Blowen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blow je wel eens?

Nee maar wil het wel gaan doen
28 (5%)
Nee
301 (56%)
Ja maar ben ermee gestopt
86 (16%)
Ja
114 (21%)
Gestopt maar wil wel weer gaan blowen
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 530

Anoniem

Re: Blowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:37

Nope, nog nooit gedaan en wil het graag zo houden.....ik heb een vreselijke hekel aan de geur van een blowtje! Vind het echt een misselijkmakende geur! Ziek Misselijk Kan me trouwens best voorstellen dat sommige mensen er medisch gezien iets aan een blowtje zouden hebben.....ik persoonlijk moet er echt niet aan denken...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:38

Yentl_ schreef:
heb het nog nooooit gedaan en ben het eigenlijk ook niet van plan Knipoog

nee ik ook niet Duivel
wat schiet je er mee op Sigaar
niet veel volgens mij Bloos

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:05

Ik heb het een keer gedaan, alles moet je een keer proberen zegt mn moeder altijd Haha!. (Zolang het geen verslaving wordt Knipoog )
Maar ik vond het niet echt lekker, en ik werd er ook nog eens súper chagerijnig en boos van. Scheve mond

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:11

Ik heb het één keer gedaan, met mn vriend (die is zowat een pro erin, niet dat dat goed is...) en daarvoor hadden we een spelletje gedaan dat je steeds een shotje moest nemen. En daarna gingen we naar buiten, blowen. Nou ik heb het geweten. Één keer nooit weer!

Debsterdeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:02

Ik blow wel.
Rook het liefste hasj daar word je niet zo durf van, maar af en toe een wiet blow is ook wel lekker. ik deed het een tijdje terug wel erg vaak vond ik zelf. dus nu blow ik veel minder, zonder problemen dus ik ben er zeker niet verlsaafd aan. Je moet gewoon weten hoe ver je kan gaan enzo. andere drugs zou ik niet eens durven gebruiken. dus ja het is gewoon lekker Haha! en alcohol is net zo slecht dus of je nou af en toe blowt of drinkt wat is nou het verschil.. als je maar weet hoe ver je kan gaan...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:34

jaja he deb Knipoog

nou mensen, mijn eerste cake ervaring was bij de dame hierboven Haha! dikke lachkick Haha!

drugs are bad. ponies are good.

en zo isset!

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:50

Ja ik heb wel eens geblowd, wel meerdere keren Knipoog Ik ben ermee gestopt, omdat ik 4 jaar geleden gestopt ben met roken en daarom ook niet meer wil blowen. Ik heb daarna nog wel een keer spacecake gehad en ik ben zeker van plan dat nog een keer te nemen.
Ik heb een aantal keren een lachkick gehad van een joint, als dat elke keer zo zou zijn als ik zou blowen, dan zou ik het nu nog ieder weekend doen, want dat is echt geweldig!! Haha! Helaas word ik er vaker erg moe van, zonde dus. Vandaar dat ik het nu maar gewoon bij Heineken hou Knipoog
Mijn vriend blowt overigens nog regelmatig, ik heb daar geen problemen mee. Hij wordt er heel grappig en bijdehand van Clown

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:37

MoonChloe schreef:
Ik blow.
Ik doe het vooral om alles uit mijn hoofd te krijgen en volledig te ontspannen. Het is ook heerlijk om paar uurtjes knetterstoned zijn en om alles te lachen.
En over onzinnigste dingen te filosoferen. En vrienden volledig begrijpen omdat wij allemaal stoned-taal spreken.
HEERLIJK.

Maar ik doe het dus niet elke dag, eens in 2 weken ongeveer.
En alleen met vrienden.

ik hoef niet dtoned te zijn om te filosoferen over de idiootste dingen Tong uitsteken

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:53

Maar 'filosoferen' als je stoned bent is wel heerlijk hoor... Cool
hihi... vooral omdat het dan uren kan gaan over of een baksteen nu op z'n zij of op z'n buik ligt... Clown ( ik noem maar wat )

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:32

Nog nooit gedaan, en ik kan nu ook niet zeggen dat ik een ziekelijke drang voel om 't ooit nog eens te gaan doen, maar wie weet

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:00

atilla schreef:
ik heb nooit geblowd,

en ik blijf er bij mensen die blowen denken dat ze stoer zijn.
en dat je blowt om je "goed te voelen" is onzin want door drugs ga je je echt niet beter voelen al
DENK je dat je er beter door gaat voelen

