Noodweer, Wie Heeft Er Schade??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: Noodweer, Wie Heeft Er Schade??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:17

Mango15 schreef:
Mijn fiets heeft schade Clown
Hij is 1x omgewaait en ik ben nog een x gevallen (harde windstoot).
Nu is de lamp een beetje kapot Ach gut

Haha, nu ik dit lees bedenk ik me ineens dat mijn fiets gewoon nog buiten staat en warempel, nog recht op ook Haha! Wat kan dat brikkie toch veel hebben.

[edit] in Utrecht is een hijskraan omgewaaid, bovenop een universiteitsgebouw.. Dat is toch wel te erg!!
Laatst bijgewerkt door Hoipiepeloii op 18-01-07 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xRamonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:18

terorita schreef:
net maar even zoontje z'n school gebeld
nee hoor school blijft gewoon open
ze hebben maatregelingen getroffen
toen ik vroeg welke, jaa eeehhhh
dat wist ie niet te vertellen
ik zeg als het weer alarm word afgegeven, en er geadviseerd word,
blijf binnen,
ga ik niet met gevaar voor eigen leven kind naar school brengen
hij blijft dus thuis.
toch maar even om de directeur gervraagd,
uit eindelijk mag ie thuis blijven

wij moesten naar huis toe vanwegen de storm , ik ben bijna tegen een auto aangeknalt
maar heb voor de rst nog geen schade

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:18

cornelie schreef:
Ik zit nog steeds te wachten tot mn foon gaat en gemeld wordt dat het dak van mn stal af is ofzo. En de linten zal ik ook wel moeten repareren straks, die staan ook vol in de wind hier in de polder. En dan moet het ergste nog komen....

Ik ga straks ook maar is kijken of de platen nog op het dak liggen van onze binnenbak, 1tje zat al los, ben bang dat die eraf waait.

Als er al een dak van een AH en basischool afwaait, wat moet ons binnenbakdakje dan wel niet doen. Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:19

Hier valt de schade nog mee. Het waait wel, maar eigenlijk merken we het niet zo omdat we rondom bomen/bos hebben.

Liess__

Bah wat een rotwind!

Onze school is om 12.15 uit, omdat ze daarna geen kinderen meer weg mochten laten gaan.

Normaal doe ik met de bus vanaf school naar huis ong. 20 minutjes over, heb er nu 50 minuten over gedaan Koe Dat vrouwtje was bang joh! Maar ze zei: jaa anders komen jullie niet thuis (zaten met zijn 6 en in de bus) Daarna stopte ze zei ze Lachen

miekske

Ik heb net ff bij ons rond het huis gekeken, nog geen schade... Maar wel vanalles wat half plat waait of weg waait Tong uitsteken

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:22

m'n trampoline is net volledig ingestord en hangt half in een boom Scheve mond

Cathlin

Onze trailer heeft hele erge schade door losvliegende dakpannen aan de zijkant, het dak van me kippenhok zit los en het dak van de schuur zit los.

Hoop dat het snel morgen is. Pff,...vind dit echt niet leuk Boos!
We hadden net een nieuwe trailer gekocht Boos!

Djaleesa

Bij ons ook nog geen schade gelukkig maar Lachen
ben er ook niet echt bang voor op stal zal heus wel een paar dingen om waaien dakpannen ofso maar dat het dak opeens eraf waait.. ben benieuwd denk namelijk dus vanniet Knipoog. Gelukkig geen training vandaag anders was ik ook echt niet weggegaan. Lekker altijd op een donderdag zo.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:24

me moeder en mn zusje willen eind van de middag na Vierhouten. ( 45 minuten van ons vandaan)Normaal ga ik mee, maar heb gezegt dat ik niet mee ga. Nou hun begrijpen er niks van en vinden dat ik me aanstel. Me vader had al gebeld en gezegt dat we niet weg met de auto mochten. Zegt me moeder ' nou dan gaan we binnendoor in plaats van de snelweg'. Nou ik heb hun succes gewenst.

vindt dit weer echt verschrikkelijk. Boos!

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:25

Storingen13:02 uur Nijmegen<->Venlo Door een boom op het spoor rijden er tussen Cuijk en Nijmegen geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Arnhem<->Emmerich De beperkingen als gevolg van de boom op het spoor tussen Arnhem en Emmerich zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Arnhem en Emmerich is volledig hervat.

12:44 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag Woerden<->Breukelen Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Utrecht en tussen Den Haag en Utrecht minder treinen en rijden er tussen Woerden en Breukelen geen treinen. Vertraging: ongeveer 30 minuten.

