Geesten oproepen, doen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Myrthe

Re: Geesten oproepen, doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:12

al zou ik het willen, ik durf het niet eens. het lijkt me echt heel eng

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:26

Ik heb een vraagje..

Kan je wel zegmaar glaasje draaien, maar dan niet om geesten op te roepen?

voor een spelletje bijvoorbeeld? Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:33

Tam_ schreef:
Ik heb een vraagje..

Verward

wat denk je zelf? glaasje draaien met de intentie iemand op te roepen zodat het glas gaat bewegen is gevaarlijk.

een glaasje zelf rondraaien over een tafel kan je oneindig blijven doen, maar wat is daar leuk aan? Haha!

het gaat om de gedachte erbij, oproepen of niet.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:04

milo schreef:
Tam_ schreef:
Ik heb een vraagje..

Verward

wat denk je zelf? glaasje draaien met de intentie iemand op te roepen zodat het glas gaat bewegen is gevaarlijk.

een glaasje zelf rondraaien over een tafel kan je oneindig blijven doen, maar wat is daar leuk aan? Haha!

Ik bedoel, gewoon met een spelletje om iemand aan te wijzen Nagelbijten / Gniffelen
ik weet niks van al dat geode met glaasje draaien enweetikveelwatallemaal Vork

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:11

@tam: jij bedoelt flesje draaien Knipoog dat is gewoon een spel om te zoenen met lekkere jongens Nagelbijten / Gniffelen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:13

Ik zou het niet doen. Zelf heb ik het wel gedaan, maar er is bij mij niks gebeurd. Tong uitsteken

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:16

NIET DOEN DUSS.
Ik heb er rare verhalen over gehoord verder weet ik er niks van, en wil ik er ook nikks van weten!!!

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:20

Verward

het gaat om de gedachte erbij, oproepen of niet.[/quote]

Ik bedoel, gewoon met een spelletje om iemand aan te wijzen Nagelbijten / Gniffelen
ik weet niks van al dat geode met glaasje draaien enweetikveelwatallemaal Vork[/quote]

met glaasje draaien heb je een qiuja bord dat is een bord met letters, je heb een glas dat op z'n kop op tafel staat daar leg je allemaal je linker wijsvinger op, dan roep je een geest op en stel je vragen en dan gaat het glas vanzelf bewegen naar de letters zodat je een antwoord krijgt.

Tegenwoordig doen mensen het ook met een pendel en een quija bord, net zo gevaarlijk als glaasje draaien.
Table lifting is ook erg in opkomst, ook levens gevaarlijk!!!!!

_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:21

verography schreef:
@tam: jij bedoelt flesje draaien Knipoog dat is gewoon een spel om te zoenen met lekkere jongens Nagelbijten / Gniffelen

hahaha ja dat is wel even wat anders
Laatst bijgewerkt door _Myrthe op 04-04-07 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:21

sorro1 schreef:
Verward

ik weet niks van al dat geode met glaasje draaien enweetikveelwatallemaal Vork[/quote]

met glaasje draaien heb je een qiuja bord dat is een bord met letters, je heb een glas dat op z'n kop op tafel staat daar leg je allemaal je linker wijsvinger op, dan roep je een geest op en stel je vragen en dan gaat het glas vanzelf bewegen naar de letters zodat je een antwoord krijgt.

Tegenwoordig doen mensen het ook met een pendel en een quija bord, net zo gevaarlijk als glaasje draaien.
Table lifting is ook erg in opkomst, ook levens gevaarlijk!!!!![/quote]

Wat is table llifting?
Niet dat ik het zelf wil doen maar oké.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:30

Hier nog zoiets.
Ik weet dat ik niks van internet hier mag plaatsen maar ik doe het toch. Clown
Afbeelding

Je ziet daar achter de kont van het paard zie je wat in de bosjes.
Het valt je meteen al op,is het verbeelding of echt wat?
Ik heb 1 keer geesten proberen op te roepen samen met mijn vriendin en haar broertje.
1 ding NOOIT doen er is toen niks gebeurd,maar misschien gebeurt er de vorige keer wel wat.
Het is niet stoer of wat dan ook,het is alleen maar dom.

