Roosmarijn schreef:Lolobal, elastieken op het schoolplein, stoepen en pogostick. DJ Cat show met Linda de Mol was helemaal geweldig en toen ik in de 5e of 6e klas zat kwam er een tv station met alleen maar muziek (Musicbox oid). Naar de McD. gaan deed je nooit, heel zelden met verjaardagspartijtjes ofzo. Met m'n pony aangespannen naar de Ikea in Zuid-Oost een hotdog halen was een heel uitje. Op de lagere school hadden we wel 1 computer in het 'documentatiecentrum' en als je je werk afhad mocht je een bandje uitzoeken en een spelletje doen. Computer thuis mochten we nooit op van mijn vader, tot er een Pentium kwam. Internet kregen we in '96 en vanaf wanneer je kan pinnen weet ik eigenlijk niet maar ik weet niet beter dus ik denk dat dat vanaf '90 algemeen is (toen kreeg ik een eigen bankrekening). Op de lagere school ging je na schooltijd naar de BP en dan kocht je voor een kwartje een Mr. Bubble lolly (die ik laatst bij de Makro zag staan, meegenomen heb en niet meer te eten vind). Jongens waren stom. LA Gears heb ik ook gehad, gekocht van een paar dagen met m'n pony rondjes lopen in de Amsterdamse Poort, volgens mij in wit met babyroze met veels te veel veters erbij.
Wie herinnert zich nog smurfenijs, waarvan je tong helemaal turquiose werd en dan toen ik klein was had je vlaggenijsjes. Dat waren raketten maar dan in rood wit blauw.
Ik weet niet beter of we hadden een kleurentv en telefoon, maar videorecorder hebben we nooit gehad thuis. Wel kocht m'n vader een cd speler toen ik in de 6e zat. Nagenoeg geen cd's te koop nog toen. Magnetron kwam toen ik al op de middelbare zat en dat was me er een apparaat... Een gsm heb ik sinds ik op mezelf ben gaan wonen dus sinds '97.
Ooooooooow elastieken. DAt zou ik nog wel eens willen doen. Deden we veel vroeger. En trefbal. Moest je naar de overkant rennen zonder geraakt te worden
.
Smurfenijs zoek ik nu nog steeds. Dat was zoooooooooooo lekker.