Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
netam12 schreef:Gelukkig weet je dat hij wel op zijn werk verschijnt en weet hij nu ook dat je op zoek bent naar hem
meisje19 schreef:Lizz schreef:Ooh meis, het is nu wel heel raar aan het worden.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ik zou er helemaal door heen zitten namelijk!! Sterkte en succes.
Ik probeer het zoveel mogelijk weg te stoppen, hoe ik me voel.. Eigenlijk voel ik me helemaal verslagen en weet ik niet meer hoe ik verder moet..
Zoals veel hier zeggen, ik zou blij moeten zijn van hem af te zijn.. tsja, dat is makkelijker gezecht dan gedaan..
Wel ben ik alweer wat opgelucht.. Mijn vriendin heeft naar zijn werk gebelt, hij was wel gewoon aanwezig.. Ook heeft ze gevraagd of ze iets door konden geven, dit kon wel dus als het goed is kan hij zo voor de deur staan. Nu hoop ik eindelijk er achter te komen waarom dit zo moest..
Jullie weten niet hoeveel jullie voor me betekenen en hoeveel steun ik aan jullie heb!
Heel erg bedankt allemaal!
meisje19 schreef:Ik weet wel dat het niet aan mij licht, toch blijf je denken dat je misschien een fout hebt gemaakt omdat het zo plotseling was..
meisje19 schreef:De sloten worden vandaag vervangen, ik ga hem zo proberen te bellen als hij zijn mobiel niet meer uit heeft om een afspraak te maken, anders ben ik bang dat hij het uitstelt en helemaal niet meer komt.. Praten kan ik ook wel maar ik ben bang dat ik in een gigantische jankbui uitstort als hij komt..