1 ding snap ik niet waarom doen mensen dat,geesten oproepen?
Hoe komen die mensen daarbij?
Ik denk dat dat vragen zijn waar niemand echt een goed en verklaarbaar antwoord op heeft.
Ik vind geesten ook heel spannend en leuk om die dingen te zien zeg maar.
Maar ik zie een film over geesten net zoals Death Tunnel en het kippenvel zat overal,dat heb ik nog nooit gehad. Ik geloof wel in geesten maar ik hoop zo dat ik nooit geesten te zien zal krijgen.
Omdat ik dan bijna weet dat ik er aan kapot ga. Dus mensen begin er nooit aan.De consequentsies zijn alleen voor jezelf en de mensen die het ook gedaan hebben. Bedenk je tien keer als je het wel zou willen doen maar ik raad het je af. Als je die verhalen hoort,want heb 1 keer een verhaal in de krant gelezen over een meisje dat ook geeten had opgeroepen en er nu nog last van had.
Dat is echt erg en niet leuk om mee te maken.
Sorry als jullie het er niet mee eens zijn.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:39

Eh, die foto is dus duidelijk bewerkt. Er heeft iets achter dat paard op de foto gestaan wat men niet mooi vond en toen is er met knippen en plakken er een extra stukje bos neergezet. *LOL*

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:41

idje schreef:
Eh, die foto is dus duidelijk bewerkt. Er heeft iets achter dat paard op de foto gestaan wat men niet mooi vond en toen is er met knippen en plakken er een extra stukje bos neergezet. *LOL*

Oké dankjewel ik dacht hé eindelijk een soort foto die ik gevonden heb Tong uitsteken
Maar wel vreemd dat ik er dan een meisje/vrouw+baby erin zie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:42

Idd
duidelijk een misslukte fotosoep bewerking Lachen

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:44

IK zou zeggen, afblijven zeker niet doen, heel wat jaren geleden hebben wij dit ook gedaan. of het nu echt was of er zat iemand te klieren is mij nu nog onduidelijk. Mijn vraag was toen, of ik ooit een zwarte hengst zou hebben en rijden , het antwoord was ja. nu velen jaren later kwam dit uit. toch zeg ik niet doen , omdat ik door ervaring heel zeker weet dat er meer is , waarom het lot tarten. Er zijn mensen die het erover gehad hebben over een vorig leven , dan heb ik hier een vaag, als dit zo is , kan dat dan verklaren dat mensen in een verkeerd lichaam komen en dan BV homo of lesbo worden, want deze personen worden zo geboren en niet zo als velen denken zo gemaakt. ben benieuwd hierna. glaasje draaien doe ik niet meer en zal dit zeker nooit doen meer. blijf er zo ver mogelijk uit de buurt ervan. wil je wat weten vraag erna bij een iemand die er ervarind mee heeft maar ga niet zelf zitten rotzooien

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:46

Als je goed op de foto kijkt, zie je het zelfde patroon boven het paard zijn hoofd. Door de vorm die ze met het knippen gebruikt hebben lijkt het wel wat menselijks te hebben en dat is op de originele plek veel minder.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:26

De vriendin van mijn stiefbroer heeft een paar jaar geleden, ook met een groep een avond glaasje zitten te draaien. Er gebeurde eerst niks. Maar de volgende avond lag ze in haar bed, en toen stond er aan het voeteneind van haar bed. Duidelijk een geest, ze is zo erg geschrokken, ze zei dat het wel een soort duivel leek helemaal in het zwart. Elke avond dat ze ging slapen zag ze hem daar weer staan. Ze heeft er een paar jaar lang last van gehad. En wist van gekkigheid niet meer wat ze moest doen. Dus mensen daarom speel hier niet mee! Het is echt levensgevaarlijk om glaasje te draaien.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:29

