Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geluksvogel

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:05

Valiant schreef:
Miss_Montana schreef:
Vind het ook een goed verhaal van Geluksvogel maar zou er toch even wat dingen in aanpassen. Ik mis bijvoorbeeld hetgeen wat wij graag zouden willen dat HIA doet. Ook staan sommige verwoordingen niet helemaal correct. Iets wat je aanspreekt (red: dit alles heeft mij aangesproken) zeg je wanneer je iets leuk vind, het is aangegrepen

Lieve Wendy, (slijmen )

Graag wil ik als eerste zeggen dat ik vaak naar Hart in aktie kijk. Ik vind het super wat je allemaal doet voor de mensen onder ons die minder geluk hebben.

Ik ben samen met bijna heel paardrijdend Nederland lid van een enorm populair forum dat www.bokt.nl heet. Nu is het zo dat een medebokker laatst een hartverscheurend bericht heeft geplaatst over haar dochtertje Jamie. Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie ervan. Op dit moment gaat het met kleine stapjes vooruit maar helaas kan Jamie een deel van haar handje en haar voetje niet behouden. Dit heeft heel veel Bokkers geraakt en er zijn masaal kaartjes gestuurd naar de familie. Ook heeft een lid van Bokt een rekening gemaakt waar je geld op kan storten voor Jamie en haar ouders. Daar worden dan manden met spulletjes voor Jamie en haar familie in gestopt. Een ander lid van Bokt heeft via kennissen K3 een mailtje gestuurd met de vraag naar spulletjes om de kleine Jamie te steunen op weg naar een gezond en gelukkig leven. Dit allemaal is natuurlijk geweldig, ook dat iedereen meeleeft op Bokt.nl. En daarbij komt ook dat bijna iedereen wel iets heeft gedaan voor Jamie en haar ouders en zusje. Graag zouden wij willen dat jullie ons konden helpen zodat wij meer kunnen doen dan alleen de psychische steun via internet. De ouders van Jamie hebben net een nieuw huis en zoals men zelf al kan bedenken hebben ze maar weinig tijd om uberhaupt aan hun nieuwe huis te denken. Daarom vragen wij jullie of jullie misschien zouden kunnen helpen met het opknappen en inrichten van hun nieuwe huis zodat wanneer Jamie weer thuis komt dat alles al klaar is en dat de ouders zich daar geen zorgen over hoeven te maken. Dit is de link naar het verhaal van Fam. Goozen. Zoals je kan zien zijn er erg veel bokkers die wat willen doen. viewtopic.php?f=2&t=596151

Toen heeft iemand bedacht om Hart in Actie te mailen. Op dit moment zijn ook veel bokkers hiermee bezig dus ik denk dat dit bericht je wel bekend voorkomt. Ik hoop echt dat er wat gedaan kan worden voor deze familie want ze hebben het hard nodig! Ze blijven maar positief maar het is zo vreselijk dat zo'n jong meisje al geen tenen meer heeft en haar handjes niet meer kan bewegen. Dit alles heeft mij en heel Bokt heel erg aangegegrepen en ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor deze geweldige familie die o zo sterk blijft!

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze mail en ik zou heel graag willen horen dat jullie iets willen betekenen voor deze mensen. Heel erg bedankt!

mvrg. Ayla zierikzee
(geluksvogel @ bokt)

Mss dat dit net iets gevoeliger klinkt? Maar de basis was iig heel goed geluksvogel!

beter had ik het niet kunnen verwoorden ... super!!!!, zou ik deze mail misschien mogen gebruiken?

tuurlijk! ik heb al een op pagina 4 aangeven dat mijn mail mag gebruikt worden! daarom heb ik hem ook hier neergezet, kom op mensen.. Mailen die hap

John_1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:10

Robin__ schreef:
als er iemand vanuit limburg komt wil ik ook wel helpen met de makkelijke klusjes

Als er een muurschildering moet worden gemaakt wil ik wel van de partij zijn. Als het maar niet binnen 4 weken ofzo is want tot dan kan ik nog niet rijden.

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:24

Ik wil Wendy ook wel mailen, ik ga direct aan de slag.
Heb het topic ook gelezen en vind het vreselijk dat zo'n jong meisje dit alles mee moet maken (hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de familie)

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:42

Het mailtje is verstuurd.

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:08

Vergeten jullie de vader ook niet! Lees al een paar keer over moeder en kind maar vader en andere dochter horen er ook bij!

Ik hoop dat wendy snel reageert op al onze emails

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:13

goedzo diana
natuurlijk vergeten we de vader en yazzmine ook niet
daarom zeggen we ook famillie

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:19

Ik heb ook een mailtje gestuurd!
Hoop echt dat ze de familie Goozen gaan helpen!

