ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 21:00

Gerbenfroh schreef:
Ik las dit ergens, dat je elke maand toch bloedingen hebt als je aan de pil bent en zwanger bent?

Maar het is toch zo van als je ongesteld wordt weer dan zo van Yes ik ben niet zwanger? Dat heb ik dan?

Als je aan de pil bent krijg je geen echte eisprong in principe dus ook geen echte menstruatie. Wanneer je dus steevast de pil doorslikt en er is onderweg iets fout gegaan (antibioticakuurtje, diarree, overgeven...) kan het wel eens zo zijn dat je een verrassinkje hebt Maar het komt maar weinig voor hoor

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 02:27

vonneke schreef:
Ik heb altijd het idee van: mensen hebben aandacht tekort

Ik lees veel ongeloof in sommige reacties, daar kan ik me iets bij voorstellen.

Maar oordeel niet zo bot en cynisch over mensen die je niet kent. Iemand als die vriendin van mijn zusje had écht geen aandachttekort.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 11:49

Maar Karin dat is haar mening zo denkt zij hierover. Dit mag toch ook? Iedereen heeft een andere mening en dat is idd maar goed ook
Niet iedereen doet het om aandacht te vragen maar er zijn ook genoeg die dit wel doen, om op die manier in de spotlights te staan

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 11:57

Natuurlijk mogen mensen een mening hebben. Maar dat houdt niet in dat je een ander (die je niet eens kent) maar moet veroordelen.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 11:57

farichta schreef:
OMG! Ik moet er echt niet aan denken!!! De schrik slaat me om het hart als ik dit soort verhalen lees want als ik iets AB-SO-LUUT niet wil is een kind. Dus allebei maar steriliseren, als extra de pil en het condoom ofzo?!

Brrr!!!

=^.,.^=

Ik schrok er ook behoorlijk van.

Poosje geleden echt constant buikpijn, en toen had ik ook zoiets, nou als ik nu niet snel ongesteld wordt dan ren ik ook maar eens voor een testje. Maargoed, ben gewoon aan de pil dus stel dat het een keer niet goed gaan dan zou je het zo niet kunnen merken.
En een buikje heb ik 'van mezelf' ook al en aarh. Zit mezelf weer gek te maken.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:08

Karin: Daar heb je gelijk in.

Mlies: Jezelf niet gek maken dan krijg je een heel zwaar leven
Denk maar zo 9 van de 10 keer merk je het wel als je zwanger bent. Al ben je al een tijdje heen, het opeens bevallen dat gebeurd in weinig gevallen maar

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:13

Ja, maar ja, ik ben echt zo'n stresskip hoor wat dat betreft.

Naja, denk ook wel dat je het dan wel merkt.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:25

ach ik was ook aan de pil en slikte m braaf elke dag op de zelfde tijd
kende mijn huidige man nog maar kort en gebruikten dus ook het condoom

ook ik hield nog een paar maanden bloedingen hebben maar wist echt van dag 1 dat ik zwanger was (in tegen stelling tot mijn ha die zei dat ik niet zwanger was ..) geen ochtendziekte gehad maar voelde het gewoon wist het gewoon ondanks de bloedingen en niet ziek zijn sochtends etc
moelijk om uit te leggen ..

ben paar jaar geleden nog wel een iets van schijnzwanger geweest , dacht dat dat alleen bij dieren voorkwam , niet dus , kreeg ook buikje etc
heel raar

ach zoals mijn vader al altijd heeft verkondigd : "als je geen kinderen wilt moet je het gewoon niet doen dat is het enigste wat echt werkt"

mijn moeder had een spiraaltje en een ontsteking , ging naar het zieken huis om haar spiraaltje te laten verwijderen en bleek toen al ruim 4 maanden zwanger van mij , ze wist het ook echt nog niet ..

ach ja wonderen zijn de wereld nog niet uit

visje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:48

nickyu schreef:
ook ik hield nog een paar maanden bloedingen hebben maar wist echt van dag 1 dat ik zwanger was (in tegen stelling tot mijn ha die zei dat ik niet zwanger was ..) geen ochtendziekte gehad maar voelde het gewoon wist het gewoon ondanks de bloedingen en niet ziek zijn sochtends etc

Jeej, ik voel me sinds dit topic ook al een aantal dagen enorm zwanger . Ojee...

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 03:05

Ik heb het wel eens vaker gehoord en gelezen.
Ik vindt het ongelovelijk maar het kan dus wel

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 03:11

visje schreef:
nickyu schreef:

Jeej, ik voel me
sinds dit topic
ook al een aantal dagen enorm zwanger . Ojee...

schijnzwanger ?wish full thinking?

visje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:43

nickyu schreef:
visje schreef:

Jeej, ik voel me
sinds dit topic

ook al een aantal dagen enorm zwanger . Ojee...

schijnzwanger ?wish full thinking?