Als je nog nooit geblowd hebt hoe weet je dan dat je je er niet beter door kunt voelen? Ik kan meerdere reden bedenken waarom mensen blowen die niks met stoer doen te maken hebben. Bv. pijnstilling.
En door drugs te gebruiken gaan mensen zich wel degelijk beter voelen, meestal. Drugs werken in je hersenen, net zoals bijvoorbeeld caffeine, nicotine en morfine. Reken maar dat ook jij je goed voelt wanneer je morfine krijgt toegediend in het ziekenhuis! De werking is alleen van beperkte duur, en dat is een van de redenen waardoor drugs (en koffie en sigaretten) verslavend zijn.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:45

atilla schreef:
ik heb nooit geblowd,

en dat je blowt om je "goed te voelen" is onzin want door drugs ga je je echt niet beter voelen al

Wat een onzin zeg, blowen omdat het stoer is, hoe kom je erbij? Ik ben 31 jaar en als ik wil blowen, heeft dat absoluut niks met stoer zijn te maken!! Ik drink ieder weekend een paar biertjes, doe ik dat dan ook omdat ik 'stoer' wil zijn?? Nee, gewoon omdat ik dat lekker vind!
Dat je je door drugs niet beter gaat voelen, kan je niet over oordelen als je het nog nooit geprobeerd hebt.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:46

nikkigioa schreef:
Reken maar dat ook jij je goed voelt wanneer je morfine krijgt toegediend in het ziekenhuis!

Zeker weten!! En ik spreek uit ervaring Knipoog

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:57

mensen die af en toe blowen vind ik niks mis mee.
ofje nu je een keer in de week lam zuipt of je steekt een joint aan .
Het word wel anders als je hier een gewoonte van maakt.
Je stopt dan ment leven zeg maar je hebt geen kijk meer op de wereld en je leeft dan ook niet meer in deze tijd.
Je owrd sloom en je verliest je drang om wat te ondernemen,je raakt dus geisoleerd.
blowen is geen lichaamlijke verslaving enkel alleen een geestelijke.
En dat het schade heeft lijkt me wel duidelijk dit komt door de tlc gehalte dit is een middel dat je kan laten trippen dit zie je ook veel bij spacecake.
Dit duurt kan ook 30 jaar duren voor het uit je systeem is.
Vooral in de hippie tijd werd dit veel gebruikt waardoor veel mensen naar jaren van niet gebruik een failback kregen dat betekend dat ze weer in een trip kwamen.
In het ergste geval bleef je in een trip hangen vlak na gebruik.
Een joint geen probleem maar bij bijna alle coffeshops word er van alles bij gegooid waaronder haarlak etc om het allemaal mooier te laten overkomen waardoor de schade groter is.
Gewone nederwiet van een huisdealer of eigen kweek is het beste.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:21

Moniek schreef:
En dat het schade heeft lijkt me wel duidelijk dit komt door de tlc gehalte dit is een middel dat je kan laten trippen dit zie je ook veel bij spacecake.
Dit duurt kan ook 30 jaar duren voor het uit je systeem is.
Vooral in de hippie tijd werd dit veel gebruikt waardoor veel mensen naar jaren van niet gebruik een failback kregen dat betekend dat ze weer in een trip kwamen.
In het ergste geval bleef je in een trip hangen vlak na gebruik.

Je bedoelt het THC gehalte Knipoog
Wat je over trippen zegt, is onzin. Je gaat van een joint niet trippen, daar heb je heel wat sterkers voor nodig, bijvoorbeeld LSD. Van blowen word je high, maar ik ken niemand die van een joint in een echte trip is geraakt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:27

Van thc kan je zeker wel van trippen en idd thc nog geen eens gezien dat ik een l gebruikt heb schaam schaam haha.
Maar omdat het in een joint maar beperkt voorkomt valt het mee.
maar het is zeker wel het stof wat je high of juist stonend van word want ook daar zit verschil in je bent high of stonend.
Ga maar eens wiet schoonmaken en kijk dan naar een tijdje na je bingertoppen hoe zwart ze zijn.
krap dat eraf en rook daar maar eens joint van kan je vertellen dat je dan zeker gaat trippen.
in spacecake zit ook verhoogd thc gehalte daarom reageer je daar vaak veel heftiger op.
En ja lsd dat middel word echt gebruikt voor een trip.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:30

Haha Mexx spreekt duidelijk uit ervaring Knipoog
Ik gebruik precies hetzelfde als zijn doet.
En op mijn 30e doe ik ook niet meer stoer hoor Clown

Overigens rook ik alleen hasj in zeer lichte mate,puur voor de ontspanning.

Debsterdeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:38

milo schreef:
jaja he deb Knipoog

nou mensen, mijn eerste cake ervaring was bij de dame hierboven Haha! dikke lachkick Haha!

drugs are bad. ponies are good.

en zo isset!

Ja maar die bij mij ging je niet bad.. dus niet zo stoer doen he:P en blowen is anders als cake eten:)
maargoed ieder heeft een andere mening. alcohol en dat is harddrug is ook slecht, maar dat is ook zo nu en dan lekker Knipoog In de kestvakantie maar weer een keer de zuip erin ...Tong uitsteken

xxxx!

Debsterdeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:46

atilla schreef:
ik heb nooit geblowd,

Onzin,
Als ik zou blowen om stoer te doen? waarom blow ik dan nooit in het openbaar. en voor wie zou ik stoer moeten doen? Jij kan nergensover oordelen als je het zelf nog nooit gedaan hebt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:50

Debsterdeb schreef:
atilla schreef:
ik heb nooit geblowd,

Onzin,
Als ik zou blowen om stoer te doen? waarom blow ik dan nooit in het openbaar. en voor wie zou ik stoer moeten doen? Jij kan nergensover oordelen als je het zelf nog nooit gedaan hebt.

Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik.
tuurlijk ga je in de eerste instantie je lekkerder voelen maar je word er niet beter van.
Je voelt je maar een bepaalde tijd lekker maar dat gevoel verdwijnt ook.
op een gegeven moment heb je vaak meer nodig om dat gevoel te bereiken en dan word het wel gevaarlijker.
Ik heb het hier niet over de zogenaamde weekendgebruikers maar over mensen die het vaker gebruiken.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:52

Het valt mij op dat er een hoop misverstanden bestaan over blowen Haha!
Mijn ervaringen zijn simpelweg: overdaad schaadt.
Maar is dat niet met alles zo?

Ik heb zelf nog een tijdje in een coffeeshop gewerkt.
Eerlijk gezegd heb ik er best moeite mee als jonge mensen veel blowen.
Maar dat vind ik ook zeer zeker van teveel drinken,waar ik ergere dingen mee heb meegemaakt.
De reden hiervoor is dat deze categorie zich idd vaker laat meeslepen door leeftijdsgenootjes.

En trippen doe je niet van blowen,daar is zwaarder geschut voor nodig Clown
(iets waar ik me altijd afzijdig van heb gehouden)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:57

nou kan je vertellen dat ik van een spacecake die wasa gemaakt door een kennis behoorlijk ben van gaan trippen.
Dit heeft bijna een dag geduurt.
En er zat niks anders in dan gewone wiet.
Maar ze had ook de thc van har vingers gehaald (was eigen teeld) en er bij in gedaan dit was behoorlijk wat.
Kan je vertellen dan het een behoorlijke trip was.
Dus het kan zeker wel heb het zelf meegmaakt.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:31

Moniek schreef:
Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik.
tuurlijk ga je in de eerste instantie je lekkerder voelen maar je word er niet beter van.
Je voelt je maar een bepaalde tijd lekker maar dat gevoel verdwijnt ook.
op een gegeven moment heb je vaak meer nodig om dat gevoel te bereiken en dan word het wel gevaarlijker.
Ik heb het hier niet over de zogenaamde weekendgebruikers maar over mensen die het vaker gebruiken.

Ja, maar dat is precies hetzelfde met drank! Dat slaat dus niet specifiek op blowen. Als je iedere dag drinkt, heb je ook een probleem. Er is trouwens bewezen dat drank schadelijker is dan een joint, dus waar maakt iedereen zich hier eigenlijk zo druk om...

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:34

Ik doe het heel af en toe, samen met mijn vriend ofzo.
Als ik heb geblowd dan lijkt net of alles heel leuk is, en dan vergeet ik even mijn problemen enzo.
daarom doe ik het wel eens.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:35

Dus leven in een huis waar asbest in zit is schadelijker dan elke dag afvalstoffen binnen te krijgen.
Dus waarom maakt iedereen zich druk om die afvalstoffen.

Sorry maar die redenering is echt slecht.
De schadelijke effecten van een joint zijn al bewezen. Denk je echt dat je een joint rookt er niks met je lichaam gebeurt. Mischien toch is eventjes lezen over effect op de hersenstam. Maar goed blijkbaar is het op bokt uber gezond.

Edit lezen op bokt kei veel beinvloedbare tieners mee. Mischien opletten voor je joint is goed roept vind het ongehoord zeker als je perfect gezond bent