Je hebt er super over nagedacht, alles overwogen. Alle opties bekeken, en persoonlijk denk ik dat je een hele slimme keuze hebt gemaakt

Succes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Dat verschilt extreem per vereniging hoor Lenn, bij de vereniging van mijn vriend (ik mag geen officieel lid worden omdat ik op een andere school zit) is dat dus helemaal niet. 0 verplichtingen en ook geen ontgroening over vernederingen.
Noukie schreef:en daarom zit ik bij de studentenwindsurf vereniging
wel zuipen, geen ontgroening of verplichtingen, wel toffe trips voor wie daar zin in heeft... ideaal.
Lenn schreef:
Leasen vind ik ook geen optie, je paard delen vind ik een beetje vragen om problemen
Bedankt voor jullie berichten.. Fijn ook om te kunnen lezen hoe anderen het in vergelijkbare situaties hebben gedaan.
@ trisca: ik vind het wel erg knap dat je het zo doet! Maar je hebt dan ook erg leuke paarden!
@ grassie: Je studentenleven heb je inderdaad maar 1 keer. En ik wil er geen spijt van krijgen dat ik dat nooit heb gekund vanwege wat dan ook. Maar ik ga niet bij een studentenvereniging ofzo hoor
Tessa_frida schreef:Je kan het toch eerst proberen?
er zijn zat mensen die hun paard verleasen, zou ik zelf ook eerst gaan doen.
Zolang je een goed contract hebt kan er niet veel misgaan lijkt me.
Mocht het niet lukken kan je altijd nog verkopen toch?
Het is jou beslissing maar ik zou het niet kunnen want als je m eenmaal verkocht heb, krijg je m niet meer terug...
(T is wel een superknap paard zeg!!!)
Is thuisstudie niets? LOi studie ofzo?
LotteAnna schreef:Maar of een studentenvereniging samen met samenwonen gaat, weet ik eigenlijk niet. Ik kan het me nu niet echt voorstellen.
Tis zeker een aanwinst voor je studententijd. En bv een jaarclub hou je voor je hele leven...!
Misja schreef:Lenn: onwijs knap besluit...
En je zult er geen spijt van krijgen! Dat weet ik zeker.
Trouwens, filosofie lijkt me een erg leuke studie, wel erg pittig! Succes alvast ermee!
Rytir schreef:Ik kan mij voorstellen dat het voor jou misschien wat pittiger is omdat je meer moet reizen maar kun je niet in de trein je literatuur doornemen? Dat scheelt in ieder geval als je thuis bent wat...
Lenn schreef:Hoewel ik weet dat het wel degelijk mogelijk is om een paard te onderhouden en rijden naast je studie, wil ik het mezelf gewoon niet ‘aandoen’.
Lenn schreef:manzano schreef:Dat verschilt extreem per vereniging hoor Lenn, bij de vereniging van mijn vriend (ik mag geen officieel lid worden omdat ik op een andere school zit) is dat dus helemaal niet. 0 verplichtingen en ook geen ontgroening over vernederingen.
en was dat een studie- of een studentenvereniging?