Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:he gatver jongens, zo komt er een slotje op en had graag die uitleg gehad van hoe te doen, hoef ik dat boek niet te kopen..dus ff indimmen als het kan
Kimberley77 schreef:he gatver jongens, zo komt er een slotje op en had graag die uitleg gehad van hoe te doen, hoef ik dat boek niet te kopen..dus ff indimmen als het kan
jacimatho schreef:* duikt in de voorraadkast op zoek naar die heerlijke kokos/suiker biscuitjes *
Het zou bijna jammer zijn als er getemd wordt, 't wordt echt nog gezellig zo...
Kan me idd ook iets heugen van een soortgelijk topic...wie weet nog van wie dat was ( per pb...)
mevrouwb schreef:Jammer dat mensen niet positief kunnen reageren hier. Ik wil alleen maar delen met mensen dat ik trots ben op hoe ik rond kom en het enige wat ik krijg is jaloerse reacties. Ik zal op dit forum niet meer te vinden zijn. Mochten mensen zoals Jeske, die wel leuk reageren, meer info willen, doe dat maar via pm. Ik ben trots dat ik niet werk, een lekker leven leid en 3 paarden heb staan voor dat geld! En voor iedereen die jaloers is zeg ik; zorg eerst eens dat je hetzelf zo goed hebt en kom dán afzeiken. Het is niet voor niets dat jullie allemaal op dit topic reageren.
We houden iets van 60,00 over in de maand en daar koop ik extra dingen van. Visa hebben we een standaard aflossing staan
die lening is mijn man aangegaan nog voor we elkaar kende. Onze totale schuld is slechts 2000,00 dus dat valt denk ik wel mee?
RUBYWHITE schreef:
Ach weet je, de TS is gewoon trots dat ze van zo weinig zich toch rijk kan voelen...je hoeft geen bakken met geld te verdienen wil jij je gelukkig voelen. Ik vraag me alleen af of ik mijn paarden nu nog goedkoper zou houden en hoeveel uren ik minder kan werken om dat salaris te krijgenIk bedoel...dan ben ik best rijk nu
JoanneArnhem schreef:Koekje lust ik wel.....euroshopper merk of gewoon??![]()
nee zonder gein.....ik vind dit een topic waarbij ieder in zijn recht moet en kan staan....de reden waarom ik reageer is omdat ik er en geen donder van geloof en ik me echt afvraag of je een gelukkig leven hebt met al die leningen ergens anders enz...
Wat als je paarden of dieren ziek worden, wat als je zelf ziek word....enz enz...
Wij zijn ook collectief verzekerd maar betalen toch echt 190 eurie per maand
(man kan niet meer typen....)
deschels schreef:IKbenEllen schreef:Ik ook een kopje koffie!
Jeske: denk je dat haar internet op kaarsen loopt?????
jij bent al goed wakker zeker![]()
Mistic schreef:Ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Ik zou niet eens trots zijn op mezelf als ik gratis fruit en brood moet halen. Ik noem dat namelijk bedelen. En ik vind bedelen nou niet echt het voorbeeld van een rijk leven (qua geld en geluk).