De ergste vorm van wraak op je ex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 00:50

How about de eer aan jezelf houden, je niets meer van hem of haar aantrekken en vrolijk doorgaan met je leven.

Op het moment dat je wraak neemt op je ex, heeft die ex dus nog steeds invloed op je. Of je nu wilt of niet.

Nee, de grootste "wraak" is zorgen dat je hem of haar zo snel mogelijk vergeet en gelukkig, echt gelukkig wordt zonder ex.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:03

Ik kwam erachter dat mijn ex vreemd ging toen ik vrouwenkleding uit de was haalde die niet van mij was, ik heb al zijn en haar kleding in stukjes geknipt en laten liggen (ja, ook de peperdure merken), heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:52

Shezzit schreef:
Gewoon met al zijn/haar exen t bed in kruipen en het liefst ook met zijn/haar huidige partner. Al kost t je je wel je ego, je kloot je ex er enorm mee,hihi

Neuh...denk niet dat ik veel lol uit mijn wraak zal halen als ik mezelf moet opstellen als gratis prutsmuts

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 03:23

Sily schreef:
Neuh...denk niet dat ik veel lol uit mijn wraak zal halen als ik mezelf moet opstellen als gratis prutsmuts

Hij moet maar net een onwijs lekkere vriend hebben

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 08:06

Alina schreef:
Ik kwam erachter dat mijn ex vreemd ging toen ik vrouwenkleding uit de was haalde die niet van mij was, ik heb al zijn en haar kleding in stukjes geknipt en laten liggen (ja, ook de peperdure merken), heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan

en dan kom je er achter dat hij t als cadoutje voor jou gekocht had

Lennon

Re: De ergste vorm van wraak op je ex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 08:31

M3isSi3j schreef:
Dit is de mooiste actie ooit:

Dat vind ik een misselijke actie... Djees dat je je als vrouw zo kan verlagen om je kind het kennen van z'n vader te ontzeggen...
Triest eigenlijk...
(om nog maar te zwijgen over hoe triest het is om zonder 't medeweten van je partner te stoppen met de pil)

Sily schreef:
Ik heb de beste wraak genomen die je maar kan nemen

Ik ben gewoon compleet gelukkig zonder hem geworden

Rocamor schreef:
How about de eer aan jezelf houden, je niets meer van hem of haar aantrekken en vrolijk doorgaan met je leven.

Op het moment dat je wraak neemt op je ex, heeft die ex dus nog steeds invloed op je. Of je nu wilt of niet.

Nee, de grootste "wraak" is zorgen dat je hem of haar zo snel mogelijk vergeet en gelukkig, echt gelukkig wordt zonder ex.

En in die laatste twee quotes kan ik me absoluut vinden... Waarom nog energie verspillen aan een ex?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 09:53

What goes around, comes around. Ik vind als je zo gemeen kan worden omdat je relatie niet is geworden wat je wenste, je zelf heel erg debet er aan bent. Je moet het maar bedenken en als je dat kunt, ben je zelf geen haar beter. Dan zou ik als vent voor zo een gemene bedenker ook hard weghollen.

Net iemand uit mijn omgeving die aan het scheiden is, die vent krijgt natuurlijk alle blaam, maar een bitch dat die vrouw is, dat wil je niet meemaken, wat een egoistische troela. Ik heb haar gevraagd of ze tijd wil nemen om hier wat van te leren en of ze haar levenslessen onder ogen wil zien,eer ze verder gaat en denkt een andere relatie aan te kunnen gaan. Dat zal wel niet, want het ligt niet aan haar. Haar eerste wraakaktie had ze nl al ondernomen.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:15

Debo schreef:
Alina schreef:

Nou, ik vind die actie nog wel kunnen.
Met die met dat kind, bah.

FrontC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:25

Feria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:24

als je dat mailt toon je dat je er eigenlijk wel mee zit. Gewoon verder gaan. Je lekker amuseren zonder!
Dat van die kleren is wel grappig, maar ik zou het zelf niet doen!

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:40

Debo schreef:
Alina schreef:

Ja, dat zou l*llig zijn geweest, maar nee, het was toch echt een ander

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 13:43

Quellian schreef:
Sily schreef:

Hij moet maar net een onwijs lekkere vriend hebben

Dan is het geen wraak maar gewoon voor de lekker....oe...en dan neem ik meerdere keren wraak
Beter nog; dan hou ik hem

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 13:49

Een oude buurjongen van mij had alles, maar dan ook echt alles in 2 geknipt!! Zelfs het tweepersoonsbed had hij door midden gezaagt zodat ze allebei de helft hadden.

Lieneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 13:57

Mijn ex maakte t uit via n kaart met paarden erop .. whaha hoe triest ben je dan!

