht. Nu denk ik niet dat ie dan komt hihi maar je weet nooit! En als je iets kwijt wil PM je maar! Liefs

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:44

Jeetje!! Wat een verhaal...

Ik hoop dat je snel je antwoorden krijgt van hem. Fijn dat een vriendin bij je slaapt, al is het alleen maar voor je eigen veiligheid Ach gut

Sterkte!!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:55

Gelukkig weet je dat hij wel op zijn werk verschijnt en weet hij nu ook dat je op zoek bent naar hem Lachen

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:26

netam12 schreef:
Gelukkig weet je dat hij wel op zijn werk verschijnt en weet hij nu ook dat je op zoek bent naar hem Lachen

Ik denk dat ie dat zelf al wel bedacht had dat ze hem ging zoeken..... Erg apart zeg, ben ook ergbenieuwd naar de reden

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:38

meisje19 schreef:
Lizz schreef:
Ooh meis, het is nu wel heel raar aan het worden.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ik zou er helemaal door heen zitten namelijk!! Sterkte en succes.

Ik probeer het zoveel mogelijk weg te stoppen, hoe ik me voel.. Eigenlijk voel ik me helemaal verslagen en weet ik niet meer hoe ik verder moet..
Zoals veel hier zeggen, ik zou blij moeten zijn van hem af te zijn.. tsja, dat is makkelijker gezecht dan gedaan..
Wel ben ik alweer wat opgelucht.. Mijn vriendin heeft naar zijn werk gebelt, hij was wel gewoon aanwezig.. Ook heeft ze gevraagd of ze iets door konden geven, dit kon wel dus als het goed is kan hij zo voor de deur staan. Nu hoop ik eindelijk er achter te komen waarom dit zo moest.. Verdrietig

Jullie weten niet hoeveel jullie voor me betekenen en hoeveel steun ik aan jullie heb!
Heel erg bedankt allemaal! Lachen

Ik vind je in ieder geval heel sterk overkomt en dat is heel goed van je! En dat je blij moet zijn dat je van hem af bent en dat je er achteraf blij mee bent, is ook erg makkelijk gezegt. Maar hopelijk geeft het je wel steun, het ligt namelijk niet aan jou en je moet jezelf nergens de schuld van geven.

En dat hij gewoon is gaan werken en jou en zijn vrienden niets heeft laten horen vind ik erg laf. Maar ja dat is inmiddels gebeurd!
Heel veel sterkte!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:39

En, is hij nog langsgeweest?

Sterkte iig nog, fijn dat je vriendin blijft slapen!

aminah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:12

fijn dat hij in iedergeval niet vermist is... dat is een opluchting.
heb je nog een beetje geslapen?

nu maar uit hem zien te trekken wat het probleem precies is.. sterkte!

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:10

Nou, je weet dus in elk geval dat hem niks ernstigs is overkomen.
Nou ja, niks erstigs... hij is wel zo dom om jou dit aan te doen, is in elk geval wel een ernstige fout.

Goed dat je vriendin bij je bleef slapen, was je iig niet alleen.

Laat alsnog je sloten veranderen, je weet maar nooit...

Veel sterkte de komende tijd, en zoals je hebt gemerkt sta je er niet alleen voor, er zijn veel mensen die aan je gedacht hebben de laatste dagen...

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:23

meisje19 schreef:
Ik weet wel dat het niet aan mij licht, toch blijf je denken dat je misschien een fout hebt gemaakt omdat het zo plotseling was..

Hier moet je mee stoppen. Een relatie heb je met z'n tweetjes. Je bent samen verantwoordelijk voor het welslagen van een relatie. Communicatie is belangrijk. En als de ander niet vertelt wat er dwars zit, kun je er ook niks aan doen.
Ik snap dat je je zulke dingen afvraag. Dat had ik ook...waar was ik te kort geschoten....dat hij naar een andere vrouw was gegaan. Ik schaamde me zelfs, omdat ik het gevoel had dat ik gefaald had.
Een paar maanden later heb ik met mijn ex een goed gesprek gehad. Hij was inmiddels al weer bij een andere vrouw. En uit dag gesprek bleek dat hij al lang niet gelukkig was...maar vanuit hemzelf. Hij verweet mij niets (terwijl ik mezelf van alles verweet, de stomste dingen).
Hij zat in de knoop en had daardoor in onze relatie niet gecommuniceerd met mij en ging later van vrouw naar vrouw.
Voor mij is het een wijze les geweest.
Ik heb vlak daarna mijn huidige man ontmoet. En door alles wat ik geleerd heb in de relatie met mijn ex....trap ik neit weer in dezelfde valkuil.
Ik heb nu een totaal andere relatie.

