Het blijft maar sneeuwen! Binky baalde ook toen ie vanmorgen toch echt naar buiten moest van me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Het blijft maar sneeuwen! Binky baalde ook toen ie vanmorgen toch echt naar buiten moest van me

Maaike schreef:HIer nog een Apeldoorner, ik ben blij dat ik vandaag zowiezo al niet naar school hoefde. Had niet geweten hoe ik dat zou moeten doenHet blijft maar sneeuwen! Binky baalde ook toen ie vanmorgen toch echt naar buiten moest van me
sjietaah schreef:Ulyssa schreef:
Jeetje.. En dan verplicht mijn school mij om naar school te komen..
Ik moet ook met fiets & pond..
Nou ik ga ze dit maar laten lezen.. Want ze vonden het onzin toen ik zei dat ik niet ging verongelukken met dit weer voor hun..
Sterkte ermee
Hmm bij ons hebben de meeste scholen ijsvrij..

Ulyssa schreef:Ja ik woon aan de arnhemseweg, er staat hier gewoon file!! Vanuit de A50... pfff ik ben het onderhand wel zat die sneeuw..
Ik krijg hier gelukkig weinig mee van de drukte, meeste mensen hier op t woonerf blijven braaf binnen
heel NEDERLAND staat vast
echt klote weer.
KiWiKo schreef:voor de gein eens kijken op www.filenieuws.nl![]()
![]()
![]()
de radarbeelden van het KNMI zijn ook niet erg opbeurend
Wij in het noorden hebben nergens last van
KiWiKo schreef:voor de gein eens kijken op www.filenieuws.nl![]()
![]()
![]()
de radarbeelden van het KNMI zijn ook niet erg opbeurend

Zoveel, dat iedereen vrij nam
Chestnut schreef:Hoe kan dit nou?
Overal in het land noodweer en sneeuw, en hier in Groningen een klein windje, droog en af en toe het zonnetje.
Nouja, het noorden had toen in maart meer sneeuw dan het zuiden.
Citaat:Verwachting tot morgen middernacht
vrijdag 25 november en zaterdag 26 november 2005
Sneeuw in de oostelijke helft van het land, in het westen vooral regen.
Rondom een lagedrukgebied boven het noorden van het land trekken buien vanaf de Noordzee ons land binnen. In het westen van het land gaat het vooral om regen, verder naar het oosten toe gaat de regen over in sneeuw en daar blijft het op veel plaatsen liggen. Dit levert veel hinder op voor het verkeer.
Met name in Gelderland en Overijssel valt nu sneeuw. De kans op sneeuw in het oosten van Brabant, maar ook in het Noordoosten van het land neemt de komende uren toe en vanavond valt er ook sneeuw in Limburg.
In het noordoosten van het land van het land is het eerst nog meest droog, maar ook daar neemt de kans op sneeuw toe.
Rond het lagedrukgebied waait de wind uit uiteenlopende richtingen en is zwak tot matig, rond kracht 3, in de zuidelijke helft van het land waait een (vrij) krachtige zuidwestelijke wind en in het westelijk kustgebied is de wind stormachtig, windkracht 8. Daar komen bij buien ook zware windstoten voor.
Vanavond trekt het lagedrukgebied langzaam naar het zuiden en overal neemt de wind dan af. In de westelijk helft van het land vallen nog steeds (winterse) buien, in de oostelijke helft van het land neemt de kans op overlast door ZWARE SNEEUWVAL verder toe. Lokaal kan er een sneeuwdek ontstaan van meer dan 10 cm.
Zaterdag blijven er enkele winterse buien vallen maar de wind neemt flink in kracht af. In de middag wordt het niet veel warmer dan 2 a 3 graden.
De hele dag al sneeuw en enorme windstoten. Fietsen is niet echt veilig, bussen etc rijden niet, en aan de voorbijschuivende autos te zien is ook autorijden geen pretje nu

, maar dan erger
.