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:23

Ik heb ook een mailtje verstuurd:

Hallo Wendy,

Waarschijnlijk heb je al ontelbaar veel mails ontvangen in verband met de hartverscheurende situatie van de familie Goozen. Nog even kort de situatie:

De tweejarige Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie ervan. Op dit moment gaat het met kleine stapjes vooruit maar helaas kan Jamie een deel van haar handje en haar voetje niet behouden.

www.bokt.nl is een ontzettend hecht forum waar Belgen en Nederlanders hun grootste passie delen: paarden. Nadat Esme haar verhaal vertelde kwam er een grote stroom van solidariteit van medebokkers, toch hebben wij nog steeds een beetje het gevoel dat we machteloos staan! Daarvoor willen wij een beroep op jou doen. De familie Goozen heeft er vorige week een zware verhuis op zitten en in het nieuwe huis moet nog een hoop gebeuren. Hiervoor zou jullie hulp meer als welkom zijn!

annekeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:05

Ik heb gehoord van een vriendin van haar dat haar auto niet al te best is. Zou ook wel fijn zijn als daar iets aan zou gebeuren zodat ze straks als Jamie uit het ziekenhuis komt ze haar fatsoenlijk in kan vervoeren.
Wendy zou daar ook iets aan kunnen doen

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:10

annekeg schreef:
Ik heb gehoord van een vriendin van haar dat haar auto niet al te best is. Zou ook wel fijn zijn als daar iets aan zou gebeuren zodat ze straks als Jamie uit het ziekenhuis komt ze haar fatsoenlijk in kan vervoeren.

Ohja, mailtjes die vanaf nu verstuurd worden zouden daar ook iets kunnen over zeggen!

Travellust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:13

jah idd
vind jouw email Amaris ook heel goed.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:39

annekeg schreef:

Hebben jullie misschien meer info over die auto? Ik kan wel eens kijken wat ik kan doen op autofora's. Ik ken namelijk een jongen die heeft met Ford Nederland een ernstig zieke jongen blijgemaakt met een auto die ze zelf op hebben geknapt.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:08

Edit: Watvoor model auto willen ze, misschien een voorkeur voor een merk. Ik wil me hierbij dus aanbieden om (wellicht samen met nog een aantal anderen) een auto voor hen op te knappen. Dus kom maar op met die info.

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:16

Kijk, zo komt er via Bokt ook het een en ander op gang.We zijn met zoveel mensen;Er moet toch iets te organiseren zijn via Bokt als Hart in Aktie niet mee wil werken.Volgens mij MOETEN er onder ons timmermannen,loodgieters ,schoonmakers ,schilders en inderdaad automonteurs enzovoort te vinden zijn?

Nanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:19

Ik kan goed dingen slopen!!

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:24

En misschien is het zelfs wel mogelijk om onder leiding van Hart in actie aan de gang te gaan.Zij weten hoe alles aan te pakken.

Berdien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:33

Ik heb ook een mailtje verstuurd.
Vind het zo vreselijk.
En wat lief van jullie dat jullie Esme willen helpen.

John_1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 00:34

FlairS schreef:
En misschien is het zelfs wel mogelijk om onder leiding van Hart in actie aan de gang te gaan.Zij weten hoe alles aan te pakken.

Waarom zou je dat dan doen. Ik bedoel, als je dan van te voren even bijelkaar komt, kun je een plan opstellen en vervolgens daarmee werken.

annekeg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 07:10

Ik doe mee hoor!!

Anneke

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:18

ook ik hbe naar hart in aktie gemaild. Hopen dat het effect heeft en dat ze iets voor esmee en de familie kunnen betekenen..

CoriienRN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:35

ik ga nu ook mailen !!! echt verschrikkelijk verhaal zeg, zat met tranen in me ogen.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:05

Ik heb net ook even 'n mailtje gestuurd naar Wendy

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:07

ik ga morgen avond of zondag mailen, nu geen tijd om wat te typen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:10

ik bied me ook aan om te helpen als we zelf wat gaan doen, en misschien wil mijn vriend ook wel meehelpen, hij is monteur!

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:03

fantastisch dat iedereen wil helpen!
Maar als we hun huis willen opknappen.. zit daar alleen wel óntzéttend veel werk in, en ik denk dat de mensen van hart in actie wel iets meer ervaring daarmee hebben en het ook wat sneller kunnen. Maar als we geen reactie krijgen kunnen wij natuurlijk ook wel aan de gang gaan
Maar ik blijf hopen op reactie van wendy..!
misschien kan zij dan ook wel een autootje regelen!