Aaah. Ik wil ook sneeuw? De lucht is wel helemaal wit hier, dus ben benieuwd. Als het in Groningen sneeuwt, en wij hebben niks? Hoop ik toch dat we wat krijgen eigenlijk. Woon dan in Haren, maar dat ligt niet ver van Groningen af.
Ik woon in friesland. dan in dat gedeelte het dichst bij de grens van groningen snappiee. Zonet sneeuwde het hier ook nog, grote vlokken. alleen nu smelt alles door de zon Wel lekker weertje is het nu ;d
Vanaf gisteren avond, tot vanochtend 7 uur: 30 cm sneeuw ! Ben van 7 tot 11 uur bezig geweest met sneeuw ruimen (van 8 tot 10 hielp mijn man ook) en dat mag ik zo weer gaan doen, anders kom ik hier niet weg ! De paarden staan nog op stal, die gaan zo naar buiten, maar heb eerst maar even koffie gedronken en wat gegeten .
Wil je wat van mij hebben Nikita; gratis af te komen halen !
Nou, ik ga vanmiddag dus niet rijden; we hebben nu een regelrechte sneeuwstorm en dat doet zo´n zeer in je gezicht tijdens het rijden . Ga maar gewoon de binnenbak in; die rit moet maar tot morgen wachten .
Laatst bijgewerkt door Sterre op 24-01-07 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Helaas geen sneeuw hier hoop wel dat er nog een wat komt, lekker een paar centimeter Dan is alles zo mooi bedekt... En kan ik lekker een sneeuwrit gaan maken met m'n verzorgpony
Wij hebben inmiddels zó veel sneeuw, dat ik daarstraks het onderste band van de wei niet eens dicht kon maken ... Begrijp me goed: ben dol op sneeuw, maar het hoeft nu niet nog meer te worden ! Maar het blijft maar sneeuwen !
Zo te lezen in dit topic. Sneeuwt het in Groningen & Noord-Brabant. Ik woon in Gelderland, dus het moet wel hier naar toe komen Van mij mag er een beste laag vallen.
Hier sneeuwt het helaas niet, het vriest alleen maar, brrr...
vandaag met pony, man en kind een winter picknick gehouden brood en koffie (en pakje drinken) voor ons, zak vol krackers en brood voor pony mooi rustig plekje opgezocht, was erg geslaagd! het is overal nu echt zo mooi, zo wit, echt prachtig!
hier geen sneeuw. Dat was eind november 2005 wel anders Toen was er kans op een enkele sneeuwbui en toen lag er aan het einde van de dag een halve meter en heel het verkeer stond vast