weer erg leuke foto's Walter en Marloes. Ahh ik zie dat je nu een superman pyama heb, is zo leuk he. heb het ook voor Quinten gehad. Leuk pakje ook die gestreepte, komt me bekend voor hihi. Doe rustig aan he meisje je hebt nog jaren de tijd om lekker weg te gaan, liefs Irma.
en NOG meer oke, hierbij de foto's van gisteravond!
we willen dolgraag zo snel mogelijk een prof fotoshoot doen. Maar alle adressen die ons aanspreken zijn langer dan een uur rijden..weet iemand nog een goede (moderne)fotograaf omgeving utrecht? ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden!
hebben jullie dat nodig een prof fotograaf, zou als ik jullie was, jezelf inhuren, de laatste foto's zien er weer erg tof uit doe het jullie niet na. Nu zie ik kleine Sem eens met zijn oogjes open, het is echt een super schatje, kom snel weer even kijken hoor.
Sorry van de late reactie maar vanwege geen pc gebruik pas nu een mailtje! Wat een lekker mannetje zeg! Jullie zijn vast de meest trotse ouders die ik me kan bedenken!
Het kaartje is onderweg, en het cadeautje kom ik persoonlijk snel langs brengen!!