Meis... Krijg spontaan tranen in mijn ogen.. Wat vreselijk dat dit heeft kunnen gebeuren... Ik wens jou en je familie veel sterkte deze moeilijke tijd. Mijn pb box staat altijd voor je open !! Liefs Melissa
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan zeggen, sterkte lijkt niet voldoende... Gecondoleerd met het verlies van je zus, niemand hoort zo jong te sterven en al helemaal niet op deze manier
Ik ken je niet, maar ik ben de zus van Jacqueline en de tante van Hilde. Ik weet dat zij er ook echt kapot van zijn. Zoiets is gewoon ook niet te bevatten. Ik wens jou en je familie en vrienden alle kracht van de wereld toe om dit verlies te verwerken. Sterkte
Wat een nachtmerrie! Zo'n mooie meid die op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Heel heel heel veel sterkte met het verlies van je zus in deze tijd en alles wat nog komen gaat. Sterkte!
Woorden zijn letters die het verdriet niet minder zullen maken, maar wel medeleven kunnen tonen. Daarom wil ik jullie op deze manier condoleren met het verlies van Tessa. Heel veel sterkte de komende periode.