rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZzzeiN

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:16

Sinds TNT als ik een pakketje denk te ontvangen moet ik de hele stal doorzoeken of er uberhaupt wel een pakketje binnen is gekomen. Ze doen geen briefje door de bus hier , dus het staat er ineens. Overigens worden hier de pakketen bezorgd door een pakketservice van de TNT.
Al vind is het voor jou wel lastig, dat ze van die rare openingstijden hebben

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 21:17

bij onze ah werken ook alleen maar k"kinderen" van 16 die niks weten, en als je vraag hebt snauwen ze je af of doen heel intressant. Enige oudere is bedrijfsleider, maar dei zit altij dop kantoor.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:34

Lynn_Nikita schreef:
bij onze ah werken ook alleen maar k"kinderen" van 16 die niks weten, en als je vraag hebt snauwen ze je af of doen heel intressant. Enige oudere is bedrijfsleider, maar dei zit altij dop kantoor.

zeker zelf nooit geen 16 geweest en een bijbaantje gehad Verward Slapen
alle begin is moeilijk en zeker voor iemand die nog geen lange werkervaring heeft.....

zou jouw wel willen zien ,bij een nieuwe baas en ga ik even voor lastige klant spelen Duivel
en reken maar dat ik personeel aan het janken zou krijgen...al zou ik het dus niet doen ivm respect

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 01:51

kom ik weer met een 'wijsheid': Je kunt iemand alleen op de kast krijgen als die zich op de kast laat jagen
Of de jager nu 16 is en de gejaagd 80 of VV.. ligt toch echt aan jezelf Ja
een andere menselijke eigenschap is altijd de schuld bij een ander leggen, na het zoeken van een schuldige.
Ik ben van mening dat je eerst alles moet uitsluiten en dan pas kun ej een schuldige aan wijzen, immers zou die over moeten blijven. TS heeft zelf steken laten vallen, geen backup, geen regels kennen, geen voorwaarden kennen, geen oplossingen bedenken.. maar alles overlaten aan het toeval... en als het toeval aan de andere kant staat dan heeft iedereen en alles schuld behalve TS, uitgaande van dit geval zoals uitgelegd door TS, waarbij niets geschuwd wordt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 02:47

mooi gesproken!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 09:25

'luister, ik ben ook 16 geweest en bijbaan gehad, maar in supermarkten werken ALLEEN maar 16 jarigen die door niemand aangesproken worden als ze onbeleefd zijn od. dat er 16 jarige vakken vullen, of kassa leren prima, maar vind le dat er begeleiding moet zijn, dat bedoel ik ermee. AH wilde die prijzen oorlog winnen en heeft al het volwassen personeel eruit gegooid en vervangen voor 16 jarigen omdat hun arbeidsloon stukken lager ligt.
ik vind echter een winkel die alleen maar uit 16 jarigen bestaat erg vervelend, als ju hun wat vraagt weten ze het nooit en niks asjebliefd of dankjeel zeggen. ik werk zelf ik winkel en volg opleiding erbij, en krijg regelmatig trainingen en dan let je daar extra op.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 09:34

Hier heb je nu niets meer aan ....
Maar als ik een belangrijk pakketje verwacht,plak ik een briefje op mijn deur of brievenbus voor de postbode.(als het regent verzin ik daar ook wel iets op)
Met daarop het adres van de buren waar hij/zij het pakketje kan afgeven.
Misschien een idee voor de volgende keer? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 09:43

Ik heb nog nooit slechte ervaringen bij de AH gehad, door de jaren heen heb ik het altijd een prettige winkel gevonden en snauwen? Nog nooit meegemaakt. Is nou ook AH aan de beurt?

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 09:58

Ik heb gisteren nog een nare ervaring gehad bij de AH. Het heeft dan wel niets te maken met de pakketten, maar toch.
Ik wilde graag geld bijpinnen. Vroeger kon dat altijd maar nu hebben ze een geldautomaat neergezet van de postbank maar die doet het vrijwel nooit (ik heb er nog nooit geld uit kunnen krijgen). Dus ik aan de kassa: "Ik wil 30 euro bijpinnen" maar dat kon niet, ik moest het bij de geldautomaat proberen, maar daar had ik het, voor haar neus notabene al 3 keer geprobeerd! Daarna zei ze, vraag anders aan de informatiebalie of je daar kunt pinnen. Nou, ik nog eens de geldautomaat 2 keer geprobeerd, in totaal heb ik het al 5 keer voor hun neuzen geprobeerd (wij hebben een kleine AH), en daar aan de informatiebalie gevraagd. "Nee, je mag hier geen geld bijpinnen, probeer het anders bij die geldautomaat."
Ik had het echt helemaal gehad. Ik had al een hekel aan domme caissieres/AH werknemers maar dit sloeg echt alles! Sowieso heeft onze AH echt HELE domme caissieres die Sharon-/Kakifruit niet eens van een tomaat kunnen onderscheiden. Nee, ik houd niet van de AH-medewerkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 09:59