Het is voor jou nu nog heel moeilijk. En dat zal het de komende tijd ook nog blijven....maar uiteindelijk leer je hier van, groei je een stukje verder en zul je er later ook zo op terug kunnen kijken.
Ik wens je veel wijsheid en sterkte, want je moet er nu eerst nog doorheen!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:51

Ik ben wel benieuwd of hij nog verschenen is om te praten? En natuurlijk ook hoe het verder met je gaat!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:48

Ik heb vanacht eindelijk weer een redelijke nachtrust gehad, hij heeft nogsteeds niks van zich laten horen en ik denk dat het ook nog wel een dagje of wat duurt..
Ik probeer nu ook weer een beetje de draad op te pakken, lukt alleen nog niet echt.. Gelukkig heb ik jullie die mij door deze periode steunen, en het helpt behoorlijk!
Ik hoop dat hij zijn telefoon weer aan heeft, ga hem zo eerst proberen te bellen om een afspraak te maken zodat we kunnen praten.. Ik kijk er toch zo tegenop Verdrietig Ookal wil ik antwoorden hebben op al die vragen..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:48

pff heb je de sloten al vervangen?
Doen hoor, beter vandaag dan morgen.
En anders van binnen de knip erop als je thuis bent, die kan je van buiten niet openen.
Maar door het verhaal lijkt het me ook nog wel een type om naar je huis te komen als je er niet bent en dan alles van zichzelf mee te nemen. Zit je alsnog met een verdwenen vriend, ook nog is al zijn spullen weg, plus nog steeds geen antwoorden, en kans op antwoorden of kans op hem te spreken is dan helemaal nihil.

succes, ben benieuwd of je wat van hem hoort.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:49

je kan wel praten, maar denk niet dat je moet doelen om alles weer goed te krijgen. Deze jongen is deze relatie niet waard, Je wilt toch geen jongen die hem zomaar peert?

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:52

De sloten worden vandaag vervangen, ik ga hem zo proberen te bellen als hij zijn mobiel niet meer uit heeft om een afspraak te maken, anders ben ik bang dat hij het uitstelt en helemaal niet meer komt.. Praten kan ik ook wel maar ik ben bang dat ik in een gigantische jankbui uitstort als hij komt.. Verdrietig

ambertJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:53

Probeer hem dan eerst te bellen, kijken of je hem kan spreken..

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:55

meisje19 schreef:
De sloten worden vandaag vervangen, ik ga hem zo proberen te bellen als hij zijn mobiel niet meer uit heeft om een afspraak te maken, anders ben ik bang dat hij het uitstelt en helemaal niet meer komt.. Praten kan ik ook wel maar ik ben bang dat ik in een gigantische jankbui uitstort als hij komt.. Verdrietig

Dat is toch niet erg? Je mag toch gerust in een huilbui uitbarsten! Ziet ie gelijk wat voor impact zijn domme actie heeft gehad op jou.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:58

ja, maar dat maakt het nog wel moeilijk om met hem te praten.. Ik kijk er toch wel tegenop.. aan de andere kant zal het wel een beetje opluchten...

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:01

dat denk ik ook, ik denk dat als je eenmaal gepraat hebt, dat je blij bent dat je dat gedaan hebt. Dan kan je ook weer het een en ander afsluiten voor jezelf, sterkte in ieder geval!

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:19

Heeft hij wel een telefoonoplader? Zijn telefoon zal op een gegeven moment ook leeg zijn...
Ik hoop dat je hem snel spreekt, en goed van je dat je de sloten laat vervangen!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:20

nu je het zegt, daar had ik nog niet aan gedacht..
Ik zal metteen kijken of die hier nog thuis ligt, zijn telefoon staan namelijk nog wel uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:50

jeetje wat een verhaal! ik hoop dat je antwoorden krijgt, kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om die niet te hebben.. goed dat je de sloten laat vervangen, mischien voel je je dan ook veiliger omdat je weet dat hij niet zomaar meer binnen kan komen

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:56

Schrijf van te voren een lange brief met alles erin wat je nog kwijt wilt en alle vragen erin, geef die aan hem als je echt niet uit je woorden komt.
Dan kan hij zelf lezen hoe jij je voelt enz.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:59

Bedankt voor de tip, dat is idd erg handig! Zal metteen een begin maken Lachen