Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:23

Je kan van die tena-achtige-dingen enzo ook een soort proefpakket (op zijn naam en adres uiteraard) bestellen speciaal voor mannen, ook voor urine verlies en ontlasting. Onder hem mom van blij zijn dat je zijn gezeik niet meer aan hoeft te horen en dat je eindelijk van al die sh*tleugens af bent.

poes

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:40

Ik heb niet alles gelezen, maar als ik één ding geleerd heb uit mijn vorige, erg pijnlijke breuk: niets helpt. Je kwaad maken, schreeuwen, wreed doen, roddelen, lief doen, het van je af zetten, ...

Het is nu gewoon een poedersuiker, en jij zult ermee moeten leren leven. Je kunt heel veel energie verspillen aan kwaad zijn en zo, maar het is het beste je er gewoon niets van proberen aan te trekken, en vooral veel afstand te nemen. Ik slaag er ook niet wonderwel in, droom er nog elke nacht van, maar goed, succes

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:54

Tjaldur schreef:
O maar dat doe ik ook zeker hoor! Hij weet niet dat ik van deze gevoelend heb:

Maar ik moet zeggen dat het me allemaal niet meer zoveel doet. Hij is gewoon een zak, dat heeft hij bewezen en als ik die twee samen zie ben ik alleen maar blij dat ik van hem af ben en moet ik me inhouden om hem niet keihard uit te lachen. Pff, hij loopt er echt als een mak schaap achteraan. Maar ik wil gewoon meer laten merken dat ik niet zo makkelijk over me heen laat lopen.

doe dat dan ook niet .. en geef hem die kans niet meer meid. Verbreek het contact en klaar.

Als je hem wilt wreken wordt je er ze;f de dupe van .. en hij lacht en gaat met zijn nieuwe liefje verder.

Richt je aandacht niet op hem man .. richt je aandacht op jezelf of 100000 andere leuke jongens die er nog rondlopen. Dan laat je niet over je heen lopen en dan ben je sterk!

Anders wordt jij die trietse ex die hem met wraakachties achtena rent (want dat doe je) en niks beter te doen heeft. Nou ik heb zo'n maffe griet een keer achter een vriend van mij aan gehad .. serieus te zielig voor woorden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:58

Riant schreef:

Anders wordt jij die trietse ex die hem met wraakachties achtena rent (want dat doe je) en niks beter te doen heeft. Nou ik heb zo'n maffe griet een keer achter een vriend van mij aan gehad .. serieus te zielig voor woorden.

precies!! Zelfde ervaring, degene die lacht zal jij zeker niet zijn!!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 15:04

Heb eindelijk de perfecte wraakactie uitgevoerd...
Heb gedaan of het me allemaal niks meer kan schelen en heb gisteren een uur met zn vriendin zitten babbelen. Best een leuk meisje trouwens. Hij stond echt met open mond te kijken.

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:06

haha! ik had zijn gezicht wel willen zien... waar hebben jullie het over gehad?

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:28

wat ook wel leuk is... met een blaaspijpje een knikker in zn uitlaat blazen... Z'n auto gaat niet kapot, j krijgt alleen een heel irritant geratel met rijden is echt grappig.........

Diaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:59

Je moet er gewoon oogverblindend uitzien en iets aantrekke waarvan je weet dat hij dat geweldig vind!
Verder gewoon doen alsof er niets aan de hand is Moet je zn gezicht maar ns zien en dan natuurlijk iemand anders ff laten checke

en wie weet wie je er nog mee aan de haak slaat
*spreekt uit ervaring*

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:18

"Wraak is een teken van zwakheid. Je verlaagt je eigen niveau tot dat van hem."
Maar wraak kan oooooh zo zoet zijn!!! En ik vind een lolletje waar geen schade bij ontstaat mar wat hem niet zo zal bevallen helemaal niet erg!! En als zij zich er nu beter door gaat voelen?! Volgens mij is ze wel over hem heen, alleen de manier waarop is zo moeilijk te verteren!!! Toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:12

Tjaldur schreef:
Heb gedaan of het me allemaal niks meer kan schelen en heb gisteren een uur met zn vriendin zitten babbelen. Best een leuk meisje trouwens. Hij stond echt met open mond te kijken.

Super!! Ik kan me idd voorstellen dat hij ff met open mond stond en ineens heeeel erg onzeker over waar jullie het wel allemaal niet over hebben gehad... En door gewoon met haar te praten laat je hem zien dat het je niks kan schelen en dus heb je hier de perfecte wraakactie!

Ben wel benieuwd waar jullie het over hebben gehad...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:14

O ja en waarschijnlijk was het 1e wat hij aan haar vroeg: "wat zei ze allemaal???"

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:16

Tjaldur schreef:

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:32

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:07

En TS! Kon je met een goed gevoel naar huis of niet??!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:09

Ik heb ooit mijn ex een lesje notenkraken voor gevorderden gegeven