12:33 uur Amersfoort/Lelystad<->Schiphol Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Schiphol en Duivendrecht minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Intercity's rijden tussen Schiphol en Amersfoort via een andere route en stoppen niet in Duivendrecht.

12:25 uur Weersomstandigheden Randstad Door weersomstandigheden is er vertraging en uitval van treinen in Noord- en Zuidholland en Utrecht. Met name de volgende trajecten: * Dordrecht-Rotterdam-Den Haag * Den Haag-Leiden-Haarlem/Amsterdam * Rotterdam-Utrecht-Amerfoort Houdt u rekening met vertraging die kan oplopen tot een uur.
09:10 uur Arnhem<->Winterswijk

veel vertragingen enzo dus Nagelbijten / Gniffelen

Raff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:26

en de storm word in de loop van de dag nog veel erger!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:27

Nou bij ons is de garagedeur kapot gewaaid Verward. Hij waait de hele tijd open en klappert dan, maar ik ben maar alleen thuis en ik ben nog eens ziek ook, dus moet ik de hele tijd naar buiten om dat ding dicht te doen Verward. Wordt er vast niet beter op!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:28

Wij moesten van de school na het vierde naar huis. Omdat het gewoon echt zo hard ging hier. Maar rij ik naar een stoplicht toe en mn handremmen helemaal ingeknepen word ik er gewoon voorbij geblazen samen met een vriendin. We konden niet eens stoppen! We moesten lopen over dat kruispunt want je kon er echt niet fietsen. Verder is er hier thuis niet echt veel schade behalve dat de container is gaan lopen Haha!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:28

Bij ons geen schade, in stad wel een aantal bomen omgewaaid,
hoorde van een vriendin hier en daar een dakpan. Hoop dat het zo blijft. Nagelbijten / Gniffelen

Moet vanmiddag nog weg, heb een afspraak, en vanavond les op de manege. Nagelbijten / Gniffelen

Wij mochten trouwens ook naar huis van school. Ja

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:29

Schutting vliegt net weg, maar die was al een klein beetje wankel.Ik moet mijn dochter straks uit school halen, das een plaats verop.Ik ga maar niet met de scooter.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:30

Geen schade nog maar moet zo wel vergaderen op de 30e (!!!) verdieping en alsof dat nog niet genoeg is moet ik ook nog de laatste verdieping van de 29e naar de 30e aan de buitenkant via de trap naar boven. Normaal gesproken baal ik daar altijd al van maar nu helemaal. Tong uitsteken

Charlie_

Ik moet zo nog even weg, maar ik ga toch ECHT lopen, niet met de auto of fiets. Is ook maar hier in het dorp gelukkig Lachen...

Marinke

Hier is het 'dak' van de schoorsteen eraf gewaait, kwam mn broertje net heel droog (ok ok, nat Tong uitsteken ) mee aanzetten Clown

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:31

haha me broer belde net, hij kreeg ook stormvrij, maar ja nu moet ie nog naar huis.. ben echt blij dat ik nu niet op de uithof loop, daar werd je de dag voor de vorige storm al helemaal weggeblazen,, dus ik wil niet weten hoe erg t nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:32

Mijn vader zal het wel weer flink druk krijgen de komende dagen/weken Haha!

Geen schade hier so far.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:32

Hier wappert een golfplaat van het afdakje vreselijk tegen de garage aan.... m'n ouders zijn naar een crematie (van een goede vriendin van ons) en ik ben heel blij als die weer heelhuids thuis zijn, ik vind 't maar eng. Wat een noodweer... en het ergste is nu boven zeeland, wij zitten helemaal in Groningen dus het gaat nog veeeeeeeeel erger worden Bloos!
Ik heb vanochtend een grote ronde met de hond gelopen en waaide al zowat 'n kanaal in. Ik ga het huis écht niet meer uit... zelfs niet als er een miljoen aan de overkant van de straat ligt. Ik blijf zitten waar ik zit Haha!

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:33

2 bomen zijn in het land bij ons omgewaaid...Verder gelukkig niks!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:33

LDRD schreef:
Geen schade nog maar moet zo wel vergaderen op de 30e (!!!) verdieping en alsof dat nog niet genoeg is moet ik ook nog de laatste verdieping van de 29e naar de 30e aan de buitenkant via de trap naar boven. Normaal gesproken baal ik daar altijd al van maar nu helemaal. Tong uitsteken

Oei... jij liever dan ik.... Moet er neit aan denken zeg..!

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:34

Nou (nog) Geen schade (even afkloppen),Maar het is hier echt niet normaal meer ! echt griezellen hoor ....brr

Mijn man heefd vanmorgen al zn jongens naar huis gestuurd (bouw)