Liezel1 schreef:zoenen gaat toch vanzelf?
iemand die het aan mij vraagt lach ik vierkant uit!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liezel1 schreef:zoenen gaat toch vanzelf?
iemand die het aan mij vraagt lach ik vierkant uit!!
Corona86 schreef:Er zit niks anders op... Je moet op zoek naar een borsthaar-loos iemand
Ierepier schreef:Een vriendin van mij haar ex vond het altijd sexy om met z'n tong in haar oor te zitten.. Althans daar moest ze hitsig van worden.
Ze heeft het daarna meteen uitgemaakt. Wat hebben wij hierom gelachen!!![]()
Opzich misschien een beetje sneu voor die jongen, maar een tong in je oor?
Dat is toch te smerig? Ik vind het not-done tenminste.
Missbambie schreef:mijn ervaring is: als een jongen niet kon zoenen, hoefde ik ook niet met hem naar bed (afknapper)
Loontjuh schreef:Zoenen gaat inderdaad gewoon vanzelf. Dan hangt er van tevoren al zo'n spanning omheen.... Mij moet het ook niet gevraagd worden. Dat werkt op de lachkriebels.
marije86 schreef:Corona86 schreef:Er zit niks anders op... Je moet op zoek naar een borsthaar-loos iemand
hehe vallen we allebij op borsthaar loze,jammer dat .... ze wel heeft![]()
Elaine schreef:Loontjuh schreef:Zoenen gaat inderdaad gewoon vanzelf. Dan hangt er van tevoren al zo'n spanning omheen.... Mij moet het ook niet gevraagd worden. Dat werkt op de lachkriebels.
Dan lukt het voor geen meter meer he
agerrits schreef:Fardos schreef:Ja hij is man!!!Kijk maar in zijn profiel!! niet verkeerd hoor, in tegendeel!!
![]()
helaas hij is al bezet!!
hahahahahaha
Ik ben niet bezit
griebels schreef:Misschien moeten we ook een topic openen voor ons borsthaarloze clubje
We dwalen namelijk weer af hihi...
Nadat ik gisteren een man op tv zag met haar op zijn rug denk ik dat ik het borsthaar van die ene gozer maar even voor lief neem
Tjaldur schreef:Nouja, soms kan het handig zijn als een jongen het eerst vraagt. Pas stond ik met een man te praten, heb ik ineens een tong in mn mondNouja, ik schrok er van en trok meteen terug. Maaahr, in een ietwat aangeschoten bui toch nog mee gezoend en het was echt heeerlijk. Daarna ook nog heerlijke sex gehad haha.
Liezel1 schreef:hier nog iemand voor het borsthaarlozen clubje....
nienke1208 schreef:wat ik slecht zoenen vind, rondjes draaien zodat je duizelig wordt, niet alleen je mond, maar gelijk je kin en neus erbij nemen, GATVER!!
en, ik vraag me toch af hoe je dat kan doen, als een jongen zn tong aanspant tijdens het tongen
Karoliefje_ schreef:nienke1208 schreef:wat ik slecht zoenen vind, rondjes draaien zodat je duizelig wordt, niet alleen je mond, maar gelijk je kin en neus erbij nemen, GATVER!!
en, ik vraag me toch af hoe je dat kan doen, als een jongen zn tong aanspant tijdens het tongen
*heeft ervaring*
Alsof je met een lepel zoent