Ik Xono en Francis, omdat die ook zo Paint gek zijn....
Pril
Geplaatst: 21-05-02 05:21
Haha, wie gaat Caballo op de hoogte brengen dat ze een Bokt invasie kan verwachten?
Ik heb lekker puh al de eer gehad om als eerste bokker Caballo te meeten (2 x al zelfs) en ze is idd hartsikke aardig!
XoNo
Geplaatst: 21-05-02 16:23
jeddah schreef:
Ik Xono en Francis, omdat die ook zo Paint gek zijn....
Jah! Misschien is het leuk om volgend jaar (dat kan ik ook op Buddy rijden namelijk ) eens een Paint-meeting te gaan houden?
Jeddah
Geplaatst: 21-05-02 18:16
Xono: Goed idee, dan kan ik ook op Sim rijden namelijk... Sim is ook nog net geen 2 dit jaar...
Spirit
Geplaatst: 21-05-02 18:29
Haha ik wil Nikkiemisty wel meeten hoor! Donderdagavond van ong 7 tot 9 weer eens meeten?
XoNo
Geplaatst: 21-05-02 19:58
jeddah schreef:
Xono: Goed idee, dan kan ik ook op Sim rijden namelijk... Sim is ook nog net geen 2 dit jaar...
Ok, de datum spreken we dan nog wel een keer af Ik weet nu nog niet wat ik volgend jaar allemaal ga doen namelijk
angelke
Geplaatst: 21-05-02 21:11
Rosaly,ze woont ook in Brasschaat,en heeft op de zelfde manege gereden als mij,dus wil ik wel is ontmoete...
chantal1
Geplaatst: 22-05-02 17:31
Leuk om te horen dat jullie (Steef & Kawa) mij willen meeten, maar eigenlijk wist ik dat al Ik zal hier ook een lijstje neer zetten maar ik weet gewoon nu al dat ik mensen ben vergeten dus als ik er op kom dan zet ik het hier nog even neer (of niet; als ik dat ook weer vergeet ) FF op abc: Biebel: volgens mij kunnen wij veel lol samen hebben Runningkawa: We zijn het roerend vaak met elkaar eens en een hele leuke meid. Steef: onze gedeelde passie he...en de humor niet te vergeten. SuzanneF: Hele leuke meid en hele leuke/enerverende gesprekken. Teigetje: Leuke vrouw, hihi. Waar zinnige taal uitkomt. Troef: Wel eens benieuwd wie jij nu echt bent... Wouter24: Hele leuke knul (wat een woord zeg), waar je leuk mee kan praten met goede tips! Zannekin: Lijkt me geweldig om eens met haar over medische "aspecten" te praten. En natuurlijk de mensen die Bokt hebben opgericht en die Bokt draaiende houden. He, ik weet zeker dat ik mensen vergeet, grmbl. Iig sorry, ik doe het niet expres.