ik vind eetstoornissen echt verschrikkelijk, al kan ik mezelf niet goed voorstellen dat mensen die totaal niet dik zijn zichzelf te dik vinden(dit is mijn vriendin's reden ook).
maar al met al, heeft de anorexia die zij heeft ook een grote impact op mijn leven gehad, zoals ik ook een tijdje geleden in een topic van me afgeschreven heb.
er werd ook vaak tegen mij zo'n opmerking gemaakt van, oh, jij kon wel anorexia hebben en je botten steken uit.
dan voelde ik me heel erg schuldig tegenover mijn vriendin vooral omdat ik maar eet en eet en bijna niets aankom en ook bijna niets voor haar kon doen want ze mag niet eens bezoek ontvangen!
als mensen opmerkingen over anorexia maken, of er weer zo'n spreekbeurt komt waarbij er doodleuk verteld wordt dat maar 20 % (geloof ik dat het was) van de anorexia patienten het overleefd.
dan draait mijn maag om en prikken er tranen in mijn ogen...
ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriendin een van die 20% kan zijn!
en over die clip van pink, ik vind niet dat je dit zomaar even in een clip kan zetten, daar kan ik echt kwaad om worden dat mensen met dit soort dingen spotten.
ook al was het als stupid girl bedoeld.
hoe moeten die mensen die anorexia hebben en die clip zien zich dan wel niet voelen? dat komt echt over van, als je anorexia hebt dan ben je dom, maar dat vind ik niet, je moet die mensen juist steunen, en niet ze zwart gaan maken!