Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffie_gek schreef:nou dat diepgaande gesprek viel wel mee. morgen gaan we verder maar iedereen is moe en ik was op van de zenuwen natuurlijk. maar igg hun reactie: dacht je echt dat wij dat niet wisten? ze wisten het maar wouden dat ik er uit mezelf mee kwam. ouders ik snap er niks van. morgen gaan we er verder over door. jullie horen nog!
edit: over dat misbruik daar schrokken ze wel van maar daar gaan we het dus morgen over hebben. ze waren wel heel ief hoor en geschrokken. maar ik ga nu slapen want ben dood moe... morgen uitgebreid verslag.
haffie_gek schreef:nou dat diepgaande gesprek viel wel mee. morgen gaan we verder maar iedereen is moe en ik was op van de zenuwen natuurlijk. maar igg hun reactie: dacht je echt dat wij dat niet wisten? ze wisten het maar wouden dat ik er uit mezelf mee kwam. ouders ik snap er niks van. morgen gaan we er verder over door. jullie horen nog!
edit: over dat misbruik daar schrokken ze wel van maar daar gaan we het dus morgen over hebben. ze waren wel heel ief hoor en geschrokken. maar ik ga nu slapen want ben dood moe... morgen uitgebreid verslag.
haffie_gek schreef:heb vanmorgen een heel lang gesprek gehad. mn moeder vond het heel erg dat ik haar nooit in vertrouwen had genomen enz. noui ig veel gepraat en gehuild natuurlijk. die man is hier nit meer welkom, gelukkig. me ouders waren heel erg geschrokken van alles. en waarom ze over dat snijden niets wouden zeggen was omdat ze bang waren dat ik me daardoor tegen hun zou keren en helemaal gesloten zou doen. denk ook dat ze hier gelijk in hadden. maar igg ik moet zo werken (waar ik nu dus niet echt met mn hoofd zit) van de week een afspraak met de dokter maken. ga toch maar weer eens met een psycholoog praten. we gaan dit nu aanpakken. het gaat zwaar worden mn ouders gan me op alles controleren. maar ik heb nu wel een btje hoop dat het goed komt. heb het gevoel dat ik weer een beetje kan ademen.