Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esilep schreef:Ik kan het niet bewijzen, maar heb genoeg meegemaakt, gehoord, gelezen om het zeker te weten. En ik houd het niet zelf vol, maar door God.[/quote
Ik heb ook veel ellende mee gemaakt, maar heb het ook volgehouden, ook zonder god, en ben een erg gelukkig mens!
Ik stop hier maar mee want ik krijg geen antwoorden op mijn vragen en een hele hoop boze christenen over me heen...
[/quote]
vivaldi15 schreef:heej nog 1 uit de Vergadering van Gelovigen ... join the club hihi
directlady schreef:ellenlouise weet je wat jij eens moet doen... naar de eo-jongerendag gaan daar kun je met je eigen ogen zien hoeveel mensen er aangeraakt worden door God.
dan moet je naar de talkzone gaan en met Gerrit Beking gaan praten... dan weet ik zeker dat je er iets anders over gaat denken
directlady schreef:ellenlouise weet je wat jij eens moet doen... naar de eo-jongerendag gaan daar kun je met je eigen ogen zien hoeveel mensen er aangeraakt worden door God.
dan moet je naar de talkzone gaan en met Gerrit Beking gaan praten... dan weet ik zeker dat je er iets anders over gaat denken
Manon_Horses schreef:ikzelf geloof niet in een god. als 'hij' de natuur heeft uitgevonden, zo zou ik het nooit doen. het is eten of gegeten worden niet echt ideaal vind ik..
en waar komt god dan weer vandaan, en die weer?
Jantine05 schreef:Ik weet niet of ik het hier zei of in het andere topic. Maar we kunnen niet beseffen dat God ons allemaal kent en ons allemaal kan horen. Hij is geen mens! Hoe had Hij anders de aarde gescahpen kunnen hebben
God kent meerdere dimensies dan wij. Wij leven/bekijken 3dimensionaal. God is multidimensionaal
Jantine05 schreef:Daar is het dus: mensen zijn dus driedimensionaal, gebonden aan tijd. Alles moet een begin en een einde hebben.
God is niet zo! Hij is de Alpha en de Omega -> het begin en het eind (voor ons denken)
Jantine05 schreef:Oké. De evolutietheorie is volgens mij niet meer van deze tijd, in ieder geval. Niet dat we het daar over hadden, hoor
Schimmelig schreef:Heb je ze nooit zien springen, zingen en blij zijn. Ik heb de dagen wel eens op tv bekeken. Ik word zo als ik rondjes om te tafel ren