Onyx88 schreef:
Ik heb gisteren nog een nare ervaring gehad bij de AH. Het heeft dan wel niets te maken met de pakketten, maar toch.
Ik wilde graag geld bijpinnen. Vroeger kon dat altijd maar nu hebben ze een geldautomaat neergezet van de postbank maar die doet het vrijwel nooit (ik heb er nog nooit geld uit kunnen krijgen). Dus ik aan de kassa: "Ik wil 30 euro bijpinnen" maar dat kon niet, ik moest het bij de geldautomaat proberen, maar daar had ik het, voor haar neus notabene al 3 keer geprobeerd! Daarna zei ze, vraag anders aan de informatiebalie of je daar kunt pinnen. Nou, ik nog eens de geldautomaat 2 keer geprobeerd, in totaal heb ik het al 5 keer voor hun neuzen geprobeerd (wij hebben een kleine AH), en daar aan de informatiebalie gevraagd. "Nee, je mag hier geen geld bijpinnen, probeer het anders bij die geldautomaat."
Ik had het echt helemaal gehad. Ik had al een hekel aan domme caissieres/AH werknemers maar dit sloeg echt alles! Sowieso heeft onze AH echt HELE domme caissieres die Sharon-/Kakifruit niet eens van een tomaat kunnen onderscheiden. Nee, ik houd niet van de AH-medewerkers.

Lips are sealed Over dom gesproken.....

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 10:12

Onyx88 schreef:

Dit slaat echt als een L*L op een drumstel..... ik heb ook bij de AH gewerkt, en voor de veiligheid van de cassieres is de inhoud van een kassa altijd vrij laag. Iedere cassiere bij AH weet dat ze regelmatig af moet romen, en doet dat dus ook, dus ze kunnen niet eens klanten bij laten pinnen, omdat er gewoon weg te weinig geld hiervoor in de kassa zit....
En daarnaast, bij iedere AH staat een pin, en je kan het overal proberen, ík heb er nog nooit, waar dan ook, last mee gehad, ze deden het altijd. Misschien doe je zelf wel iets fout, of je vraagt of het personeel je er bij kan helpen, dat deden wij ook, en dat ging het vaak wel. Oh, enne dom ben ik geenzins...dank je wel. Ook namens alle andere AH medewerkers/sters. Clown

Overigens heb ik nooit moeite met TNT, man komt altijd braaf aan de deur, ben ik er niet, gaat het naar de buurman, en vv... en ze bezorgen hier van de TNT zelf.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 10:32

Altijd makelijk om te schoppen tegen bedrijven... Als je de TNT niet de schuld kan geven dan de AH maar. Het is vrij gebruikelijk dat er in de avond uren jonger personeel werkt. Het fulltime personeel heeft ook vrije uren nodig en die worden opgevangen door parttimers. En omdat het zulk simpel werk is kunnen scholieren dat ook doen. Er loopt altijd een leidinggevende rond, waar je heel simpel naar kan vragen bij klachten.

De prijzen oorlog erbij halen vind ik wel mooi, iedereen klagen dat het zo duur is na de euro. De supermarkten doen er wat aan met een prijzenoorlog en dan is het nog niet goed...

Over niet kunnen pinnen, het is een supermarkt, geen bank waar je terecht kunt voor je geld. Dat ze eerder die service wel verleenden is hardstikke fijn, maar het was een extra. Blijkbaar bracht het de veiligheid in gevaar en is de AH ermee gestopt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:51

Lynn_Nikita schreef:
'luister, ik ben ook 16 geweest en bijbaan gehad, maar in supermarkten werken ALLEEN maar 16 jarigen die door niemand aangesproken worden als ze onbeleefd zijn od. dat er 16 jarige vakken vullen, of kassa leren prima, maar vind le dat er begeleiding moet zijn, dat bedoel ik ermee. AH wilde die prijzen oorlog winnen en heeft al het volwassen personeel eruit gegooid en vervangen voor 16 jarigen omdat hun arbeidsloon stukken lager ligt.
ik vind echter een winkel die alleen maar uit 16 jarigen bestaat erg vervelend, als ju hun wat vraagt weten ze het nooit en niks asjebliefd of dankjeel zeggen. ik werk zelf ik winkel en volg opleiding erbij, en krijg regelmatig trainingen en dan let je daar extra op.

ALLEEN maar 16 jarige is een beetje overdreven he?
dat mag geeneens in grote bedrijven zoals AH
er moeten ten aller tijden ook volwassenen werken...misschien heb jij wel het geluk steeds de "verkeerde " (in jouw ogen) te treffen Clown

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:56

Onyx88 schreef:

Dit is pas echt een domme uitspraak hoor!
"je hebt al een hekel aan domme cassieres"?? Verward
mag lijden dat jij er 1 wordt dan!!

wat een belachelijke uitspraak! als jij achter de kassa gaat werken ben je toch ook niet gelijk dom?
en dit is pure discriminatie wat jij doet (op mensen hun baan)
ik zeg toch ook niet dat mensen met rare zwarte boots en die er vaag gothic uitzien maar dom zijn???
dat voelt sh*t toch?

mijn ervaring heeft namelijk heel goed geleerd dat er niemand DOM is maar iedereen zijn kwaliteiten op een ander gebied heeft liggen

bij jou zijn je kwaliteiten van je uitspraak niet zo sterk helaas....

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:42

Lynn_Nikita schreef:

Nou toevallig werk ik ook bij de AH en heb mn ID maar even gecheckt en ben toch echt 18. Alsof jij zo de leeftijd kan zien van iedereen die aan het werk is daar.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:59

Het wordt een beetje een topic om maar tegen allerlei bedrijven aan te schoppen waar iets mis is gegaan.
Hier een slotje, ik geloof dat alles nu wel gezegd is.