Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yentl_ schreef:heb het nog nooooit gedaan en ben het eigenlijk ook niet van plan
MoonChloe schreef:Ik blow.
Ik doe het vooral om alles uit mijn hoofd te krijgen en volledig te ontspannen. Het is ook heerlijk om paar uurtjes knetterstoned zijn en om alles te lachen.
En over onzinnigste dingen te filosoferen. En vrienden volledig begrijpen omdat wij allemaal stoned-taal spreken.
HEERLIJK.
Maar ik doe het dus niet elke dag, eens in 2 weken ongeveer.
En alleen met vrienden.
atilla schreef:ik heb nooit geblowd,
en ik blijf er bij mensen die blowen denken dat ze stoer zijn.
en dat je blowt om je "goed te voelen" is onzin want door drugs ga je je echt niet beter voelen al
DENK je dat je er beter door gaat voelen
en dat je blowt om je "goed te voelen" is onzin want door drugs ga je je echt niet beter voelen al
nikkigioa schreef:Reken maar dat ook jij je goed voelt wanneer je morfine krijgt toegediend in het ziekenhuis!
Moniek schreef:En dat het schade heeft lijkt me wel duidelijk dit komt door de tlc gehalte dit is een middel dat je kan laten trippen dit zie je ook veel bij spacecake.
Dit duurt kan ook 30 jaar duren voor het uit je systeem is.
Vooral in de hippie tijd werd dit veel gebruikt waardoor veel mensen naar jaren van niet gebruik een failback kregen dat betekend dat ze weer in een trip kwamen.
In het ergste geval bleef je in een trip hangen vlak na gebruik.
milo schreef:jaja he deb
nou mensen, mijn eerste cake ervaring was bij de dame hierbovendikke lachkick
drugs are bad. ponies are good.
en zo isset!
Debsterdeb schreef:atilla schreef:ik heb nooit geblowd,
Onzin,
Als ik zou blowen om stoer te doen? waarom blow ik dan nooit in het openbaar. en voor wie zou ik stoer moeten doen? Jij kan nergensover oordelen als je het zelf nog nooit gedaan hebt.
Moniek schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik.
tuurlijk ga je in de eerste instantie je lekkerder voelen maar je word er niet beter van.
Je voelt je maar een bepaalde tijd lekker maar dat gevoel verdwijnt ook.
op een gegeven moment heb je vaak meer nodig om dat gevoel te bereiken en dan word het wel gevaarlijker.
Ik heb het hier niet over de zogenaamde weekendgebruikers maar over mensen die het vaker gebruiken.