Euh.. beide?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:17

En dat te denken dat ik me al maanden verdomd zwanger voel en na dit topic nog meer
Was grandioos misselijk een week in de zomer,dikker buik gekregen,totaal geen eetlust meer en een andere bloeding maar bloedtesten en testen zeggen negatief dus ah we geloven het maar anders zien we wel over 3maanden wel

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:20

Dat had een collega van mijn moeder ook....ze zat op voetbal...is 21 jaar. Ze wou die middag ervoor nog voetballen maar heeft het niet gedaan vanwege buikkrampen (weeen, maar dat wist ze neit). Savonds sinterklaas gevierd en was naar huis gegaan omdat ze ongelofelijke buikpijn had. En maar naar bed gegaan. Opeens was ze bevallen. Heeft ze naar haar moeder geschreeuwt maar die hoorde haar niet. Dus heeft ze zelf de navelstreng afgeknipt. Was ze dus zomaar bevallen...alle tijd pil geslikt en ongesteld geweest...ze was ook niks dikker geworden ofzo!

MeiaLuna

Re: ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 10:03

Ik vind het zo moeilijk om te geloven,dat je niets merkt aan je bloedingen ofzo dan...ik kan me moeilijk voorstellen dat je stipt op tijd elke maand je regels krijgt als je zwanger bent(ook al neem je de pil)
die bloeding komt toch ook van ergens?

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:14

Blue_Star schreef:
En dat te denken dat ik me al maanden verdomd zwanger voel en na dit topic nog meer
Was grandioos misselijk een week in de zomer,dikker buik gekregen,totaal geen eetlust meer en een andere bloeding maar bloedtesten en testen zeggen negatief dus ah we geloven het maar anders zien we wel over 3maanden wel

dat heb ik nu ook maar de testen zeiden 2 keer negatief dus,
maar ben ook zo misselijk als wat!
maarja na 2 keer testen moet je toch geloven dat je niet zwanger bent!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:33

Mijn zusje heeft 5 testen gedaan voor dat ze wist dat ze zwanger was

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:35

MSQuincyTE schreef:
Mijn zusje heeft 5 testen gedaan voor dat ze wist dat ze zwanger was

Zo kan je niets meer vertrouwen!
Buh,snij maar meteen mijn baarmoeder weg,dan ben ik gerust

Even vraagje Hoe wist ze zo zeker dat ze zwanger was?Want anders zou je toch geen 5 testen moeten doen?

Yv_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:07

Ik vond het ook erg raar, tot ik hoorde dat IK op dezelfde manier was geboren!

De ouders van mijn beste vriendin en mijn ouders waren uit eten gegaan ergens ,daarna hebben ze nog met z'n 4en een rit te paard gereden...
Omdat de moeder van mijn beste vriendin zo dik was, zaten ze in de auto te grappen dat ze met z'n 6en in de auto zaten, ipv met 5 (4 ouwe + 1 kind, ze grapten dus 2 kinderen)

De dag erna had m'n moeder onwijze last van haar buik, en dacht aan voedselvergiftiging... Dus zij met m'n vader naar de dokter, bleek dat ze hoogzwanger was!
Dus we hadden echt met z'n 6en in de auto gezeten

Ik kon het ook niet begrijpen, je mist toch je ongesteldheid, wordt toch dikker enzo?

Nou, m'n moeder werd gewoon ongesteld elke maand, nog regelmatig ook. Ze was aan de pil, die heeft ze die tijd ook gewoon doorgeslikt.
Dikker werd ze niet, haar borsten werden niet groter, dat kwam allemaal NA de geboorte van mij...

En om nou te zeggen dat m'n moeder aandacht tekort had? Neuh.. niet echt!

Juulja

Re: ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:12

zit je tenminste niet met zwangerschap-stress! maar.. misschien wa shet een heel klein kindje ofzo, dat je het niet kon zien??
enn.. je merkt het toch ook wel aan "je maandelijkse feestje"?

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:23

Blue_star mijn zusje wist dat ze zwanger was omdat niet meer ongesteld werdt en haar buik iets dikker werdt.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:25

Tja, maar sommige vrouwen blijven een maandelijkse bloeding houden als ze zwanger zijn en worden niet dikker...

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:32

zo gaat goed, dus je weet niet eens es zeker of die testen de waarheid aangeven als je er 5 moet doen voordat je het weet dat je zwanger bent.
verder klopt er iets niet wat op de verpakking staat lijkt mij dan: staat dat je de test op de eerste dag moet doen dat je over tijd bent.
maar als je je maandelijkse bloeding houd als je zwanger bent dan?
volgens mij is niks meer veilig door de pil worden er zoveel mensen zwanger en dan doe je nog eens de test en kan die iets anders aangeven..
of hoe heb ik dat nou?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:34

Ok MSQuincyTE,dan heb je sneller kans te weten komen dat je zwanger bent maar je zus kon evengoed nog wel ongesteld worden wat anderen ook nog voorhebben dus dan vroeg ik me af.
Je merkt niets van een zwangerschap,TOCH ben jijzelf ervan overtuigd dat de test fout is en TOCH geloof je het niet.Dan vraag ik me af:vanwaar die doorzetting?Vanweer die zekerheid dat je toch zwanger bent?(bij mensen die dat dus voorhadden)