Najaa ik had niet echt n wraak ofzoo.. maar een week erna hadik n nieuwe vriend
en zette ik allemaal in mn msnnaam: nobody ever made me feel this way overal hartjes, zijn naam enz enz
en dan hem 100x blokke en onblokke.. en dan telkens allerlei andere namen zo

komt ie heel droog aan: heb je n nieuwe vriend..? ik zeg jaaa
en toen zei ie : o.. ik moet gaan doei
daarna hebik m nooitmeergesproken hij heeft me geblokt geloofik

whahah ik lag gewoon heeelemaal dubbel voor de pc triestheid

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 14:28

sommige dingen zijn erg grappig
Kan me voorstellen dat als iemand je echt pijn gedaan heeft je wraak wil nemen (persoonlijke ervaring) maar heb het nooit gedaan.

Die van de drugs en kind vind ik walgelijk!

En eigenlijk is, zoals al eerder gezegd, het verder leven en onwijs gelukkig worden het beste!

Sasjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:31

nickyu schreef:
vent ging met een meid vreemd , meid wist niet dat die vriendin had , meid ontmoet per toeval vriendin raken aan de praat en gaan samen verder , dumpen beide vent

Whahahaha OMG dies echt heel goed

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:38

Debo schreef:
ik heb bij mijn ex (toen ik hem net betrapt had met " mijn beste vriendin" (dat is ze nu niet meer natuurlijk ) in allemacht geprobeerd een zijspiegel van zijn auto te trappen... maar t rot ding had er een veer in zitten en kwam steeds weer terug in vorm

hahah Debo dat ding was al wat gewend van al zijn voorgaande exen die t zelfde gedaan hadden, wat n giller!!!!!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:24

Ik moet toegeven dat ik een keer met iemand ben gegaan die vreemdging met mij . Hij beloofde elke keer de dame te dumpen en dat deed hij niet . Wat ik dan doe ? na een heel verhaal er langs heen wel te verstaan . Je zoekt het e-mail adres van de dame op en zegt dat haar vriend toch niet zo braaf is geweest met (in dit geval) mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:50

Eerlijk gezegt is het nooit écht in me opgekomen m'n exen wat aan te doen.

Heus het is niet altijd op een even elegante manier uitgeraakt, maar heb nooit de behoefte gehad ze te wreken.

Maar moet wel lachen om sommige akties hier hoor, met name die knopen!!! Super!

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 05:56

heb vroeger heel wat verzonnen, maar nooit uitgevoerd...

- zoute haring in de kofferbak verstoppen
- lid maken van homoblad, zijn gegevens,maar dan ff paar huisnr verderop, zoiets verspreid zich snel in de straat
- met zijn tandenborstel wc schoonmaken
- bij postoderbedrijven bestellen

mn laatste ex heeft me ook bedondert...heb m verteld dat ie niet bang hoeft te zijn dat ik wraak zal nemen, maar dat hij zelf wel gestraft zal worden...week later rijd ie zn sportauto in de poeier .... weer aantal weken later hoort ie dat ie voor 2 kids ff allimentatie kan betalen ... die heeft zn straf wel gehad

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 09:20

Jaren geleden heb ik het volgende gehoord:

Een stel, hij piloot, zij stuwardes gingen uit elkaar waarna zij zo vreselijk kwaad was dat ze de tijdmelding in New York belde en de hoorn naast de telefoon legde... terwijl hij 3 dagen in America zat...

Heb nooit gehoord tot hoe hoog die telefoonrekening was opgelopen.

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 09:57

ben met mijn ex vriend 5 jaar samen geweest waarvan 4 jaar samengewoond,huisje was van hem,maar deel van de meubels van mij
ik heb hem betrapt met mijn toen nog beste vriendin.
Hij vroeh of ik aub mijn spullen wou pakken,want ze kwam vanaf nu bij hem wonen.het was 10 uur s'avonds.
kan gelukkig thuis terecht.
hij ging nog wel iets drinken met haar,ik moest bellen wanneer ik klaar was met spullen pakken;en de rest zouden we nog wel later mogen ophalen.
Ik mijn broer gebeld,hij met aanhangwagen gekomen,had recht op de helft van de meubels maar vriend dacht dat ik die later kwam ophalen.
Dus wij de matras meegenomen,en al de kussens van de zetels ,had hij met zijn nieuw liefje niks ,maar dan ook niks om op te gaan liggen om te slapen.
hij had zijn eerste nacht vast anders voorgesteld.

We hebben later wel de matras en de kussens enzo gewoon voor de deur terug gelegd,ik wou gewoon niks wat me aan hem nog herrinderde thuis.

Hij had me al voor de 5 de maal bedrogen steeds met meisjes die ik kende(vrienden) .
maar ik ben nu gelukkig getrouwd en hij is ook met haar getrouwd en ze bedriegt hem harder dan hij me ooit heeft gedaan.
Dat is volgens mij zijn grootste straf.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:18

lijkt me vet hard als je thuiskomt, zie je een andere meid bij je vriend
ik vond die van die knope echt goed,

xxx nicky

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:22

whaha

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:25

signorita schreef:
lijkt me vet hard als je thuiskomt, zie je een andere meid bij je vriend

xxx nicky

lijkt me niet iets om te lachen....maar kan aan mij liggen