JoyCiej007 schreef:
Hmm, ben niet zo van die 'paranormale zaken'; vind het allemaal grote onzin, zowel om het te doen als om het te geloven. Maargoed, vind het wel interessant. Zou misschien wel in de verleiding kunnen komen om het eens te proberen juíst om aan te tonen dat het misschien wel grote onzin is Knipoog

Een beetje stom lijkt me als je ziet dat bijna iedereen het je afraadt, omdat er mensen zijn
die zelfmoord gepleegd hebben, of jarenlang achtervolgd zijn, of wat dan ook. Dit zeggen ze
echt niet voor de lol, en die mensen die zelfmoord gepleegd hebben, hebben dat ook niet voor
de gein gedaan. Dus is het gewoon vragen om grote problemen als je dat wel wilt gaan uit
proberen

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:33

Moniek schreef:
nee ben er al zeker 8 jaar weg en nooit meer last gehad vanf dag 1 dat ik niet meer wonnde al niet meer.
ligt gewoon aan het huis.

Hoi Moniek,

Wat jij vertelde over jouw huis met die geesten, komt mij bekend voor. Wij hadden ook een
huis in de straat, waar geen 1 gezin gelukkig kon worden. Al die mensen die er gewoond hadden
werden ernstig ziek, vrouwen die graag zwanger wilde worden, maar die alleen maar miskramen
kregen. En het was echt een eng huis, 's nachts vlogen er ook allerlei fotolijsten, en beelden
door de kamers heen, echt eng gewoon! Kort daarna zijn we verhuisd, en toen we een paar jaar
geleden gingen kijken, zagen we dat het huis afgebroken was.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:40

kimberley12 schreef:
Moniek schreef:
nee ben er al zeker 8 jaar weg en nooit meer last gehad vanf dag 1 dat ik niet meer wonnde al niet meer.
ligt gewoon aan het huis.

Hoi Moniek,

Wat jij vertelde over jouw huis met die geesten, komt mij bekend voor. Wij hadden ook een
huis in de straat, waar geen 1 gezin gelukkig kon worden. Al die mensen die er gewoond hadden
werden ernstig ziek, vrouwen die graag zwanger wilde worden, maar die alleen maar miskramen
kregen. En het was echt een eng huis, 's nachts vlogen er ook allerlei fotolijsten, en beelden
door de kamers heen, echt eng gewoon! Kort daarna zijn we verhuisd, en toen we een paar jaar
geleden gingen kijken, zagen we dat het huis afgebroken was.

Ooo bahhh
ik ben niet gauw bang maar als ik iets over geesten lees dan wel .. Bloos

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:14

Hé maar nu denk ik plots ergens aan..
*als je nogal vlug nachtmerries hebt misschien beter niet lezen*

Heeft iemand van jullie ooit gehoord over die reportage van de BBC?
Een vrouw had daar naartoe geschreven dat haar huis behekst was en er geesten rondzwierven. BBC dacht dat het flauwekul was maar had toch een cameraman en reporter er naar toe gebracht.
Eerst ging alles normaal, een van de twee (meen de cameraman) was even met de vrouw aan het babbelen, maar de andere bleef lang weg. Toen ze gingen zoeken, kwamen ze hem tegen met een strop rond zijn nek (ze hebben hem nog kunnen redden).
Maar het hele fijne van het verhaal kanik me niet meer herrineren, het was iig iets in die aard.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:44

ik was te nieuwschierig en heb toch dat verhaal van katleentje gelezen..
ohjee.. straks kan ik weer niet meer slapen Bloos

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 00:03

abo Tong uitsteken

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:23

toch aar even plaatsen gezellig he zo'n feestje?
met iets meer bezoekers dan dat wij dachten.
Afbeelding

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:43

ik weet niet wat ik van foto's moet denken. Word namelijk iets te vaak voor de gek gehouden ermee. Of iemand kan heel goed een silhouet tekenen of er is echt iets. Dat is de reden dat ik nooit sávonds fotografeer Nagelbijten / Gniffelen