Valiant schreef:Miss_Montana schreef:Vind het ook een goed verhaal van Geluksvogel maar zou er toch even wat dingen in aanpassen. Ik mis bijvoorbeeld hetgeen wat wij graag zouden willen dat HIA doet. Ook staan sommige verwoordingen niet helemaal correct. Iets wat je aanspreekt (red: dit alles heeft mij aangesproken) zeg je wanneer je iets leuk vind, het is aangegrepen
Lieve Wendy, (slijmen)
Graag wil ik als eerste zeggen dat ik vaak naar Hart in aktie kijk. Ik vind het super wat je allemaal doet voor de mensen onder ons die minder geluk hebben.
Ik ben samen met bijna heel paardrijdend Nederland lid van een enorm populair forum dat www.bokt.nl heet. Nu is het zo dat een medebokker laatst een hartverscheurend bericht heeft geplaatst over haar dochtertje Jamie. Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie ervan. Op dit moment gaat het met kleine stapjes vooruit maar helaas kan Jamie een deel van haar handje en haar voetje niet behouden. Dit heeft heel veel Bokkers geraakt en er zijn masaal kaartjes gestuurd naar de familie. Ook heeft een lid van Bokt een rekening gemaakt waar je geld op kan storten voor Jamie en haar ouders. Daar worden dan manden met spulletjes voor Jamie en haar familie in gestopt. Een ander lid van Bokt heeft via kennissen K3 een mailtje gestuurd met de vraag naar spulletjes om de kleine Jamie te steunen op weg naar een gezond en gelukkig leven. Dit allemaal is natuurlijk geweldig, ook dat iedereen meeleeft op Bokt.nl. En daarbij komt ook dat bijna iedereen wel iets heeft gedaan voor Jamie en haar ouders en zusje. Graag zouden wij willen dat jullie ons konden helpen zodat wij meer kunnen doen dan alleen de psychische steun via internet. De ouders van Jamie hebben net een nieuw huis en zoals men zelf al kan bedenken hebben ze maar weinig tijd om uberhaupt aan hun nieuwe huis te denken. Daarom vragen wij jullie of jullie misschien zouden kunnen helpen met het opknappen en inrichten van hun nieuwe huis zodat wanneer Jamie weer thuis komt dat alles al klaar is en dat de ouders zich daar geen zorgen over hoeven te maken. Dit is de link naar het verhaal van Fam. Goozen. Zoals je kan zien zijn er erg veel bokkers die wat willen doen. viewtopic.php?f=2&t=596151
Toen heeft iemand bedacht om Hart in Actie te mailen. Op dit moment zijn ook veel bokkers hiermee bezig dus ik denk dat dit bericht je wel bekend voorkomt. Ik hoop echt dat er wat gedaan kan worden voor deze familie want ze hebben het hard nodig! Ze blijven maar positief maar het is zo vreselijk dat zo'n jong meisje al geen tenen meer heeft en haar handjes niet meer kan bewegen. Dit alles heeft mij en heel Bokt heel erg aangegegrepen en ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor deze geweldige familie die o zo sterk blijft!
Alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze mail en ik zou heel graag willen horen dat jullie iets willen betekenen voor deze mensen. Heel erg bedankt!
mvrg. Ayla zierikzee
(geluksvogel @ bokt)
Mss dat dit net iets gevoeliger klinkt? Maar de basis was iig heel goed geluksvogel!
beter had ik het niet kunnen verwoorden ... super!!!!, zou ik deze mail misschien mogen gebruiken?
tuurlijk! ik heb al een op pagina 4 aangeven dat mijn mail mag gebruikt worden! daarom heb ik hem ook hier neergezet, kom op mensen.. Mailen die hap