Het kan niet! Het is niet zo, o please!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 15:13

Haha, doe ik alleen thuis hoor
Mijn moeder moet is naar begravenis geweest en heeft met zijn ouders gepraat enzo. Ivo vond dat heel lief dat ze was... Zei die met gym

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 15:37

OOhja

Pikeur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 15:38

Denise_Perla schreef:
Het is 's avonds gebeurt wat ik eruit begrijp.
Hij is van een brug (in het water gesprongen) 20 m hoog en hij kwam niet meer boven!

ehm op tv leek die brug niet echt 20 meter hoog

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 15:41

Nee... Dat zei iemand...
Wist toen t verhaal nog niet, wwant toen was ie ook nog gevallen samen met die jongen... Heb t verhaal gehorod van mijn meoder, die vrienden vertelde gister hoe en wat er gebeurt was!

Geaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:13

Vreselijk.
Nog veelste jong om te gaan.. Geen woorden voor.
Iedereen die hem persoonlijke kende, onwijs veel sterkte.
Zou iemand mij dat liedje ook kunnen sturen?
Zo in 1 klap, veranderd je leven..

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 16:17

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:24

Hele mooie site hebben ze gemaakt hoor. Heb een beetje rond gekeken

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:09

er zjin wel meerdere sites over hem... weetje ik was op een site van Black Eyed Peas en daar is hij lid van. Heeft ie zo een profiel...

FZ_Lin

Re: Het kan niet! Het is niet zo, o please!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:32

pfff echt erg! zo jong nog!
het leven is niet altijd eerlijk!!
veel sterkte aan de vrienden van hem!!!!

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:06

Ik heb het gehoord vreselijk sterkte!

Niet gemeen of raar bedoeld maar ze zijn wel gewaarschuwd

*heb niet het hele topic gelezen !*

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:34

uh.. ze zjin niet gewaarschuwd hoor.. het was midden in de nacht, ze hadden gewoon lol

Ulony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:56

Oke ten eerste, de brug is geen 20 meter hoog! Ik kende rick wel goed, en waarom zou je daar geen topic over mogen openen, ik zit niet op die school en ken hem ook.... Roy heeft hem na 5 minuten gevonden en hem gereanimeerd, hij is nog even bij kennis geweest heel kort maar is daarna weer weg gezakt en niet meer terug gekomen....

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:06

Farouche schreef:
uh.. ze zjin niet gewaarschuwd hoor.. het was midden in de nacht, ze hadden gewoon lol

In de zomer word iedereen gewaarschuwd .
Dat je dus niet van bruggen af moet springen , heb de brug dus nog niet gezien en weet niet hoe hoog maar een ongeluk zit in een klein hoekje. en er word genoeg gewaarschuw ik kan het weten want ik zwom ook altijd in kanalen en alles waar ook bruggen waren en er werd echt wel gewaarschuw en nee niet midden in de nacht nee maar welke politie of wat dan ook gaat er van uit dat ze midden in de nacht gaan zwemmen .
Maar overdag word er echt wel gewaarschuwd
Maar voor iedereen die dicht bij hem stond heel erg veel sterkte

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:26

Paraat schreef:
Denise_Perla schreef:
OMFG!
Kreeg net te horen dat een jongen van school vanacht is verdronken! IK heb hem niet persoonlijk gekend! Maar een hele goede vriendin van me wel! Er zit een brok in mijn keel, we weten nog niks maar... Tis wel overduidelijk!

Rick U Stay 4 Ever In Us Heart! We Never Forget You!
Alle mensen die hem wel kenden wens ik heel veel sterkte!

Maar zijn alle mensen die bekend met hem zijn niet op jouw schóól? In plaats van hier op een forum? Jij kende hem niet persoonlijk zeg je? Ik vind het een beetje ramptoeristisch om hier een bokttopic voor te openen met deze titel, vervolgens met uitroepteken erachter nog even te noteren hoe hoog het was en een collage te maken van hem en deze hier te posten. De meesten hier, kenne hem niet en dan kan je die collage toch beter emailen naar alle mensen die hem wel kenden?

Dit laat wel blijken dat alles indruk heeft gemaakt, maar is het niet beter om met wat meer discretie hiermee om te gaan?

Ze zei dat ze het heel erg voor haar vriendin vond. Misschien daarom ? En ik snap niet echt waarom jij dit hier neer zet, als zij haar gevoel wilt uiten. mag dat toch? Of denk ik dat verkeerd

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:17

zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic: brugspringen is hier een geliefde bezigheid in de zomer onder de jongeren in West-Friesland. en dat al generaties lang
vrijwel iedereen heeft het wel eens gedaan.

helaas is dit deze keer niet goed afgelopen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:35

Paraat schreef:
Denise_Perla schreef:
OMFG!
Kreeg net te horen dat een jongen van school vanacht is verdronken! IK heb hem niet persoonlijk gekend! Maar een hele goede vriendin van me wel! Er zit een brok in mijn keel, we weten nog niks maar... Tis wel overduidelijk!

