Sorry geaa heb geen idee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shayenne93 schreef:Zo dogtac is erg leuk... Mag ik vragen wat zo iets kost?
Sorry geaa heb geen idee
naadje24 schreef:ah wat een mooi topic!
ik heb nu ook even hulp nodig
ik heb 15 september een bruiloft van een goede vriend
iedereen heeft een brief thuis gekregen met daarbij gevoegd een groen papier met een klaver vier erop
het is de bedoeling dat je daar iets leuks mee doet (iets inschrijven or what ever) dat komt later in een boekwerk
nu zoek ik dus hulp bij een idee wat ik nou in het klavertje vier moet gaan doen...
gewoon alleen iets inschrijven doet bijna iedereen al dus wil ik iets originelers
wie o wie helpt me met ideeen?
naadje24 schreef:ah wat een mooi topic!
ik heb nu ook even hulp nodig
ik heb 15 september een bruiloft van een goede vriend
iedereen heeft een brief thuis gekregen met daarbij gevoegd een groen papier met een klaver vier erop
het is de bedoeling dat je daar iets leuks mee doet (iets inschrijven or what ever) dat komt later in een boekwerk
nu zoek ik dus hulp bij een idee wat ik nou in het klavertje vier moet gaan doen...
gewoon alleen iets inschrijven doet bijna iedereen al dus wil ik iets originelers
wie o wie helpt me met ideeen?
Polivy schreef:Heb trouwens voor die vrienden het weerwolvenspel en het csi miami spel gekocht. Beiden ken ik niet, maar vooral het eerste schijnt het helemaal te zijn.
Saskiaatje schreef:Shayenne93 schreef:Zo dogtac is erg leuk... Mag ik vragen wat zo iets kost?
Sorry geaa heb geen idee
Ik heb 'm op internet besteld, dat was incl. bedrukken en afleveren voor €8,50.
Weet alleen niet zo snel waar, dat staat op m'n laptop.
Zal 't van de week wel even opzoeken, oké?
Edit
Stond m'n vriendin achter me! Heeft ze gelezen dat ik 'm heb besteld!
Jeetje, daar baal ik van. Dat was een verrassing..
Iris1702 schreef:Hallo,
Ik ga 21-09-07 trouwen en wil mijn moeder van te voren graag een persoonlijk kado geven. Niet iets afgezaagds (zoals een parfum, cadobon ed) maar echt iets moois, een blijvende herinnering. Iets waaruit blijkt hoeveel ze voor mij betekend.
Ik heb al een kadootje gekocht (http://www.covercards.nl/bmk.php?boek=82) maar wil graag nog wat extra's geven.
Heeft iemand inspiratie???
Groetjes Iris
Iris1702 schreef:Hallo,
Ik ga 21-09-07 trouwen en wil mijn moeder van te voren graag een persoonlijk kado geven. Niet iets afgezaagds (zoals een parfum, cadobon ed) maar echt iets moois, een blijvende herinnering. Iets waaruit blijkt hoeveel ze voor mij betekend.
Ik heb al een kadootje gekocht (http://www.covercards.nl/bmk.php?boek=82) maar wil graag nog wat extra's geven.
Heeft iemand inspiratie???
Groetjes Iris