Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tjaldur schreef:O maar dat doe ik ook zeker hoor! Hij weet niet dat ik van deze gevoelend heb:![]()
Maar ik moet zeggen dat het me allemaal niet meer zoveel doet. Hij is gewoon een zak, dat heeft hij bewezen en als ik die twee samen zie ben ik alleen maar blij dat ik van hem af ben en moet ik me inhouden om hem niet keihard uit te lachen. Pff, hij loopt er echt als een mak schaap achteraan. Maar ik wil gewoon meer laten merken dat ik niet zo makkelijk over me heen laat lopen.
Riant schreef:
Anders wordt jij die trietse ex die hem met wraakachties achtena rent (want dat doe je) en niks beter te doen heeft. Nou ik heb zo'n maffe griet een keer achter een vriend van mij aan gehad .. serieus te zielig voor woorden.
Tjaldur schreef:Heb eindelijk de perfecte wraakactie uitgevoerd...
Heb gedaan of het me allemaal niks meer kan schelen en heb gisteren een uur met zn vriendin zitten babbelen. Best een leuk meisje trouwens. Hij stond echt met open mond te kijken.
Tjaldur schreef:Heb eindelijk de perfecte wraakactie uitgevoerd...
Heb gedaan of het me allemaal niks meer kan schelen en heb gisteren een uur met zn vriendin zitten babbelen. Best een leuk meisje trouwens. Hij stond echt met open mond te kijken.