Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shezzit schreef:Gewoon met al zijn/haar exen t bed in kruipen en het liefst ook met zijn/haar huidige partner. Al kost t je je wel je ego, je kloot je ex er enorm mee,hihi
Sily schreef:Neuh...denk niet dat ik veel lol uit mijn wraak zal halen als ik mezelf moet opstellen als gratis prutsmuts
Alina schreef:Ik kwam erachter dat mijn ex vreemd ging toen ik vrouwenkleding uit de was haalde die niet van mij was, ik heb al zijn en haar kleding in stukjes geknipt en laten liggen (ja, ook de peperdure merken), heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan
M3isSi3j schreef:Dit is de mooiste actie ooit:
Sily schreef:Ik heb de beste wraak genomen die je maar kan nemen![]()
Ik ben gewoon compleet gelukkig zonder hem geworden
Rocamor schreef:How about de eer aan jezelf houden, je niets meer van hem of haar aantrekken en vrolijk doorgaan met je leven.
Op het moment dat je wraak neemt op je ex, heeft die ex dus nog steeds invloed op je. Of je nu wilt of niet.
Nee, de grootste "wraak" is zorgen dat je hem of haar zo snel mogelijk vergeet en gelukkig, echt gelukkig wordt zonder ex.
Debo schreef:Alina schreef:Ik kwam erachter dat mijn ex vreemd ging toen ik vrouwenkleding uit de was haalde die niet van mij was, ik heb al zijn en haar kleding in stukjes geknipt en laten liggen (ja, ook de peperdure merken), heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan
en dan kom je er achter dat hij t als cadoutje voor jou gekocht had![]()
Debo schreef:Alina schreef:Ik kwam erachter dat mijn ex vreemd ging toen ik vrouwenkleding uit de was haalde die niet van mij was, ik heb al zijn en haar kleding in stukjes geknipt en laten liggen (ja, ook de peperdure merken), heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan
en dan kom je er achter dat hij t als cadoutje voor jou gekocht had![]()
Quellian schreef:Sily schreef:Neuh...denk niet dat ik veel lol uit mijn wraak zal halen als ik mezelf moet opstellen als gratis prutsmuts
Hij moet maar net een onwijs lekkere vriend hebben
nickyu schreef:vent ging met een meid vreemd , meid wist niet dat die vriendin had , meid ontmoet per toeval vriendin raken aan de praat en gaan samen verder , dumpen beide vent
Debo schreef:ik heb bij mijn ex (toen ik hem net betrapt had met " mijn beste vriendin" (dat is ze nu niet meer natuurlijk) in allemacht geprobeerd een zijspiegel van zijn auto te trappen... maar t rot ding had er een veer in zitten en kwam steeds weer terug in vorm
![]()
signorita schreef:lijkt me vet hard als je thuiskomt, zie je een andere meid bij je vriend
xxx nicky