Rick U Stay 4 Ever In Us Heart! We Never Forget You!
Alle mensen die hem wel kenden wens ik heel veel sterkte!

Maar zijn alle mensen die bekend met hem zijn niet op jouw schóól? In plaats van hier op een forum? Jij kende hem niet persoonlijk zeg je? Ik vind het een beetje ramptoeristisch om hier een bokttopic voor te openen met deze titel, vervolgens met uitroepteken erachter nog even te noteren hoe hoog het was en een collage te maken van hem en deze hier te posten. De meesten hier, kenne hem niet en dan kan je die collage toch beter emailen naar alle mensen die hem wel kenden?

Dit laat wel blijken dat alles indruk heeft gemaakt, maar is het niet beter om met wat meer discretie hiermee om te gaan?

Ben ik het mee eens, je kent hem toch niet persoonlijk zei je? Eerlijk gezegd vind ik het dan ook een beetje vreemd een topic op bokt erover te openen..

Ik weet natuurlijk niet wat je voelt, en ik wens je ook sterkte, net als de rest die hem 'gekend' hebben...

Veelste jong overleden natuurlijk. En het klinkt hard, maar hopelijk is dit een les voor alle andere die wel eens van een brug springen!

Dribbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:40

Die jongen zit bij Denise_Perla op school. Iedereen is er verdrietig over. En dan mag zij niet even haar hart luchten. En ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Ik ken die jongen niet. Zijn vrienden niet en hij zit niet bij mij op school. Toch ben ik verdrietig. Dat kan. Dus bij Denise kan dit ook.

Sorry Denise. Maar ik moest deze woorden even schrijven.

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:48

Zo blijkt maar weer dat iedereen een andere vorm van emotie voelt...
Als iemand die bij mij op school zit zou overlijen, als ik hem/haar niet echt persoonlijk kan, maar alleen van naam. Ja dan vind ik het wel erg maar ik ga daar heel anders mee om, want ik word erverder niet warm of koud van.

Ik wens degene die er moeite mee hebben ook nogmaals sterkte toe.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:52

Sommige reacties vind ik wel een beetje bot...
Oke, misschien kende ze hem zelf niet persoonlijk, maar ze heeft net te horen gekregen (of misschien nu niet meer net, dat weet ik niet) dat iemand is verdronken, de beste vriend van haar beste vriendin nog wel. Tuurlijk schrik je daarvan, en dat mensen die dit topic openen meteen gaan schrijven dat het topic niet mag en blablabla... in plaats van een beetje medeleven te tonen, ze wil gewoon haar verhaal kwijt!

Kom nou!

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:33

^^ idd!

* hebben jullie ook een brief gekregen?
daar stond in dt her geen lcohol was, maar dat was wel zo!
heb ik vn een meisje, die het van hr ouders hebben, en die ouders hebben het van rick's ouders!

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 23:52

Helaas zal niemand het verhaal precies weten denk ik, of de andere mensen die erbij waren moeten het precies vertellen zoals het gebeurt is, nu gaan er nog allemaal verhalen rond, helaas is nog niet bekend wat klopt....

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 23:59

Amigotjuhh schreef:
Sommige reacties vind ik wel een beetje bot...
Oke, misschien kende ze hem zelf niet persoonlijk, maar ze heeft net te horen gekregen (of misschien nu niet meer net, dat weet ik niet) dat iemand is verdronken, de beste vriend van haar beste vriendin nog wel. Tuurlijk schrik je daarvan, en dat mensen die dit topic openen meteen gaan schrijven dat het topic niet mag en blablabla... in plaats van een beetje medeleven te tonen, ze wil gewoon haar verhaal kwijt!

Kom nou!

en er zijn mensen die wel met hem omgingen wat ik uit sommige reacties begreep

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 15:56

Citaat:
signorita schreef :

^^ idd!

* hebben jullie ook een brief gekregen?
daar stond in dt her geen lcohol was, maar dat was wel zo!
heb ik vn een meisje, die het van hr ouders hebben, en die ouders hebben het van rick's ouders!

Rick was/is de neef van een goede vriendin van mij & zij heeft mij verteld dat rick zoiezo niet veel, of helemaal geen drank op had omdat hij niet van drank hield .. maarja het zou kunnen dat hij toch een keer een glas teveel op had ..dat weet ik niet..maar dit is wat is gehoord heb van haar .. [/i]

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:23

volgens mij begint dit meer op een discussie te lijke kan je het niet beter late rusten?

Dribbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:25

Ja volgens mij ook. Okej discussie gesloten.