Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tam_ schreef:Ik heb een vraagje..
Kan je wel zegmaar glaasje draaien, maar dan niet om geesten op te roepen?
voor een spelletje bijvoorbeeld?

milo schreef:Tam_ schreef:Ik heb een vraagje..
Kan je wel zegmaar glaasje draaien, maar dan niet om geesten op te roepen?
voor een spelletje bijvoorbeeld?
![]()
wat denk je zelf? glaasje draaien met de intentie iemand op te roepen zodat het glas gaat bewegen is gevaarlijk.
een glaasje zelf rondraaien over een tafel kan je oneindig blijven doen, maar wat is daar leuk aan?
het gaat om de gedachte erbij, oproepen of niet.

dat is gewoon een spel om te zoenen met lekkere jongens

[/quote]verography schreef:@tam: jij bedoelt flesje draaiendat is gewoon een spel om te zoenen met lekkere jongens
sorro1 schreef:![]()
wat denk je zelf? glaasje draaien met de intentie iemand op te roepen zodat het glas gaat bewegen is gevaarlijk.
een glaasje zelf rondraaien over een tafel kan je oneindig blijven doen, maar wat is daar leuk aan?
het gaat om de gedachte erbij, oproepen of niet.

[/quote]

idje schreef:Eh, die foto is dus duidelijk bewerkt. Er heeft iets achter dat paard op de foto gestaan wat men niet mooi vond en toen is er met knippen en plakken er een extra stukje bos neergezet.
JoyCiej007 schreef:Hmm, ben niet zo van die 'paranormale zaken'; vind het allemaal grote onzin, zowel om het te doen als om het te geloven. Maargoed, vind het wel interessant. Zou misschien wel in de verleiding kunnen komen om het eens te proberen juíst om aan te tonen dat het misschien wel grote onzin is
Moniek schreef:nee ben er al zeker 8 jaar weg en nooit meer last gehad vanf dag 1 dat ik niet meer wonnde al niet meer.
ligt gewoon aan het huis.

kimberley12 schreef:Moniek schreef:nee ben er al zeker 8 jaar weg en nooit meer last gehad vanf dag 1 dat ik niet meer wonnde al niet meer.
ligt gewoon aan het huis.
Hoi Moniek,
Wat jij vertelde over jouw huis met die geesten, komt mij bekend voor. Wij hadden ook een
huis in de straat, waar geen 1 gezin gelukkig kon worden. Al die mensen die er gewoond hadden
werden ernstig ziek, vrouwen die graag zwanger wilde worden, maar die alleen maar miskramen
kregen. En het was echt een eng huis, 's nachts vlogen er ook allerlei fotolijsten, en beelden
door de kamers heen, echt eng gewoon! Kort daarna zijn we verhuisd, en toen we een paar jaar
geleden gingen kijken, zagen we dat het huis afgebroken was.