Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik vind dit echt gemeen hoor. als ze die jongens vinden dan magen ze ze lekker in elkaar meppe
en daarna levenslang in de gevangenis zette!!

(ben alleen afhankelijk van mijn stufie, en die komt pas over n week...) 

bouwens schreef:Nederland is ziek, totaal de weg kwijt.
Ziek zijn de mensen die een gehandicapte vrouw overvallen en mishandelen.
Dit alles zou geen hot nieuws zijn als niet ook haar hondje aan zijn eigen riem was opgehangen aan een hek. Sterker nog het zou nergens in geen een krant of journaal vermeld worden.
Ziek zijn dus de journalisten en de media die dit nieuwsfeit opblazen alleen om het feit dat er een hondje bij betrokken is. Alleen een gehandicapte vrouw mishandelen is geen nieuws (niet interesant genoeg), dus kennelijk minder belangrijk dan een hond.
Ziekelijk zijn de reacties van de meeste mensen (de goed daargelaten), die zo kwaad zijn over wat er met het hondje is gebeurt. Hoe zit het GVD met de gehancicapte vrouw die mishandelt is? Dat is het enige dat ik wil weten.
Ziek is Nederland omdat het wel en wee van een dier belangrijker is dan dat van een mens.
Ziek zijn politici die uit dit feit politiek gewin willen halen, en Nederlanders nog gekker en zieker maken dan dat ze al zijn.

Desiree schreef:
Nee, onwetend ben jij.
De mishandeling van de vrouw was niet het ergste en kennelijk nog niet genoeg. Ze wilden haar NOG harder raken, breken, kapot maken! door voor haar ogen haar geliefde hondje op te hangen.
mensen zijn er nog meer dan ooit op uit om elkaar niet alleen fysiek kapot te maken maar mentaal te vernietigen. En jij ziet dat niet eens. Jij vindt het belachelijk als mensen zich "druk maken om een hondje". JIj bent er zo een die denkt "het is maar een dier".
Desiree schreef:Maar snap je niet dat als mensen zoveel meer respect hadden voor dieren, dat ze ook voor elkaar beter werden? Dat komt omdat het verschil tussen mensen en dieren uiteindelijk helemaal niet zo groot is als jij denkt.