Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miilou_

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:15

tsja, gisternacht, ik ging bij een vriendin slapen en we gingen harsen, en doordat dat spul aan mijn pyamabroek bleef kleven moest ik er een van haar lenen..
's morgens sta ik op.. een mega grote vlek in HAAR pyama broek en op HAAR bed...
het was dus weer zo ver!
wel een beetje op een verkeerd moment... Verdrietig

ik voel me wel zekerder als ik een tampon in heb, met maandverband vind ik de kans op doorlekken veel groter!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:18

ik heb het nooit gehad maar wel een meisje dat ik jaren geleden paardrijles gaf.
ze had net les gehad, ze hielp met afzadelen en napoetsen en liep naar haar fiets en toen ze wegfietse zag ik dat ze vreselijk doorgelekt was (ze had een beige rijbroek aan)
arm kind dacht ik nog, heb niets gezegd ze woonde achteraan de laan en dacht ze komt vast niemand tegen,

Vond het wel vreselijk zielig voor haar ze was op de leeftijd dat ze het waarschijnlijk voor het eerst zou worden.

Ik heb haar overegens nooit meer gezien

gr

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:25

Hoi, ook ik ben bekend met het doorlekprobleem... Clown Ik werd het toen ik net 12 was, ik had er weleens wat over gelezen in de tina enzo, en toen werd ik het en had ik nog 2 dagen volgehouden dat het mss iets anders was. Bloos Ik werd het 1 dag voor we naar Frankrijk gingen. Toen we de volgende avond daar aankwamen lag ik in bad in het hotel toen ik het aan m'n moeder vertelde. Ik heb de 1e 4 jaar maandverband gebruikt, sinds een tijdje ben ik aan de tampons en dat vind ik echt super !!! OK dan! Ik kan heel heftig ongesteld zijn, maar ik kan ook weleens een maandje overslaan. Ik ben al vaak genoeg doorgelekt helaas, dat is echt een ramp !! Lips are sealed

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:32

oh sorry dat ik dit topic omhoog kick maar ik ben hier altijd zo bang voor :)) ik ben nog nooit doorgelekt maar een vriendin van mij wel in de klas... dan baal je pas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:41

Ik ben eigenlijk nog nooit echt doorgelekt! Laatst werd ik wel onverwacht op school ongesteld, maar ik voelde het aankomen dus snel spul geleend van vrienden en toen was 't ook weer klaar :+. Oh, ik ben wel één keer 's nachts doorgelekt in m'n pyama broek ja.. dat was ook wel stom. Maar dat was niet erg want mn bed zat er niet onder.

Verder heb ik een vrij gemakkelijke menstruatie en kan ik op m'n 2 eerste dagen een halve dag doen met een mini tampon en later gewoon bijna de hele dag. :+ lek toch niet door..

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:43

Wat een verhalen! Moest om sommige toch wel lachen!

Ik ben 1 keer doorgelekt, op een stoel, en dat zag er echt niet fris uit :D
Snel de stoel schoongemaakt en niemand is er ooit achter gekomen :+ Lang leve de donkere broeken. Die ik toen gelukkig aan had :D .

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:46

Zonnebloem schreef:
1e keer was op de manege, ik had nog geen eigen paard en reed dus op manege paarden. Moest die keer op een schimmel rijden die een drukplek op zijn schoft had en dus zonder zadel moest rijden. Ik niet nadenken natuurlijk en lekker een uur gereden, voelde wel wat plakkerigs, maar dacht dat het het zweet van het paard was, tot ik afstapte... Er zat echt een MEGA PLEK op ze rug... Wat heb ik me geschaamd, helemaal omdat hij daarna natuurlijk gewassen moest worden.

:(:) Die is echt erg!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:49

Jeetje ik lees dit topic door en kom veel heel vervelende verhalen tegen :(:)

Moet eerlijk toegeven dat ik nog nóóit ben doorgelekt *klopt direct af*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:53

Trouwens een vraagje aan de tampongebruikers, doen jullie er nog wat onder? Ik heb altijd het idee dat ik er toch nog iets 'naast' lek als het ware.. maar vind maandverband en ook inlegkruisjes zo poedersuiker zitten!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:58

Ik heb wel altijd dubbel, maar alleen op de zwaarste dagen.

