Mijn moeder moet is naar begravenis geweest en heeft met zijn ouders gepraat enzo. Ivo vond dat heel lief dat ze was... Zei die met gym

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Perla schreef:Het is 's avonds gebeurt wat ik eruit begrijp.
Hij is van een brug (in het water gesprongen) 20 m hoog en hij kwam niet meer boven!
Farouche schreef:uh.. ze zjin niet gewaarschuwd hoor.. het was midden in de nacht, ze hadden gewoon lol
Paraat schreef:Denise_Perla schreef:OMFG!
Kreeg net te horen dat een jongen van school vanacht is verdronken! IK heb hem niet persoonlijk gekend! Maar een hele goede vriendin van me wel! Er zit een brok in mijn keel, we weten nog niks maar... Tis wel overduidelijk!
Rick U Stay 4 Ever In Us Heart!We Never Forget You!
Alle mensen die hem wel kenden wens ik heel veel sterkte!
Maar zijn alle mensen die bekend met hem zijn niet op jouw schóól? In plaats van hier op een forum? Jij kende hem niet persoonlijk zeg je? Ik vind het een beetje ramptoeristisch om hier een bokttopic voor te openen met deze titel, vervolgens met uitroepteken erachter nog even te noteren hoe hoog het was en een collage te maken van hem en deze hier te posten. De meesten hier, kenne hem niet en dan kan je die collage toch beter emailen naar alle mensen die hem wel kenden?
Dit laat wel blijken dat alles indruk heeft gemaakt, maar is het niet beter om met wat meer discretie hiermee om te gaan?
Paraat schreef:Denise_Perla schreef:OMFG!
Kreeg net te horen dat een jongen van school vanacht is verdronken! IK heb hem niet persoonlijk gekend! Maar een hele goede vriendin van me wel! Er zit een brok in mijn keel, we weten nog niks maar... Tis wel overduidelijk!
Rick U Stay 4 Ever In Us Heart!We Never Forget You!
Alle mensen die hem wel kenden wens ik heel veel sterkte!
Maar zijn alle mensen die bekend met hem zijn niet op jouw schóól? In plaats van hier op een forum? Jij kende hem niet persoonlijk zeg je? Ik vind het een beetje ramptoeristisch om hier een bokttopic voor te openen met deze titel, vervolgens met uitroepteken erachter nog even te noteren hoe hoog het was en een collage te maken van hem en deze hier te posten. De meesten hier, kenne hem niet en dan kan je die collage toch beter emailen naar alle mensen die hem wel kenden?
Dit laat wel blijken dat alles indruk heeft gemaakt, maar is het niet beter om met wat meer discretie hiermee om te gaan?
Amigotjuhh schreef:Sommige reacties vind ik wel een beetje bot...
Oke, misschien kende ze hem zelf niet persoonlijk, maar ze heeft net te horen gekregen (of misschien nu niet meer net, dat weet ik niet) dat iemand is verdronken, de beste vriend van haar beste vriendin nog wel. Tuurlijk schrik je daarvan, en dat mensen die dit topic openen meteen gaan schrijven dat het topic niet mag en blablabla... in plaats van een beetje medeleven te tonen, ze wil gewoon haar verhaal kwijt!
Kom nou!
Citaat:signorita schreef :
^^ idd!
* hebben jullie ook een brief gekregen?
daar stond in dt her geen lcohol was, maar dat was wel zo!
heb ik vn een meisje, die het van hr ouders hebben, en die ouders hebben het van rick's ouders!