Krullend haar , uitgaan en regen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lOranO

Re: Krullend haar , uitgaan en regen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:31

Ik heb een pOnny.. en als k die wil stijlen moet ik t echt föhnen anders is het helemaal hOpeloOs!! verder heb ik Cream Gel van lOreal Ofzoiets. die helpt ook goed!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:35

Lorano, graag in normaal Nederlands reageren. MSN- en Breezahtaal is op Bokt niet toegestaan.

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:37

Ik heb ook veel krullen, ik was het altijd met Redken, meestal blijft het dan wel aardig zitten. En anders gewoon iets aandoen met cappichon ofzo Tong uitsteken

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:15

Dionnee schreef:
Ik heb ook veel krullen, ik was het altijd met Redken, meestal blijft het dan wel aardig zitten. En anders gewoon iets aandoen met cappichon ofzo Tong uitsteken

doe ik tegenwoordig ook, uiets aan doen met cappichon, alleen op school mag je niet met cappichon lope Huilen Tong uitsteken en dat zien ze mijn bos haar.

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:39

Ik zag laatst een product van Loreal (Weet niet meer hoe het heet). Gewoon een soort creampje voor in je haar, tegen pluizen. Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:37

BiiancO schreef:
Dionnee schreef:

doe ik tegenwoordig ook, uiets aan doen met cappichon, alleen op school mag je niet met cappichon lope Huilen Tong uitsteken en dat zien ze mijn bos haar.

Buiten toch wel?

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:58

__Tiientje schreef:
Ik zag laatst een product van Loreal (Weet niet meer hoe het heet). Gewoon een soort creampje voor in je haar, tegen pluizen. Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Perfecte Krul?
Werkt bij mij voor geen meter...

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:09

In een miezerbuitje pluist volgens mij ieders haar wel als ik t zo hoor Lachen en als ik eht warm heb ook emt uitgaan.
Ik was mijn ahar met herball en ik doe het daarna insmeren met cream van got to be ... een paarse fles ding. Dat helpt echt heel goed! en daarna als het droog is heb ik iet svan mijn kapper van farouk system is best duur maar je doet er lans mee! dat is een serum en werkt ook super en dan heb ik nog haarlak van got2b en dat is ook echt heerlijk spul! bij mij werkt eht maar ieder haar is anders!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:12

ik moet zeggen dat ik wel gewoon steil haar heb...wel een slagje misschien amar bij mij gaat t aan de voorkant altijd onwaijs krullen als ik het warm heb ofzo

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:34

Ik heb dit product weer gekocht: (Heb het eerder ook gehad)
Afbeelding
Dit werkt bij mij nog steeds het beste. Lachen

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:37

Ik heb mijn haar permanent laten stijlen, omdat ik de sterkste krul heb die er is, en het pluist verschrikkelijk. Dit heeft erg goed geholpen, ik gebruik de producten van CHI voor getransformeerd haar (die behandeling die ik dus gehad heb) Ik hoef alleen maar even bij te stylen (was normaal wel 2 uur bezig met nog niet eens dit resultaat) en het zit perfect! Lachen Ook kan ik eindelijk uit met los haar Haha!