Mijn lies raakt altijd snel geïrriteerd van maandverband, en dat is ook niet echt fijn!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:59

Ik heb het ook wel eens gehad, maar niet zo vreselijk erg als sommige verhalen hier zeg :oo

Ik had een keer in de cosmogirl gelezen over een meisje die verliefd was op een jongen, in de pauze ging ze bij hem op schoot zitten maar ze was dus ongesteld geworden die dag, en doorgelekt... op zijn schoot :=

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:04

ow wat ben ik blij dat ik nog niet ben doorgelekt na dit topic te hebben gelezen :+

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:06

Helupie lieff! Heb het 1x gehad, viel wel mee maar heel je legging plakken. bah, heb nu op school 10 paar xtra kleren bij me in me kluis. :D

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:06

Shego: dit topic is al 4 jaar oud. Kun je beter een nieuw topic beginnen. *temt*

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:07

Oh sommige verhalen zijn wel heel erg. :(:)

Ik ben 1x doorgelekt op een genante plek. Ik zat in groep 7 (ja was vroeg ongesteld), en ik was op kamp. Ik was al wel even ongesteld, maar nog nooit zo erg dat ik maandverband in moest, inlegkruisjes waren genoeg. Maar toen op kamp werd het opeens wel heel erg..
Was ik op het klimrek met een vriendin, vraagt ze: wat heb je voor vlek in je broek. Dus ik kijken; '' UUH modder! '' ...... Kwam er later een leiding naar me toe: 'Uh, Carmen? Ben jij wel eens ongesteld geweest?' God ik kon wel door de grond zakken. _O-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:10

Dat is mij nog nooit gebeurd!!

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:28

Ik zat vannochtend op de fiets naar school (ben al 3 dagen ongesteld) en toen dacht ik ineens: *pieieieiep* tampon vergeten in te doen. Maar 't valt gelukkig allemaal wel mee.. gelukkig is dit dag 4, dus niet zo erg meer en doe ik al de hele dag zonder :D

Echt ernstige doorlekmomentjes heb ik niet gehad. Wel één keer met bevrijdingspop Haarlem, maar toen had ik een donkere broek aan en een zwarte jas die net over mn kont viel :D fietszadel rood, broek rood en jas stukje rood.. maar dat is onopgemerkt gebleven! :P

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:39

Zoo, hele topic doorgelezen :+ :o
Nog nooit zo heeeel erg gehad zoals sommigen hier, maar ik lek nog wel regelmatig door ja, maar dan vooral snachts.
Ik ben trouwens best onregelmatig, en heb dan ook altijd wat bij me! :j
Vooral naar school toe, ik woon een uur fietsen van school, dus even snel naar huis is er niet bij :=

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:49

Ik kan me herinneren dat ik het een keer heb gehad op het strand, maar ik weet nu al niet meer wie het allemaal gezien hebben. Verder is het me gelukkig nog nooit overkomen, het lijkt me echt verschrikkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:08

Ehhhh ik weet niet wat voor zoektermen jullie gebruiken bij je zoekopdrachten hoor, maar je zit nu in een topic van 4 jaar oud te typen...

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:45

Sonja schreef:
Ehhhh ik weet niet wat voor zoektermen jullie gebruiken bij je zoekopdrachten hoor, maar je zit nu in een topic van 4 jaar oud te typen...

haha, je haalt me de woorden uit het toetsenbord :Y)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:47

Jullie? :') Alleen degene die dit topic omhoog geschopt heeft. :))

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:51

lekker oud topic :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:01

Zonnebloem schreef:
2x gebeurd. Bijde nog in mijn maandverband tijdperk.
1e keer was op de manege, ik had nog geen eigen paard en reed dus op manege paarden. Moest die keer op een schimmel rijden die een drukplek op zijn schoft had en dus zonder zadel moest rijden. Ik niet nadenken natuurlijk en lekker een uur gereden, voelde wel wat plakkerigs, maar dacht dat het het zweet van het paard was, tot ik afstapte... Er zat echt een MEGA PLEK op ze rug... Wat heb ik me geschaamd, helemaal omdat hij daarna natuurlijk gewassen moest worden.

2e x in de klas, stond op en er begonnen een paar jongens te lachen. Heb toen een andere broek aangtokken en verder nix aan de hand.
Maar die jongens bleven flauwe opmerkingen maken, vroegen steeds of ik ongesteld was en of i knog door ging lekken.
Op een moment was ik het zo zat dat toen ze dat weer zeiden ik keihard riep, ja ik ben ongesteld en ja ik lek wel es door NOU EN??? Toen had die jongen dus een rooie kop en hab ze nooit meer gehoord... :D

Die spant de kroon _O-

Edit: Zie nu pas dat dit een keioud topic is }:0

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:13

Rebeccaa schreef:
Ik ben eigenlijk nog nooit echt doorgelekt! Laatst werd ik wel onverwacht op school ongesteld, maar ik voelde het aankomen dus snel spul geleend van vrienden en toen was 't ook weer klaar :+. Oh, ik ben wel één keer 's nachts doorgelekt in m'n pyama broek ja.. dat was ook wel stom. Maar dat was niet erg want mn bed zat er niet onder.

Verder heb ik een vrij gemakkelijke menstruatie en kan ik op m'n 2 eerste dagen een halve dag doen met een mini tampon en later gewoon bijna de hele dag. :+ lek toch niet door..
ik ken het :) ik kan ook zo lang met een tampon doen. Heerlijk. Dus ook nooit doorgelekt :)