Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sorayalover1 schreef:Haha ja ik dacht echt van huh?
Maar wel lief van je dat je langs kwam!
Ja Paloma zal zeker een goed tehuis krijgen
Arabian_Girl schreef:Die pony is al mee gesleept voordat ze kwam.
ze gaat naar de slager door haar gedrag van vorige week en vandaag was de druppel denk ik..
het is hun keuze verder kan ik me niet mee bemoeien
dat ze liever hun gemaakte afspraak door laten gaan.misschien vind de gene die wilde komen dr tog nix en staat ze er noglanger oid
haar ouders hebben verder niet veel verstand/ervaring met paarden dus die geloven ook maar die vorige mensen.
voor iets boven de slachtprijs mocht ze weg...
Arabian_Girl schreef:ojaa dus ik mag geen paarden meer houden?
die van mij gaan echt niet weg en zeker niet naar de slager..
wat hun met paloma doen kan ik nix over beslissen..
heb ook al van alles probeerd te regelen vandaag..
BianCatjee schreef:jemigdat is echt k*t!! net een nieuw paardje en dan gebeurd dit, gelukkig ben je weet thuis en kan je daar lekker uitzieken
hoop dat je snel weer helemaal beter bent(en je natuurlijk ook beter voelt!)
bovenstaande berichten snap ik niet helemaal over de slacht..
ze werd toch verkocht? en er waren toch al 2 kopers?
verder Arabian_Girl: echt super wat je voor Paloma allemaal doet!! hoop echt dat Paloma een goed tehuis vind!verder veel sterkte en succes met het zoeken van een lief/betrouwbaar nieuw paardje
xxx Bianca
PrinCessRomy schreef:BianCatjee schreef:jemigdat is echt k*t!! net een nieuw paardje en dan gebeurd dit, gelukkig ben je weet thuis en kan je daar lekker uitzieken
hoop dat je snel weer helemaal beter bent(en je natuurlijk ook beter voelt!)
bovenstaande berichten snap ik niet helemaal over de slacht..
ze werd toch verkocht? en er waren toch al 2 kopers?
verder Arabian_Girl: echt super wat je voor Paloma allemaal doet!! hoop echt dat Paloma een goed tehuis vind!verder veel sterkte en succes met het zoeken van een lief/betrouwbaar nieuw paardje
xxx Bianca
dat nieuwe paardje is schijnbaar al gevonden, daarom moet paloma naar de slacht want t paardje zou morgen al komen en de stal moest leeg zijn...
dus hopen dat arabian_girl nog iemand zo snel kan vinden
Arabian_Girl schreef:de nieuwe pony ; zembla was van een meisje die ik heel goed kende..zijn woont vlakbij mij.Daar zijn we vandaag weesten kijken en ze vond hem leuk.
Iemand van stal wilde paloma misschien kopen dit werd nix.
De handelaar die vandaag kwam wilde haar ook niet omdat ze stijl omhoog kwam en bijna doorklapt.
de andere is ook iemand die wij kennen deze zet haar op transport naar belgie en dan ging ze naar de slacht.
mocht alison of haar ouders beslissen om paloma toch niet daarnaar toe te doen dan zal ze via bokt of evt via een kennis van mij of bm stables nog een ander baasje krijgen.
morgen ochtend zou ze opgehaald worden.
Maar denk dat jullie dat dan het beste aan haar zel kunnen vragen omdat ik ook niet met zekerheid kan zeggen wat ze nu beslissen..en of ze toch veranderen of niet.
hun werd ook gezegt dat dit een goede opslossing zou zijn.dus hun gaan daar vanuit.
sorayalover1 schreef:Maar die pony kan er ook niks aan doen dat hij een ongeluk heeft gehad en weetje het boeit me niet of hij onhandelbaar is het paardje moet weer vertrouwen krijgen in de mens en ik snap haar volkomen wat zou jij doen? Ik percies hetzelfde...
En dat vertrouwen komt echt wel!