Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
om het dan niet te doen,Antheman schreef:Op die van haar ging ik wel 3 keer zo hardHaar conclusie was dat mijn skates echt heel erg zwaar waren.
Ik ga dus nieuwe wieltjes scoren en vriendlief vragen de lagers schoon te maken.
Tot ik een keer ging skaten met een vriendin die 0,0 conditie had en a-sportief, en toen ook zij sneller ging dan ik, ging bij mij een lampje branden. Dus ruilen. En ja hoor, het lag aan mijn wielen!
Hij zei, om hiermee vooruit te komen, moet je wel een ijzeren conditie hebben.
Heerlijk!Samantha_ schreef:Als er nog iemand interesse heeft, ik ga mijn skates te koop zetten, omdat ze dus net te klein zijn.
Kleur zwart, merk roces (dacht ik). Maat 38 maar dus geschikt voor maat 37.
Helaas niet veel gebruikt.
Samantha_ schreef:Geen idee wat voor skates je nodig hebt, denk gewoon 'standaard' skates?
Wat voor maat zijn die van je moeder?
Ik zal morgen even fotootje maken van de mijne, ze zijn echt nog heel netjes. (alleen vorig jaar zomer gebruikt, 20 keer een stukje van 20 minuten mee gereden, ze zitten me echt te krap om langer mee te rijden)
Pam schreef:nooit ongelukken buiten je schuld om? Als jij op een weg fiets waar je mag fietsen, bij huizen dus, kun je nog zo netjes rechtsouden, een dronken malloot en t is gedaan.
Samantha_ schreef:O ik wil deze, die zien er zo gaaf uit!
JoviBan schreef:Antheman schreef:Op die van haar ging ik wel 3 keer zo hardHaar conclusie was dat mijn skates echt heel erg zwaar waren.
Ik ga dus nieuwe wieltjes scoren en vriendlief vragen de lagers schoon te maken.
Heel herkenbaar! Mijn eerste skates gingen ook loodzwaar. Maar dat wist ik niet, want ik was een beginner en had geen vergelijkingsmateriaal. Ik ging dikwijls skaten met een paar vrienden en ik was altijd doodmoe om hen bij te kunnen houden.Tot ik een keer ging skaten met een vriendin die 0,0 conditie had en a-sportief, en toen ook zij sneller ging dan ik, ging bij mij een lampje branden. Dus ruilen. En ja hoor, het lag aan mijn wielen!
Ik met een skate naar de sportwinkel, waar ik geprezen werd om mijn conditie en doorzettingsvermogen!![]()
Hij zei, om hiermee vooruit te komen, moet je wel een ijzeren conditie hebben.
Dus ik heb andere wielen gekocht voor m'n skates en sindsdien kon niemand me meer bijhouden, haha!Heerlijk!
Twee jaar geleden heb ik nieuwe skates gekocht en deze gaan nòg sneller.
PrinCessRomy schreef:wat voor wieltjes moeten er dan onderzitten, snap niet zo veel van dat soort enzo
Karin schreef:Je fietst/skate op een voorrangsweg en ziet een auto uit een zijstraat komen (dus je let op). Auto stopt netjes voor de haaientanden, jij fietst/skate voor de auto langs en precies op dat moment trekt de auto op - en rijdt jou letterlijk ondersteboven, plat op de straat. Geschrokken reactie van de automobilist: 'Sorry, ik had je écht niet gezien!'
Ik ben jaren geleden op die manier van mijn fiets gereden en ik heb nog steeds geen flauw benul hoe ik dat had kunnen voorkomen.
Als ik bepaalde reacties in dit topic mag geloven had ik gewoon moeten stoppen op die voorrangsweg en die auto voor moeten laten gaan. Voorrang mag je tenslotte niet némen.![]()
Risico's kun je verkleinen door een goede voorbereiding, maar je kunt ze nooit helemaal uitsluiten. Bescherming is idd je eigen keuze, maar het kan geen kwaad om je bewust te zijn van de risico's die je loopt en van het feit dat je echt niet alles zelf onder controle hebt in het verkeer, hoe ervaren je ook bent en hoe goed je ook oplet.

diesel_ schreef:en dat abec hoe belangrijk is dat dan?
Ik heb nu skates abec 5 en wieltjes 76mm de hardheid weet ik niet...
http://www.inlineskateshop.nl/details.p ... =7&pid=666
Ik zoek nu betere, had die dus op het oog, maar weet niet of ik er daarmee op vooruit ga.